το σίγουρο πάντως με το εν λόγο σαζμάν είναι ένα.
την ευχαρίστηση που σου δίνει μέσα στην πίστα, δεν την παίρνεις με τπτ με το μάνιουαλ.
ειδικά αν είναι καραμαμά χωρίς shortshift και σκληρότερο συμπλέκτη.
το σίγουρο πάντως με το εν λόγο σαζμάν είναι ένα.
την ευχαρίστηση που σου δίνει μέσα στην πίστα, δεν την παίρνεις με τπτ με το μάνιουαλ.
ειδικά αν είναι καραμαμά χωρίς shortshift και σκληρότερο συμπλέκτη.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Δεν νομιζω οτι φταινε οι καιρικες συνθηκες σε οτι αφορα την αντλια. Αλλωστε το παθαινουν και αυτοκινητα σε χωρες με ψυχρο κλιμα.
Το προηγουμενο μου M3 το επαθε στο Λονδινο την ωρα που το φορτωναμε στο κοντεινερ για να μπει στο καραβι για Κυπρο.
M3 CSL
pilot (12-07-12)
Συμφωνώ. Όπου υπάρχουν ηλεκτρονικά και λοιπά ''καλούδια'' ανα πάσα στιγμή μπορεί να την πάθεις! Εδώ ολοκαίνουργιο αεροπλάνο 70 μύρια ευρά και σου πετάει κάτι βλάβες στα ηλεκτρονικά και καραφλιάζεις!
Βέβαια εκεί μένω ψύχραιμος γιατί άλλος πλερώνει αλλά...![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Απλά η ζέστη σε κίνηση με 40 βαθμούς το επιδεινώνει 100%
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
5555 (13-07-12)
Αλλαξα αντλία πριν 6 μήνες . Έψαξα για μεταχειρισμένη Αλλα με απέτρεψαν αρκετοί απο την αγορα του με τον φόβο ότι μπορεί να ξανά μείνει απο το ίδιο πρόβλημα. Η αγορα μου στοίχισε 1800 ευρώ περίπου. Την αντλία την παλιά την έχω έξω απο το αμάξι, αν και πριν την αλλάξω δούλευε κανονικά. Γνώμη μου πάρε καινουρια αν και σε καταλαβαίνω για το εγκεφαλικό που επαθες όταν ακούσεις την τιμη...
https://www.youtube.com/watch?v=pVK5kyQV5AQ must see!!!
BILL007 (18-07-12)
kalhmera se oloys telika alaxa kenourgia antlia kai to amaxi einai mia xara!! h simplexh ginete esthita kalhterh kai amesh apo paliotera... kai stis alages exeis mikroterh ptosh strofon, tha hthela opoios exei palaia antlia na epikininisei mazi moy mipos kai tataferoyme kai broyme tin etia tis blabis kai bohthisoyme kanenan melontiko atixo!!!!! eyxaristo gia thn bohthia kai SMG for ever!!!!![]()
Χθες το απογευμα σε βόλτα ειχα λαμπακια check engine και smg.
Το εφερα σπιτι και το ξεκινησα ξανα αργα το βραδυ και του εκανα μια βολτα να δω τι γινετε.
Το check engine εχει μεινει αναμενο, αλλα το αμαξι αλλαζει κανονικα ταχυτητες.
Επεσα και στις μερες των διακοπών και ο μηχανικός μου ειναι εκτος Κυπρου για να δουμε τι βγαζει το διαγνωστικό.
Πιστευω και ελπιζω να μην ειναι αντλια.
Φακ,
Το πηγα σε ενα διαγνωστικο φιλου αφου ο μηχανικός μου λειπει και μας εβγαλε κωδικο 056
και εγραψε ΟΝ period, hydraulic unit (OBD II:P17171).
Το περιεργο ειναι οτι σε μετρηση που καναμε η αντλια δουλευε μεταξυ 50-60 bar την ωρα που η BMW λεει οτι πρεπει να δουλευει μεταξυ 45-80 bar.
To λαμπακια εσβησαν, το πηγα για ξεσκισμα και το αμαξι δουλευει κανονικά.
Το μονο που προσεξα ειναι οτι ψηλα στις αλλαγες πατινιαρε.
Ισως και να ειναι δισκος γιατι οταν μου αναψαν τα λαμπακια το ειχα στο Α2 και ο δισκος εκει ζοριζετε.
Θα πάω για αλλαγη ρελέ και βλεπουμε. Αν ειναι αντλια, θα αρχισει να βαζει νεκρά και να κανει τα δικά του.
Το εχω ξαναδει το εργο με το προηγουμενο μου Μ3.
κουμπάρε, αμα ειναι πομπα...
https://christian-leadership.org/wp-...vin-Flickr.jpg
https://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E46-M...#ht_500wt_1204
κάντο μονος σου.