μη ξεχνάς τι φρένα φοράει το Μ3 και τι φρένα φοράει το εβο.
απ'οσα έχω δεί, τα Μ3 είναι φοβερά σε κατάβαση...σε αυτό βοηθάει η διαφορικάρα του βέβαια. μπορείς να πλασαριστείς με τα 4 και να σημαδέψεις τη στροφή στην κυριολεξία, πράγμα που κανένα εβο δεν μπορεί να κάνει. ειδικότερα, εκεί που έχεις το τιμόνι ελαφρώς ανάποδα για να ζυγίσεις το αμάξι στην είσοδο, μπορείς άνετα να πατήσεις και λίγο γκάζι μέχρι την κορυφή, όπου μετά ισιώνεις τον κώλο και βγαίνεις αεροπορία στην κυριολεξία. το εβο θα προσπαθεί να μαζεύει τα μούτρα του, ενώ εσύ θα περνάς αέρα πατέρα τη μια στροφή μετά την άλλη!!!









Απάντηση με παράθεση