Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 115

Θέμα: m3 e46...σταθεροτητα στην εθνικη..

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #19
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3075
    Rides
    1

    Cool

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    τελικα αυτο το μιτρια το εψιλο-σαρανταεξη δε λεει μια, ε?
    εκτος απο αργο (πιο αργο απο Εβο 9 σε στριφτερη αναβαση), ειναι ασταθες στις καμπες στα 240, ζηταει συνεχεια λεφτα (σινεμπλοκ! που ξανακουστηκε?!)....



    στα σοβαρα τωρα,
    εγω το μονο παραλογο/παραξενο/δυσκολο στη συμβιωση με ενα Μ3 που βλεπω ειναι η φορολογηση του στην Ελλαδα.
    κατα τα άλλα, υπαρχουνε εκατονταδες τεραμπαητ γραμμενα/ποσταρισμενα στο ιντερνετ για αυτο,
    και εκατονταδες (που λεει ο λογος) λυσεις για καθε "προβλημα" του.

    θυμιζω το ερωτημα του Νικου ητανε


    και να προσθεσω μια ερωτηση εγω ο ασχετος.
    θυμαται/εχει εμπειρια καποιος σε ιδιες συνθηκες με καινουριο Μ3 που να μην εχει "κουραστει" με την παροδο του χρονου?
    δηλαδη υπαρχει κατι περα απο σινεμπλοκ, αμορτισερ/ελατηρια και θεμα στο πατωμα,
    που να μπορει να εχει υποστει κοπωση με τα χρονια στο δρομο, και να φταιει για αυτο το φαινομενο??

    Eαν παρει ο κολλητος μου το ΕVO 9 που ειδαμε χθες (βελτιωμενο με διαφορα σταδια πιεσης),στα 350 ps σεταρισμενο μπορουμε να κανουμε μια συγκριση σε πιστα ή κλειστη διαδρομη για να λυθουνε οι αμφιβολιες, ειχα 4,5 χρονια Μ3 Ε46 και αναμεσα στα 2 παλι Μ3 Ε46 θα επαιρνα με κλειστα τα ματια αλλα ΑΛΛΟ το ενα και αλλο αυτο που λεμε για εξισου ιδιας ιπποδυναμης αμαξια σε κλειστη στριφτερη διαδρομη.
    insane in the ///Midbrain

  2. The Following User Says Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    nikos1400 (31-03-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP