giannis_compact (27-06-12)
Nick bmwlover (27-06-12)
Μια χαρά είναι η C ακόμα και σήμερα δεν λέω, πόσο μάλλον για τα τέλη του 7 που κυκλοφόρησε.
Αλλά απ΄τη στιγμή που θα κυκλοφορεί για 1,5-2 χρόνια ακόμα, σημαίνει ότι για το διάστημα αυτό θα ανταγωνίζεται την F30.
Ε, μου φαίνεται ανόητο να πάει κάποιος στη merc και όχι στην καινούρια 3άρα.
Το Α4 έτσι κακομούτσουνο και βαρετό σχεδιαστικά (και οδηγικά) το βάζω έτσι κι αλλιώς στην απ'έξω αφού κι απ'την Ε90 (ιδίως τη fl) υστερούσε τραγικά κατ'εμέ.
Όσο εντυπωσιακό και ματσό είναι το Α5, τόσο κασόνι είναι το Α4 εξωτερικά.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
Προσωπικά θα πήγαινα ΠΑΛΙ στην BMW όχι για εμφανισιακούς λόγους, αλλά γιατί θεωρούσα θεωρώ και θα θεωρώ μέχρι το ΚΚΕ να βγει κυβέρνηση ότι τα Mercedes (ΟΛΑ πλην των α με γκε) είναι για αυτούς που λέει ο πατέρας μου, για γεννημένους κουρασμένους.
Για να μην παρεξηγηθούμε κιόλας, μπορεί να εκφράζομαι άσχημα για τον άσσο, αλλά τονίζω ότι είναι καθαρά προσωπική γνώμη, πολλές φορές το παρακάνω και για γραφικούς λόγους! Αλλά ναι το λέω, ο άσσος δεν μου αρέσει ρε γμτ, ποτέ δεν μου άρεσε, ΜΟΝΟ το προφίλ κάτι πάει να πει και αυτό μόνο με μπακ προφυλακτήρα.
Nick bmwlover (27-06-12)
Δεν υπαρχει καμια περιπτωση,οποτε μην αγχωνεσαι...Κ εμενα δεν μου αρεσε ο (πρωτος) ασσος που περιεγραψε ο Σπυρος με τα μαυρα πλαστικα κ τα τασια,αλλα ο δικος μου μου αρεσε απο την πρωτη στιγμη κ μου αρεσει παρα πολυ ετσι οπως ειναι πλεον,καθως επισης κ οι ασσοι που ανεφερα σε προηγουμενο ποστ...
Η λεπτομερεια κανει την διαφορα σε αυτο το αμαξι...
Ι donut understeer...
oldcarskickass (27-06-12)
Μολις γυρισα απο test drive θα σας γραψω εντυπώσεις σε λίγη ώρα.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alexk (10-07-12)
Πες τα Όλα !
Λοιπον το ραντεβού μου το εκλεισαν την παρασκευη το email το ειχα στειλει ενα μηνα πριν anyway φτανω στον τρικαλιώτη συμπληρώνουμε κατι χαρτιά με ενημερώνουν οτι σε περίπτωση ατυχήματος μας καλύπτει η μικτή ασφάλεια αλλα την απαλλαγή των 750 Ευρω θα την χρεωνομουν εγώ.
Το αυτοκινητο ηταν ενα 320d με τα 184 αλογα στην ποιο απλη εκδοση με 16αρες παρκτρονκ και δερματινο τιμονι με χειριστηρια.
Ξεκινωντας το μοτερ δεν ακουγεται στην καμπινα τιποτα (ρελαντι) βαζω πρώτη και η αισθηση ηταν πολυ ελαστικη σε σχεση με οτι χειροκινητο εχω οδηγησει.
Στα πρωτα μετρα ενεργοποιω το sport mode και βγαινω στον δρομο της Χαλκιδικης.
Απογοητευση δευτερη το γκαζι ακουγε με καθυστερηση 1-2 sec οσες φορες και επαιξα μαζι του.
Η κυληση του ηταν αρκετα καλή στην ευθεια αλλα με υπερβολικα μαλακο για τα δεδομενα μου το setup της αναρτησης το οποιο δινει αρκετες κλίσεις στο αμαξωμα σε συνδυασμο με τα λαστιχα (μπαλόνια) που φορουσε να με φοβησει και να μου δημιουργησει ασαφεια στο τιμονι μπαινοντας με περιπου 130 χιλιομετρα στην εξοδο για αεροδρόμιο.
Απο φρένα πολύ καλη αισθηση και αποτελεσματικα μπορω να πώ .
Το μοτερ μετα τις 4000 σ.α.λ κανει αισθητη την παρουσια του στην καμπινα με ωραιο ήχο που δεν θυμιζει πετρελαιοκινητηρα.
Αφου γυρισαμε πισω μου εβγαλε μια προσφορα ο πωλητης η οποια δεν αντικατοπτριζει και δεν δικαολογει το συγκεκριμενο αμαξι.
Αυτα τα λιγα απο μενα οτι περαιτερω θελησετε να ρωτησετε εδω ειμαι .
Υ.Σ Μπαινοντας μετα στο 39αρι το αγαπησα ποιο πολυ.![]()
![]()
![]()
![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Leonidas_E39 : 10-07-12 στις 22:07
bill_m3 (11-07-12), nikos valvetronic (10-07-12), zaharias (10-07-12)
κρατα το 39αρι!!!![]()
GanKostas-E90 (29-07-12)