Σελίδα 9 από 15 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 81 έως 90 από 141

Θέμα: [E46] Αυτονομία N42B20

  1. #81
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    πάρτε ρε γατάκια κατανάλωση από 3246 κυβικά!
    Για πατα το λιγο...

  2. #82
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ταξίδι κάνουμε ρε ψηλέ..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  3. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    giannis_compact (29-05-12)

  4. #83
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    ταξίδι κάνουμε ρε ψηλέ..
    το ξερω ρε σε πειραζω...ποιο αλλο θα εκαιγε στα 120 τοσο με 3200++ κυβικα?

  5. #84
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν τραβάει αέρα ρε συ για τον απλό λόγο ότι δεν τον διώχνει, σκέψου ένα μπαλόνι, το πιέζεις αλλά πάλι επανέρχεται. Θεωρητικά όλα, αλλά και πρακτικά δεν έχει μεγάλη απόκλιση αυτό που σου λέω. Είναι όλα θέμα θερμοκρασιών και κατά συνέπεια πιέσεων. Από την στιγμή που ΔΕΝ έχεις πρόσδοση θερμότητας τα αέρια μέσα στο θάλαμο (δλδ ο σκέτος αέρας στην περίπτωση κλειστού γκαζιού) ΔΕΝ διαστέλλονται άρα δεν εξέρχονται από την εξάτμιση.

    Η βαλβίδα του ρελαντί (στα αμάξια που έχουν) λειτουργεί σαν by pass της πεταλούδας. δλδ στην περίπτωση του ρελαντί που η κυρίως πεταλούδα είναι κλειστή αυτό το by pass ανοίγει και αφήνει να περάσει ο ελάχιστος αέρας που χρειάζεται για να κρατηθεί το ρελαντί. Ο λόγος που δεν γίνεται σε ΟΛΑ τα αμάξια να κρατιέται το ρελαντί μέσω της πεταλούδας είναι γιατί σε αυτές τις απαιτήσεις φορτίου απαιτείται πολύ μικρή ποσότητα αέρα και κατά συνέπεια μεγάλη ακρίβεια στις κινήσεις της μεγάλης (σχετικά με τις απαιτήσεις) πεταλούδας.
    Πως δεν τον διώχνει ρε Λευτέρη αφού οι βαλβίδες δουλεύουν κανονικά.. όταν το πιστόνι ανεβαίνει και είναι ανοιχτές οι εξαγωγής του δεν θα σπρώξει έξω τον αέρα? Κατά τον ίδιο τρόπο όταν κατεβαίνει και δημιουργεί υποπίεση και οι εισαγωγής είναι ανοικτές δεν τραβάει αέρα?
    Σίγουρα κλείνει τελείως η πεταλούδα όταν δεν πατάμε καθόλου γκάζι? Τα πιστόνια δημιουργούν αρκετά μεγάλη υποπίεση, δηλαδή ρούφηγμα και ως γνωστόν η φύση δεν ''ανέχεται'' την υποπίεση.. άρα απο κάπου πρέπει να μπαίνει αέρας.. εκτός και αν κάνω τόσο λάθος...τι να πω..τα αεροπλάνα δεν έχουν πεταλούδες και πιστόνια ρε!

    Όσον αφορά το καύσιμο, συμφωνώ μαζί σου..στους σύγχρονους κινητήρες με ψεκασμό όταν πατάμε το γκάζι η ECU υπολογίζει πόσο καύσιμο να ψεκάσουν τα μπεκ..αν δεν το πατάμε καθόλου τότε μπαίνει σε closed monitoring loop στις στροφές/λεπτό και κρατάει το ρελαντί. Αν οι στροφές είναι παραπάνω, όπως σε κατηφόρα με σχέση στο κιβώτιο, τότε η ECU θεωρεί πως δεν χρειάζεται να ψεκάσει καύσιμο για να διατηρηθούν οι στροφές..Με τον σπινθήρα όμως τι γίνεται.. όντως κόβεται και αυτός?

    Εννοείται όλα αυτά ΔΕΝ ισχύουν για καρμπιρατεράτα μοτόρια.. εκεί είναι εντελώς μηχανικά και το καρμπιρατέρ αναμιγνύει καύσιμο με αέρα..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  6. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    BILL007 (29-05-12)

  7. #85
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    πάρτε ρε γατάκια κατανάλωση από 3246 κυβικά!



    Uploaded with ImageShack.us
    Τόσο είδα και εγω και λέω παει,εχει πρόβλημα το αμάξι,δεν ειναι λογικό...μέχρι που έπεσα στην κίνηση και έδειξε τα δόντια του

  8. The Following 2 Users Say Thank You to Stradale For This Useful Post:

    BILL007 (29-05-12), pilot (29-05-12)

  9. #86
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    δλδ Νικο σε ολο το ταξιδι εκαιγες 8,3 λιτρα τα 100 χλμ και στα τελευταια 10 λιτρα του ρεζερβουαρ(65 λιτρα εχουμε) η καταναλωση σου θα επεφτε στην χειροτερη στα 7,1 με ταση να πεσει κι αλλο για να ξεπερασεις τα 800χλμ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΡΕ ΝΙΚΟ ΜΕΤΡΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΛΕΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ ΤΕΛΟΣ. ΜΗΔΕΝΙΣΕ ΧΛΜ ΦΟΥΛΑΡΕ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΑΝΑΨΕΙ ΛΑΜΠΑΚΙ ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΟΣΣΑ ΕΚΑΝΕΣ. γαμω το bc μεσα. και οπως βλεπω την φωτογραφια εισαι κατω απ τη μεση στο ρεζερβουαρ και με 140 αυτο σουλεει οτι εχεις ακομα 370 χλμ και συ το πιστευεις δλδ τωρα???? τι να πω οκ το δικο μου καιει οσο ενα Μ5 και σενα οσο το c3 diesel! τα 2 ακρα πιασαμε!!


    ΥΓ ο day απαγορευεται να σχολιασει σε αυτο το thread!!!!!
    Ρε μαλακουάρδε ακρίβως για σένα έκανα update το θέμα! Άσε το OBC, σου λέω έκανα 660 χιλ με 55 λίτρα από φούλ σε φούλ.Τι δεν καταλλλαβαίνεις!!!!! Μάλλον το έχεις
    μπουκώσει το μοτέρι σου τι να πω ?????? Τον τελευταίο καιρό κάνω συνεχώς ταξίδια ρε συ
    Πάνο άμα θέλεις πάμε και μαζί κάπου να το δεις.H άλλη περίπτωση είναι να είμαι τόσο
    τρόμπας και προσπαθώ με το ζόρι να πείσω πόσο καίει ΜΟΝΟ το δικό μου αμάξι.Τόσο καίει το
    γ@μημέν@ τι να το κάνω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. #87
    Εγγραφή
    15-03-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    133
    Thanked
    70
    Rides
    0

    Talking

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos e46 16v Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε μαλακουάρδε ακρίβως για σένα έκανα update το θέμα! Άσε το OBC, σου λέω έκανα 660 χιλ με 55 λίτρα από φούλ σε φούλ.Τι δεν καταλλλαβαίνεις!!!!! Μάλλον το έχεις
    μπουκώσει το μοτέρι σου τι να πω ?????? Τον τελευταίο καιρό κάνω συνεχώς ταξίδια ρε συ
    Πάνο άμα θέλεις πάμε και μαζί κάπου να το δεις.H άλλη περίπτωση είναι να είμαι τόσο
    τρόμπας και προσπαθώ με το ζόρι να πείσω πόσο καίει ΜΟΝΟ το δικό μου αμάξι.Τόσο καίει το
    γ@μημέν@ τι να το κάνω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ακριβώς τα ίδια χιλιόμετρα κάνει και το δικό μου απο τέρμα γεμάτο εώς ότου ανάψει λαμπακι όταν το μετρησα..για την ακρίβεια 663χλμ! Απίστευτο μοτέρ μιας και δεν οδηγω οικονομικά.

  11. The Following User Says Thank You to vasilis e46 For This Useful Post:

    nikos valvetronic (30-05-12)

  12. #88
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vasilis e46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ακριβώς τα ίδια χιλιόμετρα κάνει και το δικό μου απο τέρμα γεμάτο εώς ότου ανάψει λαμπακι όταν το μετρησα..για την ακρίβεια 663χλμ! Απίστευτο μοτέρ μιας και δεν οδηγω οικονομικά.
    Και δεν ειναι και ψοφιο Βασιλη, μια χαρα παει...Οταν βαλω στο κομπακτ τετοιο μοτερ θα σε ραβω Νικο και θα το φυσας και δε θα κρυωνει

  13. The Following 3 Users Say Thank You to giannis_compact For This Useful Post:

    nikos valvetronic (30-05-12), Tsakirakos (30-05-12), vasilis e46 (30-05-12)

  14. #89
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos e46 16v Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επανέρχομαι στο θέμα με νέα μέτρηση! Πήγα Θεσ/νίκη-Αθήνα-Κόρινθο-Πάτρα και επιστροφή από

    Μπράλο αυθημερόν.Φουλάρισμα μηδένισμα και έπειτα από 660χλμ ξαναφουλάρισα και πήρε 55λίτρα.

    Δηλαδή 8,3lit/100.Όσα ακριβώς έγραψε το OBC δηλαδή! Οι συνθήκες ταξιδίου ήταν 2 άτομα

    χωρίς φορτίο και σταθερά με το cruise στα 140.Παραπάνω καθόλου αλλά έπεφτα όπου δεν

    σήκωνε π.χ. Τέμπη,Πλαταμώνα,Αθηνών-Πατρών σε έργα κτλ. Στην φώτο είμαι στην επιστροφή

    κάπου στην Εθνική όπου η αυτονομία είχε σταθεροποιηθεί αθροιστικά πάνω από τα 800km.

    Το λιτρόμετρο σ'αυτά τα χιλ. είναι κάτω από τα 8 αλλά στην φώτο είναι ελαφρά ανωφέρεια.



    εδω αυτο λες βρε τραχανα???? οταν ελεγα εγω οτι το αμαξι βγαζει με ενα ρεζερβουαρ 650χλ μου λεγατε οτι λεω μλκιες και τα δικα σας κανανε τον γυρο του κοσμου 3 φορες μεχρι να παει στην μεση

  15. The Following User Says Thank You to gyiama For This Useful Post:

    Bitz (27-11-12)

  16. #90
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λοιπόν τελικά βρήκα το λόγο που κάνει τη διαφορά στα αυτοκίνητά μας. Έχει
    αποδειχθεί ότι η βρωμιά ή η σκόνη πάνω σε μια επιφάνεια μειώνει την αντίσταση
    του αέρα( ή ο pilot μας το είπε στον καφέ ή το είδα στους mythbusters δεν
    θυμάμαι τώρα). Εσύ Πάνο με τα 43 στρώματα αλοιφή και τα 14 βερνίκια που
    έχεις περάσει λογικό να είναι να καις κάτι παραπάνω από μένα που είναι τίγκα
    στην αράχνη
    Πέρα από την πλάκα αν όντως έχουμε κάποια διαφορά ίσως να την κάνει και το
    πρόγραμμα...

  17. The Following User Says Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    pilot (31-05-12)

Σελίδα 9 από 15 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP