Το ότι η αντλία του smg είναι πανάκριβη οφείλεται σε μ@λακία της bmw που τη δίνει πακέτο με το μπλόκ των βαλβίδων της και το συσσωρευτή πίεσης. Πάντως
τα περισσότερα προβλήματα στην υδραυλική μονάδα προκαλούνται από την υπερθέρμανσή της αφού εκεί που βρίσκεται όταν το αμάξι κινείται σε χαμηλές ταχύτητες δεν φτάνει επαρκής αέρας για να την κρυώνει.
Γι αυτό η καλύτερη πρόληψη είναι να αποφεύγετε να πέφτετε σε κίνηση με το Μ3, όπως και να το οδηγείται ζεστά μεσημέρια καλοκαιριού...στη γυάλα δηλαδή αλλιώς το 2,5χίλιαρο παραμονεύει...

