Φρένο με γκάζι για να μην αποσταθεροποιηθεί το πίσω μέρος, αυτός είναι ο κύριος λόγος που το κάνω.

Τώρα σοβαρά μιλάτε, πρέπει να έχεις το πόδι στο γκάζι για να κάνει ξερόγκαζο; Δηλαδή εν ολίγης πάλι καταλήγεις να κάνεις το ίδιο πράγμα με το χειροκίνητο. Μεγάλη ήττα.

Γιατί όμως να έχει θέμα το maf? Αφού στο sport μια χαρά είναι το αμαξάκι, απλά στο...μη σπορ το βρίσκω υπερβολικά χαλαρό. Δεν είναι κατακριτέο μια και άλλος είναι ο σκοπός του, απλά το αναφέρω