Σελίδα 6 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 86

Θέμα: F30

  1. #51

    Προεπιλογή

    Γενικά για την κουβέντα.

    @ Alexk χωρίς να το έχω οδηγήσει, τώρα που το είπες θα το επιδιωξω, εικάζω ότι το lag αυτό θα είναι σκόπιμο και θα οφείλεται στην ηλεκτρική πεταλούδα. Φαντάζομαι ότι για θέματα κατανάλωσης, ρύπων, κρατασμών κτλ θα έχουν κάνει αυτόν τον συμβιβασμό. Πιστεύω ότι με έναν αναπρογραμματισμό θα μεταμορφώνεται.

    @ oldcar Λευτέρη τα γούστα μας είναι διαφορετικά. Εγω θεωρώ όμορφα όλα τα αυτοκίνητα που ανέφερες.

    @ monsta ο Λευτέρης πριν 85 χρόνια δεν ήταν ούτε ιδέα. Ο πατέρας επίσης δεν ήταν στο προγραμμα ακόμα.

  2. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    Nick bmwlover (27-06-12)

  3. #52
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εμείς οι σαραντάρηδες ζήσαμε & αγαπήσαμε τη bmw από τα 70's & 80's με τα καλλίγραμμα σχέδιά της, οπότε επέτρεψέ μου να διαφωνήσω Λευτέρη.


    Φαντάζομαι όμως κι εσύ στα 85 πλέον, πόσο θα χεις νοσταλγήσει τα πανέμορφα εκείνα σχέδια...

    Και εγώ που δεν τα έζησα (δούλευα στα ανθρακωρυχεία 48 χρόνια λολ) αυτά τα μοντέλα κάτι μου λένε, αναγνωρίζω βέβαια και το τεράστιο άλμα που έγινε μεταξύ Ε30 - Ε36 και λιγότερο στο Ε46 (και κάτι αντίστοιχο ισχύει για τα 5άρια αντίστοιχης εποχής).

    Το θέμα όμως είναι ότι εδώ και μια πενταετία εκτός από την εξαίρεση του 1 coupe δεν βλέπω κάποιο σχήμα που θα έλεγα μέσα μου ότι ΑΥΤΟ είναι αμάξι που ΜΟΝΟ η BMW μπορεί να το βγάλει. Εκεί κολλάω, το αποδέχτηκα και τελείωσε, δεν μπορώ όμως να κρίνω όλη την μηχανολογική δουλειά που έχει ανέβει ολόκληρα έβερεστ για να κρατηθεί εκεί που ήταν πάντα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γενικά για την κουβέντα.

    @ Alexk χωρίς να το έχω οδηγήσει, τώρα που το είπες θα το επιδιωξω, εικάζω ότι το lag αυτό θα είναι σκόπιμο και θα οφείλεται στην ηλεκτρική πεταλούδα. Φαντάζομαι ότι για θέματα κατανάλωσης, ρύπων, κρατασμών κτλ θα έχουν κάνει αυτόν τον συμβιβασμό. Πιστεύω ότι με έναν αναπρογραμματισμό θα μεταμορφώνεται.

    @ oldcar Λευτέρη τα γούστα μας είναι διαφορετικά. Εγω θεωρώ όμορφα όλα τα αυτοκίνητα που ανέφερες.

    @ monsta ο Λευτέρης πριν 85 χρόνια δεν ήταν ούτε ιδέα. Ο πατέρας επίσης δεν ήταν στο προγραμμα ακόμα.
    Κανείς δεν είναι τελείως τέλειος ωρε Σπύρο.

    ΥΓ: μη λες για τα χρόνια ρε, εδώ και 35 χρόνια παίρνω σύνταξη, θα με φάει το ΣΔΟΕ.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  4. The Following 2 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    m-power_01 (27-06-12), Monsta (25-06-12)

  5. #53
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γενικά για την κουβέντα.

    @ Alexk χωρίς να το έχω οδηγήσει, τώρα που το είπες θα το επιδιωξω, εικάζω ότι το lag αυτό θα είναι σκόπιμο και θα οφείλεται στην ηλεκτρική πεταλούδα. Φαντάζομαι ότι για θέματα κατανάλωσης, ρύπων, κρατασμών κτλ θα έχουν κάνει αυτόν τον συμβιβασμό. Πιστεύω ότι με έναν αναπρογραμματισμό θα μεταμορφώνεται.
    Ναι, αυτό είναι πολύ πιθανό γιατί έχει τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και έπρεπε να τουρμπίζει σε χρόνο dt.
    Προφανώς και το έχουν να κοιμάται.

  6. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    m-power_01 (25-06-12)

  7. #54
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    170
    Thanked
    97
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο DIMITr|S Εμφάνιση μηνυμάτων
    απλα ειναι σχεδιασμενα οχι για σημερα αλλα και για τα επομενα χρονια.....αυτος ειναι ο λογος που τα bmw παλιωνουν δυσκολα.....αμα δειξεις ενα coupe e46 m-packet σε μια ασχετη γυναικα θα καταλαβει οτι ειναι πλεον 11 χρονών?θα νομιζει οτι ειναι καινουριο
    Απλή υπενθύμιση προς όλους!!!! Το Ε46 έκλεισε 14 χρόνια πλέον καθότι εμφανίστηκε τον 2/1998!!!!!!!
    M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.

  8. #55
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε παιδιά συγνώμη, αλλά αγοράζετε αμάξι κρίνοντας απλά και μόνο από την εμφάνισή του;

    Ε απλά συγνώμη τότε, αλλά είστε σε λάθος μάρκα.

    Απλά γιατί ξεχνάτε (ή απλά δεν αναφέρετε) τα σημαντικότερα.

    Παράδειγμα (από το οποίο έχω εμπειρία) το Ε87 (ο παλιός άσος), ο οποίος απλά ΔΕΝ βλέπετε από καμία γωνία με κανένα πακέτο εξοπλισμού, το λιγότερο που σου προκαλεί είναι εμετός μέχρις σημείου να βγαίνει χολή, ειδικά από τα πλάγια όπου είναι σα να έχει καθίσει στο κέντρο κάποιος 850 κιλών και το αμάξωμα έχει σκεβρώσει, ΑΛΛΑ από οδήγηση είναι απλά άλλο πράγμα (με μόνο μειονέκτημα το κλασσικό των BMW, δλδ τα φρένα, τα οποία τελειώνουν σχετικά γρήγορα).

    Αναφέρω κάποια σχετικά
    1)το ΜΟΝΟ πισωκίνητο στην κατηγορία του με πίσω κίνηση
    2)το μόνο στην κατηγορία του με ζύγισμα 50 : 50 και ας γκρινιάζουν οι τετρακύλινδροι βενζινοκίνητοι ότι αλλάζουν δύσκολα τα μπουζί, έχουνε γνώση οι φύλακες
    3)το πιο άμεσο τιμόνι από όλα στην κατηγορία του.

    Το ίδιο ισχύει και για τις κακάσχημες φάλαινες και γουρούνες Ε6Χ (5άρια και 6άρια) τα πράματα απλά δεν βλέπονται, και όποιος πει οτιδήποτε αντίθετο είμαι σίγουρος ότι φαντασιώνεται σεξ με 90χρονες αγγλίδες νοσοκόμες τίγκα στο κίτρινο δάχτυλο από το τσιγάρο και κίτρινα και σάπια δόντια, αλλά τα οχήματα είχαν από τα καλύτερα V10 ever (ορισμένοι τα κόντραραν με φεράρι, όχι V10 φεράρι, σκέτο φεράρι) και μοίραζαν κ@@λα με τον τόνο.

    Αφήστε λοιπόν την εμφάνιση, έτσι και αλλιώς όταν οδηγάς δεν βλέπεις το δικό σου αμάξι αλλά των άλλων, και αν είστε σε φάση όπου οδηγείτε ένα αμάξι και μετράτε τα πόσα βλέμματα σας καρφώνουν αντί να το οδηγείτε πραγματικά πάρτε ένα 316 οποιασδήποτε κατηγορίας, γιατί αν αρχίσουμε να ζηλεύουμε τα μερκ μόνο και μόνο λόγω εμφάνισης (ομολογουμένως έτη φωτός μπροστά) πρέπει να έρθει πακέτο και η χάλια αλληλεπίδρασή τους με τον οδηγό (τουλάχιστον στα μη AMG μοντέλα).

    Μην είστε fashion victims, οδηγείστε χωρίς αύριο, και αυτό σε λογικά χρήματα το κάνει ΜΟΝΟ η BMW και ΕΥΤΥΧΩΣ το κάνει ακόμα και τώρα.

    ΥΓ: και αν καίγεσται τόσο για εμφάνιση ΔΥΟ είναι τα απόλυτα BMW στα οποία τα καχούνας της εμφάνισής του συμβαδίζουν με αυτά της ικανότητας οδήγησης που απαιτούν από τον οδηγό, το Ζ3 coupe και το CSL, ΟΛΑ τα άλλα είναι απλά άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
    Είσαι Θεός, ΤΕΛΟΣ

  9. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    oldcarskickass (24-06-12)

  10. #56
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι, αυτό είναι πολύ πιθανό γιατί έχει τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και έπρεπε να τουρμπίζει σε χρόνο dt.
    Προφανώς και το έχουν να κοιμάται.
    Για αυτό το μοτέρ δεν ήταν που είχε βγει νέα χαρτογράφηση λόγω του θέματος με τον τεντωτήρα του χρονισμού?

  11. #57
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για αυτό το μοτέρ δεν ήταν που είχε βγει νέα χαρτογράφηση λόγω του θέματος με τον τεντωτήρα του χρονισμού?
    Δεν το γνωρίζω, δεν έχω παρακολουθήσει το νέο Μινι καθόλου.

  12. #58
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimitrios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απλή υπενθύμιση προς όλους!!!! Το Ε46 έκλεισε 14 χρόνια πλέον καθότι εμφανίστηκε τον 2/1998!!!!!!!
    Μηπως παρουσιαστηκε τοτε? Γιατι τα πρωτα αρχισαν να κυκλοφορουν τον 9/1998!

  13. #59
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    170
    Thanked
    97
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο giannis_compact Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μηπως παρουσιαστηκε τοτε? Γιατι τα πρωτα αρχισαν να κυκλοφορουν τον 9/1998!
    Σου παραθέτω το τεστ 4τροχών Απρίλιος 1998!!!


    https://library.techlink.gr/4t/artic...28&article=178
    M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.

  14. The Following 2 Users Say Thank You to Dimitrios For This Useful Post:

    giannis_compact (25-06-12), Ε91 (25-06-12)

  15. #60
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων


    Παράδειγμα (από το οποίο έχω εμπειρία) το Ε87 (ο παλιός άσος), ο οποίος απλά ΔΕΝ βλέπετε από καμία γωνία με κανένα πακέτο εξοπλισμού, το λιγότερο που σου προκαλεί είναι εμετός μέχρις σημείου να βγαίνει χολή, ειδικά από τα πλάγια όπου είναι σα να έχει καθίσει στο κέντρο κάποιος 850 κιλών και το αμάξωμα έχει σκεβρώσει, .......





    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Monsta : 25-06-12 στις 20:45

  16. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    oldcarskickass (26-06-12)

Σελίδα 6 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP