Βλέπω ότι η κουβέντα έχει μηδενικό ενδιαφέρον τελικά! Να πω και εγώ αυτά
που ξέρω; Στο ρελαντί το μοτέρ καίει βενζίνη,όταν τσουλάει με ταχύτητα ΔΕΝ
καίει καθόλου βενζίνη.Η πεταλούδα με αφημένο το πεντάλ μένει ΠΑΝΤΑ λίγο
ανοιχτή.Στον valvetronic είναι διαφορετικά τα πράγματα.Την ποσότητα αέρα
που θα 'εισπνεύσει' το μοτέρ την καθορίζει το βύθισμα των βαλβίδων το οποίο
ελέγχεται από την αντίστοιχη διάταξη.Το εύρος του βυθίσματος είναι 0,1-10mm
στον N42B18 και B20 τουλάχιστον(μόλις βρω το τεχνικό άρθρο που έχω θα το
ποστάρω,τώρα είμαι ταξίδι με τη δουλειά).Πεταλούδα γκαζιού υπάρχει αλλά στο
άρθρο αναφέρει ότι λειτουργεί μόνο όταν υπάρχει ανάγκη για υποπίεση στο
μοτέρ και σε περίπτωση δυσλειτουργίας του valvetronic.Τα οφέλη από αυτό
το σύστημα είναι πασιφανή στην πράξη και αυτά προσπαθώ να αναδείξω αλλά
κάπου χάθηκε η μπάλα σ'άυτο το thread μαζί με το γήπεδο.
H BMW είναι η πρώτη που εφάρμοσε ευρέως το σύστημα χωρίς πολλές
φαμφάρες και στολίδια και έπειτα ακολούθησε η TOYΟTA(πολυυυυυ μετά)
με το valvematic και μας τρέλανε στην διαφήμηση και μετά βέβαια όλοι οι άλλοι
FIAT κλπ...