Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο συλλογισμος μου δεν ειναι αυτος. Εδω, εσυ εχεις κανει ενα μικρο λαθος. Η ποσοτητα που καταλαμβανει το νερο στο χωρο καυσης επηρεαζει ως ενα βαθμο τον λογο συμπιεσης αλλα το οτι αφαιρω τον αντιστοιχο αερα που στην θεση του παιρνει το νερο ειναι απειροελαχιστος. Μην ξεχνας οτι οι ποσοτητες ψεκασμου ειναι by volume και 300-400 cc/min (ογκος νερου και μεθανολης) σε συνολικο ογκο αερα που χρειαζεται ενα μοτερ στις 7000-8000σαλ για ενα λεπτο ειναι πρακτικα αμελητεος.
Η μεθανολη καιγεται ως υποκαταστατο καυσιμου με αριστες αντικροτικες ιδιοτητες (βοηθαει στην αυξηση οκτανιων-κατι σαν αγωνιστικη βενζινη αλλα οχι ακριβως- η αγωνιστικη βενζινη εχει αλλες ιδιοτητες και ειναι σιγουρα καλυτερη αλλα δεν ειναι επι του παροντος). Υπαρχουν κινητηρες που δουλεουν αποκλειστικα με μεθανολη σε αγωνες dragster.
Αρα ο συλλογισμος ειναι αφου προσθετουμε καυσιμο στο μιγμα γιατι δεν μειωνεται το AFR.
Σιγουρα ,ειναι λαθος ο παραπανω συλλογισμος μου , το δηλωνω κιολας απο την αρχη, οτι προκειται για λαθος...!
Τωρα οσον αφορα την μεθανολη ,ναι ειναι καυσιμο ,αλλα μην ξεχνας οτι στον χημικο της τυπο εμπεριεχει οξυγονο!!!