Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 55

Θέμα: M3 E46 smg Βάζει νεκρά ξαφνικά το σασμάν!!!!

  1. #41
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το σίγουρο πάντως με το εν λόγο σαζμάν είναι ένα.
    την ευχαρίστηση που σου δίνει μέσα στην πίστα, δεν την παίρνεις με τπτ με το μάνιουαλ.
    ειδικά αν είναι καραμαμά χωρίς shortshift και σκληρότερο συμπλέκτη.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #42
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν νομιζω οτι φταινε οι καιρικες συνθηκες σε οτι αφορα την αντλια. Αλλωστε το παθαινουν και αυτοκινητα σε χωρες με ψυχρο κλιμα.
    Το προηγουμενο μου M3 το επαθε στο Λονδινο την ωρα που το φορτωναμε στο κοντεινερ για να μπει στο καραβι για Κυπρο.
    M3 CSL

  3. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    pilot (12-07-12)

  4. #43
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συμφωνώ. Όπου υπάρχουν ηλεκτρονικά και λοιπά ''καλούδια'' ανα πάσα στιγμή μπορεί να την πάθεις! Εδώ ολοκαίνουργιο αεροπλάνο 70 μύρια ευρά και σου πετάει κάτι βλάβες στα ηλεκτρονικά και καραφλιάζεις!

    Βέβαια εκεί μένω ψύχραιμος γιατί άλλος πλερώνει αλλά...
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  5. #44
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Απλά η ζέστη σε κίνηση με 40 βαθμούς το επιδεινώνει 100%
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  6. The Following User Says Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    5555 (13-07-12)

  7. #45
    Εγγραφή
    31-08-10
    Περιοχή
    pallini
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    234
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αλλαξα αντλία πριν 6 μήνες . Έψαξα για μεταχειρισμένη Αλλα με απέτρεψαν αρκετοί απο την αγορα του με τον φόβο ότι μπορεί να ξανά μείνει απο το ίδιο πρόβλημα. Η αγορα μου στοίχισε 1800 ευρώ περίπου. Την αντλία την παλιά την έχω έξω απο το αμάξι, αν και πριν την αλλάξω δούλευε κανονικά. Γνώμη μου πάρε καινουρια αν και σε καταλαβαίνω για το εγκεφαλικό που επαθες όταν ακούσεις την τιμη...

  8. The Following User Says Thank You to mo328i For This Useful Post:

    BILL007 (18-07-12)

  9. #46
    Εγγραφή
    26-07-10
    Ηλικία
    50
    Μηνύματα
    18
    Thanked
    5
    Rides
    0

    Προεπιλογή new!! pump

    kalhmera se oloys telika alaxa kenourgia antlia kai to amaxi einai mia xara!! h simplexh ginete esthita kalhterh kai amesh apo paliotera... kai stis alages exeis mikroterh ptosh strofon, tha hthela opoios exei palaia antlia na epikininisei mazi moy mipos kai tataferoyme kai broyme tin etia tis blabis kai bohthisoyme kanenan melontiko atixo!!!!! eyxaristo gia thn bohthia kai SMG for ever!!!!

  10. #47
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Exclamation check engine & smg light on

    Χθες το απογευμα σε βόλτα ειχα λαμπακια check engine και smg.
    Το εφερα σπιτι και το ξεκινησα ξανα αργα το βραδυ και του εκανα μια βολτα να δω τι γινετε.
    Το check engine εχει μεινει αναμενο, αλλα το αμαξι αλλαζει κανονικα ταχυτητες.

    Επεσα και στις μερες των διακοπών και ο μηχανικός μου ειναι εκτος Κυπρου για να δουμε τι βγαζει το διαγνωστικό.
    Πιστευω και ελπιζω να μην ειναι αντλια.

  11. #48
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φακ,
    Το πηγα σε ενα διαγνωστικο φιλου αφου ο μηχανικός μου λειπει και μας εβγαλε κωδικο 056
    και εγραψε ΟΝ period, hydraulic unit (OBD II:P17171).

    Το περιεργο ειναι οτι σε μετρηση που καναμε η αντλια δουλευε μεταξυ 50-60 bar την ωρα που η BMW λεει οτι πρεπει να δουλευει μεταξυ 45-80 bar.
    To λαμπακια εσβησαν, το πηγα για ξεσκισμα και το αμαξι δουλευει κανονικά.
    Το μονο που προσεξα ειναι οτι ψηλα στις αλλαγες πατινιαρε.
    Ισως και να ειναι δισκος γιατι οταν μου αναψαν τα λαμπακια το ειχα στο Α2 και ο δισκος εκει ζοριζετε.

    Θα πάω για αλλαγη ρελέ και βλεπουμε. Αν ειναι αντλια, θα αρχισει να βαζει νεκρά και να κανει τα δικά του.
    Το εχω ξαναδει το εργο με το προηγουμενο μου Μ3.

  12. #49
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    κουμπάρε, αμα ειναι πομπα...

    https://christian-leadership.org/wp-...vin-Flickr.jpg


    https://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E46-M...#ht_500wt_1204

    κάντο μονος σου.

  13. #50
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    με 75% positive feedback δεν θα το σκεφτόμουν καν να αγοράσω απο τον συγκεκριμένο!

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP