Λοιπον το ραντεβού μου το εκλεισαν την παρασκευη το email το ειχα στειλει ενα μηνα πριν anyway φτανω στον τρικαλιώτη συμπληρώνουμε κατι χαρτιά με ενημερώνουν οτι σε περίπτωση ατυχήματος μας καλύπτει η μικτή ασφάλεια αλλα την απαλλαγή των 750 Ευρω θα την χρεωνομουν εγώ.
Το αυτοκινητο ηταν ενα 320d με τα 184 αλογα στην ποιο απλη εκδοση με 16αρες παρκτρονκ και δερματινο τιμονι με χειριστηρια.
Ξεκινωντας το μοτερ δεν ακουγεται στην καμπινα τιποτα (ρελαντι) βαζω πρώτη και η αισθηση ηταν πολυ ελαστικη σε σχεση με οτι χειροκινητο εχω οδηγησει.
Στα πρωτα μετρα ενεργοποιω το sport mode και βγαινω στον δρομο της Χαλκιδικης.
Απογοητευση δευτερη το γκαζι ακουγε με καθυστερηση 1-2 sec οσες φορες και επαιξα μαζι του.
Η κυληση του ηταν αρκετα καλή στην ευθεια αλλα με υπερβολικα μαλακο για τα δεδομενα μου το setup της αναρτησης το οποιο δινει αρκετες κλίσεις στο αμαξωμα σε συνδυασμο με τα λαστιχα (μπαλόνια) που φορουσε να με φοβησει και να μου δημιουργησει ασαφεια στο τιμονι μπαινοντας με περιπου 130 χιλιομετρα στην εξοδο για αεροδρόμιο.
Απο φρένα πολύ καλη αισθηση και αποτελεσματικα μπορω να πώ .
Το μοτερ μετα τις 4000 σ.α.λ κανει αισθητη την παρουσια του στην καμπινα με ωραιο ήχο που δεν θυμιζει πετρελαιοκινητηρα.
Αφου γυρισαμε πισω μου εβγαλε μια προσφορα ο πωλητης η οποια δεν αντικατοπτριζει και δεν δικαολογει το συγκεκριμενο αμαξι.
Αυτα τα λιγα απο μενα οτι περαιτερω θελησετε να ρωτησετε εδω ειμαι .
Υ.Σ Μπαινοντας μετα στο 39αρι το αγαπησα ποιο πολυ.![]()
![]()
![]()
![]()