Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: AlexM η μεγαλη αποφαση. Ψηφοφορια.

Ψήφισαν
768. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Το Πενβε

    33 4,30%
  • Το Οξαποδω

    705 91,80%
  • Evo 8/9

    30 3,91%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 533

Θέμα: alexm,the evolution!!!

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλημερα
    Βασικά μονο το 8αρια που προορίζονταν για εξαγωγή απο την Ιαπωνια φορουσαν 5αρι σασμαν. Τα Ιαπωνικα φορανε 6αρι.

    Τα πειραγμενα κοντραδικα 9αρια φορανε 5αρι γιατι ξεκινανε καλυτερα απο σταση λογο μακρυτερων σχεσεων αφου κρατανε περισσοτερη ωρα πιεση και γλυτωνουν και μια αλλαγη σε πατηματα.
    Αν οδηγησεις μαμα 7αρι/8αρι 5ταχυτο, θα νομισεις οτι πατας φρενο στο κουμπωμα 5ης.

    8αρι με ολόσωμη εξατμηση, εισαγωγη, εκκεντροφόρους, μπεκ, αντλια, και αγραφο και πιεση τερμα στο 1.7 , ειναι πισω απο CSL σε ευθεια.
    9αρι με μονο φιλτρο και ολόσωμη εξατμηση ειναι μπροστα.

    Η τουρπινα του 8αριου ειναι πολυ μικρη και εχει παροχη μεχρι 370 αλογα . Μετα τις 6Κ στροφες δεν κραταει πιεση λογο του οτι ειναι πολυ μικρη και το αμαξι ψηλα δεν λέει τιποτα και ουτε εχει δυνατοτητες να ανεβασει.
    Στο 9αρι η εργοστασιακη τουρπινα εχει παροχή πάνω απο 460 αλογα και με το συστημα το αμαξι στροφαρει ανετα και πολυ ψηλα.
    Το συστημα MIVEC κανει θαυματα και το αμαξι σε συνδιασμο με την μεγαλυτερη τουρπινα στροφαρει και ευκολα ψηλά σαν ατμοσφαιρικό.

    Οι διαφορες σε εργοστασικό στησημο και στην αποκριση του μοτερ ειναι αρκετα μεγαλες. Ειναι αλλο αμαξι.

    Γνωμη μου ειναι οτι τα Εβο 7/8 ειναι αποτυχία αν συγκριθουν με τα Εβο 2-3-5-6-9.

    Το 9αρι ειναι το καλυτερο Εβο που εχει βγει ποτε.
    Καλυτερο και απο 6αρι ΤΜΕ.

    Μην κανεις το λαθος να χασεις το χρόνο σου κοιταζοντας για 8αρι Εβο.
    Ακριβώς!
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η σειρα που θα διαλεγα θα ηταν εβο(9αρι ομως), δευτερο το αουντι και τριτο το πεμβε.
    Δεν μπορεί..... Με γελούν τα μάτια μου!!!!!
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έδωσα το GTI με 100.000km και στα 97.000 άλλαξα τουρμπινοπολλαπλή γιατί είχε τζόγο το αξονάκι και έκαιγε λάδια. Η τουρμπινοπολλαπλή κόστιζε 780 ευρώ με μια μικρή έκπτωση, αλλά την πέρασαν στην εγγύηση παρά το γεγονός ότι η φθορά προήλθε από μια σκάστρα Forge που είχα βάλει. Το βρίσκω απίθανο να στοιχίζει 3 χιλιάρικα το ίδιο ανταλλακτικό στο DTM, μόνο και μόνο επειδή ο κινητήρας είναι τοποθετημένος κατά τον διαμήκη άξονα.

    Να θυμίσω έτσι για την ιστορία ότι όταν άλλαξα μπεκ στον Ν43 μου ζήτησαν 800 ευρώ, ενώ δέχτηκαν να τα περάσουν κι αυτά στην εγγύηση μόνο μετά από φασαρία που έκανα αφού μου είχαν αποκρύψει ότι υπάρχει καμπάνια.

    Μια τουρμπινοπολλαπλή λοιπόν στο Audi κοστίζει όσο 4 μπεκάκια στον Ν43 (άμεσου ψεκασμού) και μάλλον λιγότερο από ένα σετ καταλύτες στον Ν45, γνωστό πρόβλημα κι αυτό.

    Κάποια πραγματάκια που ίσως να μη γνωρίζετε είναι ότι ο δίλιτρος TFSI έχει βαλβίδες γεμισμένες με νάτριο για καλύτερη ψύξη, κυλινδροκεφαλή από κράμα alusil και σφυρήλατα πιστόνια της Mahle. Αυτά τα τελευταία ευθύνονται και για μια μικρή κατανάλωση λαδιού. Είναι άμεσου ψεκασμού, έχει μεταβλητό χρονισμό σε βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής, αντικραδασμικούς άξονες και συμπίεση 10.2 προς 1, ασύλληπτη για υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

    Το Golf είχε ανεβοκατέβει Αθήνα-Πρέσπες καμια 10αριά φορές σε πολεμικούς ρυθμούς, πήγε Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία, έκανε δεκάδες (μπορεί και πάνω από 100) κόντρες με S3 στην Αττική Οδό και με OPC στην Εθνική, έφαγε τον καύσωνα του 2007 με τους 48 βαθμούς κελσίου, κυκλοφορούσε κάθε μέρα στο κέντρο και μάλιστα τα τελευταία 2 χρόνια στα χέρια της γυναίκας μου η οποία άφηνε το DSG στο D και πήγαινε με κρεμασμένη 6η και την τουρμπίνα να κάνει overboost για να προσπεράσει τον πάπια ή το Β5 στην Αλεξάνδρας.

    Ο κινητήρας (BAM ήταν ο κωδικός του δικού μου) ήταν σκυλί με όλη τη σημασία της λέξεως. Η υψηλή του συμπίεση τον βοηθούσε σε big turbo setups να γυρίσει μεγάλες τουρμπίνες χωρίς να χάσει ελαστικότητα και με αξιόλογη αξιοπιστία.

    Αλέξη, στη θέση σου θα έψαχνα και για GTI Edition 30 που φορούσε το μοτέρ του S3. Αν θες τη γνώμη μου, πάρε κάτι διαφορετικό να δεις και μια άλλη πλευρά της οδηγικής φιλοσοφίας. Αναμφισβήτητα το si έχει όλα τα καλά γονίδια της BMW, αλλά υποκατάστατο της Μ5 δεν είναι. Θες κάτι που να σου θυμίζει κάθε μέρα με πικρία το κλειδαμπαρωμένο Μ5 ή κάτι που θα σε κάνει να το εκτιμάς για τα πραγματικά του χαρίσματα όταν το οδηγείς μια στο τόσο? Το Audi είναι ασφαλές, ποιοτικό, άνετο, γρήγορο, βελτιώσιμο, κυριλέ και συνάμα αλήτικο. Δεν είναι BMW αλλά αυτό είναι καλό γιατί εσύ δε χρειάζεσαι άλλη BMW, έχεις ήδη μια από τις καλύτερες ever.
    Τα είπες όλα... Έτσι απλά....

    ΥΓ. Ενημερωτικά για να διαλυθούν οι όποιες απορίες, η Retail τιμή για την τουρμπινοπολλαπλή του DTM είναι ακριβώς η ίδια με όλες τις αντίστοιχες της εταιρίας για το δίλιτρο. Η αγορά της κοστίζει σαν ανταλλακτικό 2084 ευρώ και αν ζητήσει κάποιος επεξεργασία cryo αν θυμάμαι καλά είναι +200.

  2. The Following 5 Users Say Thank You to Azurius For This Useful Post:

    alexm (09-08-13), aristent (09-08-13), Ptboul (09-08-13), S8N (09-08-13), Stathis (09-08-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP