Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fast-enough Εμφάνιση μηνυμάτων
Όταν αφήνεις το γκάζι με χλμ, οι τροχοί είναι αυτοί που κινούν τα πιστόνια και όχι τα πιστόνια τους τροχούς. Το μοτέρ δεν καιει σταγόνα καύσιμο, διότι δεν χρειάζεται - κινείται από την κίνηση των τροχών. Στο βάση αυτή έχουν σχεδιαστεί και τα υβριδικά που στην κατηφόρα και τον βενζινοκινητήρα σβήνουν και φορτίζουν την μπαταρία.
On topic, τα 5,5 λίτρα είναι απολύτως εφικτά για τον Ν42Β20, ακόμα και εντός Αττικής. Τελευταίο παράδειγμα και εύκολο να το επαναλάβει κάποιος.
Κατέβασμα από Νέα Πεντέλη στο Μοσχάτο μέσω Αττικής Οδού και Εθνικής - Κιφησού βράδυ, με ελάχιστο γκάζι και μέση κατανάλωση 5,2 λτ/100χλμ. Σαφώς είναι κατηφόρα, αλλά είναι ένα απλό παράδειγμα.
..
αρα δλδ ο Νικος εκανε 1100χλμ κατηφορα?????

ερωτηξη που σκεφτομουν σημερα. οκ το αμαξι κλεινει πεταλουδα γκαζιου κλπ και τραβαει μονο αερα.απο που τραβαει ολο αυτον τον αερα?ανγκαστικα το αυτοκινητο εφοσων τα πιστονια οτυ λειτουργουν απο καπου πρεπει να τραβηξει αερα ετσι δεν ειναι?εφοσων η πεταλουδα του γκαζιου ειναι κλειστη τοτε απο που τραβαει?απ την βαλβιδα του ρελαντι?και αν ναι φτανει ο αερας απ την βαλβιδα του ρελαντι(η οποια παρεμπιπτόντως τελικα τι ακριβως κανει γιατι εγω νομιζα οτι η βαλβιδα αυτη ειναι κατι σαν το ''τσοκ'' και οχι αυτη που κραταει το ρελαντι.αυτο νομιζα οτι το ελεγχει η πεταλουδα γι αυτο και ασταθεια στο ρελαντι αν εχουμε χαλασμενο μαφ)να τροφοδοτησει με αερα ενα κινητηρα που στροφαρει πχ με 4000 στροφες?