σε διαδρομή δευτέρας -τρίτης, το μιτσουμπίσι έχει πολύ καλύτερες εισόδους, αρκεί να έχει καλή ταχύτητα πρίν τη στροφή. η υπερβολή είναι αυτή που θα κάνει το αμάξι να χάσει.
αντίθετα με το Μ3, θα κρατηθείς εύκολα μέσα στη στροφή αν δεν αποφορτήσεις το μπροστινό του μέρος με αποτέλεσμα να σου βγάλει μούτρα. αυτό είναι και το πρόβλημα με το μιτσουμπίσι, τα μούτρα που μπορεί να βγάλει πολύ πιο εύκολα σε μια πολύ κλειστή στροφή. το Μ3 θα μπορέσεις πιο εύκολα να το ρεγουλάρεις, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει ότι μπορεί να μπεί πιο γρήγορα.
το θέμα είναι η επαναληψιμότητα στο να παίρνεις σωστά τις στροφές. εκεί που ίσως τα βρεί πραγματικά σκούρα το μιστσουμπίσι είναι σε κατάβαση.









Απάντηση με παράθεση