από πλευρας τιμης,επιδοσεων,πολυτελεια ς και γοήτρου ισως να είναι και η ευκαιρια του αιωνα.αλλα δεν θα το επαιρνα.δεν εγινε ξαφνικα η σουπερ σπορ εταιρεια, η μερσεντές, επειδή φουσκωνει τα αμαξώματα και ξεζουμιζει τα τούρμπο.και μην ανοιξουμε συζητηση περι εμπλοκης της ετιαρειας στους αγωνες.αλλο κεφαλαιο αυτο.μην ξεχναμε τη φολα clk black series (προηγουμενης γενιας) που κατά κοινη ομολογια ενώ εντυπωσιαζε με την εμφανιση της ηταν ένα βαρυ, δυστροπο και αδιαφορο οδηγικα αυτοκινητο όπως δηλωσε το μεγαλυτερο μερος των δημοσιογραφων που το δοκιμασαν. σε συγκριτικα με σπορ κατασκευες φιγουραριζε στις τελευταιες θεσεις της κατάταξης. οσο για την BMW εχει την τεχνογνωσια να βγαλει ένα αντιστοιχο κινητηρα και πιο δυνατο στην αγορα. το εχει αποδειξει στο παρελθον με τα ατμοσφαιρικα διαμαντια υψηλων αποδοσεων που εχει βγαλει. κατά τη γνωμη μου εχει χασει το δρομο της κυριως στα μοντελα Μ αφου πλεον τα εξοπλιζει με κινητήρες τούρμπο αλλα μενει πιστη στον σπορ προσανατολισμο(οδηγοκεντρ κο) ολων των μοντελων της(οδικη συμπεριφορα,εμφανιση ,αισθηση) από το 116 εως το Μ6.οταν η μερσεντες πονταρει στην ασφαλεια,ηλεκτρικες ευκολιες,πολυτελεια και αφηνει τελευταιο τον οδηγο, την ιδια στιγμη η bmw πονταρει στα ιδια με διαφορετικη σειρακαι αυτό θεωρω ότι κανει την διαφορα σε κάθε συγκριτικο με κάθε μερσεντες