Βλεπω το αναλυσατε αρκετα το θεμα!!!
ειναι ωραιο που εχουμε διαφορετικες αποψεις και ο καθενας να εχει δικιο,απο την πλευρα που το βλεπει.
Ομως το ερωτημα ειναι αν επιλεγατε ενα τουρμπατο διλιτρο με "τρελλη" ιπποδυναμη,ή ενα φουλ-εξοπλισμενο μισης ιπποδυναμης ΒMW!!!
...επιτηδες δεν εβαλα και αλλες επιλογες,μια και με αυτα τα χρηματα(παντα σε καινουργιο)υπαρχουν αρκετες σε πολυ καλα οχηματα που κανουν για driver's car!!!!
ομως,σ'αυτη την ιπποδυναμη δεν εχει "αντιπαλο" η CLA 45 AMG.....
αρα, αν ενα βασικο κριτηριο για εσας ειναι να εχετε ενα οχημα που ειναι πολυ πανω απο τον ανταγωνισμο σε επιδοσεις,χωρις παντα να σημαινει αυτο οτι βαζετε κοντρες σε φαναρια κλπ.δεν χρειαζεται να απολογηθειτε ουτε να πεισετε τους αλλους γι'αυτη σας την επιλογη!!!
...απολαμβανουμε οτι εχουμε(οι περισσοτεροι BMW) αλλα τα ελληνικα φορολογικα δεδομενα,εχουν κατεβασει το "ταβανι" σε κατοχη κυβικων,οποτε αν το επιλεξετε, χωρις να το μειωνω,νομιζω οτι ειναι βασικος ο λογος της φορολογιας και οχι οτι δεν το "πιανει" κανενας στο δρομο....
..σας υπενθυμιζω οτι ελαφρως "τσιγκλισμενο" 335 δινει τσαγακι παγωμενο με διπλο καλαμακι!!!








 
						
					 
					
					
 
							
								 
							
								 
 
		
 
				
				
				
					 Απάντηση με παράθεση
  Απάντηση με παράθεση