Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 435

Θέμα: M3,M5,335,535 απορίες

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ΑΝ καποιος ειναι διατεθημενος να δωσει σχεδον 5κ που στοιχιζει ενα πληρες σετ εξατμισης τοτε σαφως και αξιζει αφου το μοτερ ειναι πολυ φιμωμενο μιας και τα σαινια του Μοτορσπορτ αφησαν τα ιδια χταποδια με το 540. O πρωτος που ειχε κανει λογο γι αυτο ηταν ο Novak που μεταξυ αλλων μονωνε τα χταποδια για μειωση της θερμοκρασιας στο engine bay ωπου πραγματικα φτιαχνεις γιουβετσι σε μιση ωρα.
    Εγω δε το εκανα γιατι τσιγκουνευτηκα τα 5 χιλιαρικα που ηθελε η supersprint τοτε και εβαλα μονο τελικα κυριως για τον ηχο .
    Το κακο με το Μ5 Ε39 ηταν οι πολυ περιορισμενες επιλογες βελτιωσης που
    ειχαμε κυριως λογο του χαραχτηρα του αυτοκινητου, του αγοραστικου κοινου του και της χρησης για την οποια προοριζοταν, σε αντιθεση με το Μ3 που εχει πληθωρα απο καλουδια σα γιαπωνεζικο WRX η EVO.
    Αντι να ριξω τοσα χρηματα σε εξατμιση για εξτρα ιπποδυναμη σκεφτηκα να τα δωσω για μπρος-πισω φρενα που παρειχε μονο ο Movit και στοιχιζαν περιπου 6-7κ τοτε.
    Και το ram-air σε συνδιασμο με K&N ηταν μια απλη, αξιοπιστη και φθηνη βελτιωση αλλα αν δε θελεις το αμαξι για κοντρες και μονο θεωρω οτι η δυναμη του ειναι υπεραρκετη.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 06-06-13 στις 11:52

  2. The Following 4 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    BILL007 (06-06-13), nikos1400 (06-06-13), Thomelef (06-06-13), vagmag (06-06-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP