Σελίδα 6 από 15 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 141

Θέμα: [E46] Αυτονομία N42B20

  1. #51
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ntinos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να επαναλαβω την ερωτηση μου?

    Οταν παμε (πχ) σε μια κατηφορα με 120 (πχ), και με 6η (πχ), και αφησουμε το γκαζι, το αυτοκινητο ΔΕΝ βγαζει καυσαερια ???
    οχι....βγαζει σκετο αερα...δεν υπαρχει λογος να ψεκαστει βενζινη και να καει...

  2. #52
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο DIMITr|S Εμφάνιση μηνυμάτων
    οχι....βγαζει σκετο αερα...δεν υπαρχει λογος να ψεκαστει βενζινη και να καει...
    Μαλιστα.

    Δλδ την στιγμη που θα πατησω τον συμπλεκτη (για να βαλω νεκρα δλδ), θα αρχισει να ψεκαζει ξανα ???
    Ποιος μηχανισμος ειναι "υπεθυνος" για να ενεργοποιηθουν ξανα τα μπεκ ?

  3. #53
    Εγγραφή
    15-01-10
    Περιοχή
    Μοσχάτο
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    345
    Thanked
    416
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ntinos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μαλιστα.

    Δλδ την στιγμη που θα πατησω τον συμπλεκτη (για να βαλω νεκρα δλδ), θα αρχισει να ψεκαζει ξανα ???
    Ποιος μηχανισμος ειναι "υπεθυνος" για να ενεργοποιηθουν ξανα τα μπεκ ?
    Το πρόγραμμα του εγκεφάλου του αυτοκινήτου σου.
    Στα περισσότερα (βενζινοκίνητα) αυτοκίνητα ο εγκέφαλος είναι προγραμματισμένος να κόβει την παροχή καυσίμου και σπινθήρα όταν το γκάζι είναι στη θέση 0 (throttle closed) και οι στροφές πάνω από ένα όριο (π.χ. 1500rpm) που σημαίνει ότι το μοτέρ κινείται από την ορμή που έχει το αυτοκίνητο.
    Όταν πατήσεις συμπλέκτη οι στροφές θα πέσουν και ο ψεκασμός και η ανάφλεξη θα ξαναξεκινήσουν...

  4. The Following 2 Users Say Thank You to fast-enough For This Useful Post:

    DIMITr|S (28-12-11), ntinos (28-12-11)

  5. #54
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί να μη βγάζει; Ασφαλώς κ βγάζει και στο ρελαντί να το έχεις βγάζει.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    αρα δλδ ο Νικος εκανε 1100χλμ κατηφορα?????

    ερωτηξη που σκεφτομουν σημερα. οκ το αμαξι κλεινει πεταλουδα γκαζιου κλπ και τραβαει μονο αερα.απο που τραβαει ολο αυτον τον αερα?ανγκαστικα το αυτοκινητο εφοσων τα πιστονια οτυ λειτουργουν απο καπου πρεπει να τραβηξει αερα ετσι δεν ειναι?εφοσων η πεταλουδα του γκαζιου ειναι κλειστη τοτε απο που τραβαει?απ την βαλβιδα του ρελαντι?και αν ναι φτανει ο αερας απ την βαλβιδα του ρελαντι(η οποια παρεμπιπτόντως τελικα τι ακριβως κανει γιατι εγω νομιζα οτι η βαλβιδα αυτη ειναι κατι σαν το ''τσοκ'' και οχι αυτη που κραταει το ρελαντι.αυτο νομιζα οτι το ελεγχει η πεταλουδα γι αυτο και ασταθεια στο ρελαντι αν εχουμε χαλασμενο μαφ)να τροφοδοτησει με αερα ενα κινητηρα που στροφαρει πχ με 4000 στροφες?
    Δεν τραβάει αέρα ρε συ για τον απλό λόγο ότι δεν τον διώχνει, σκέψου ένα μπαλόνι, το πιέζεις αλλά πάλι επανέρχεται. Θεωρητικά όλα, αλλά και πρακτικά δεν έχει μεγάλη απόκλιση αυτό που σου λέω. Είναι όλα θέμα θερμοκρασιών και κατά συνέπεια πιέσεων. Από την στιγμή που ΔΕΝ έχεις πρόσδοση θερμότητας τα αέρια μέσα στο θάλαμο (δλδ ο σκέτος αέρας στην περίπτωση κλειστού γκαζιού) ΔΕΝ διαστέλλονται άρα δεν εξέρχονται από την εξάτμιση.

    Η βαλβίδα του ρελαντί (στα αμάξια που έχουν) λειτουργεί σαν by pass της πεταλούδας. δλδ στην περίπτωση του ρελαντί που η κυρίως πεταλούδα είναι κλειστή αυτό το by pass ανοίγει και αφήνει να περάσει ο ελάχιστος αέρας που χρειάζεται για να κρατηθεί το ρελαντί. Ο λόγος που δεν γίνεται σε ΟΛΑ τα αμάξια να κρατιέται το ρελαντί μέσω της πεταλούδας είναι γιατί σε αυτές τις απαιτήσεις φορτίου απαιτείται πολύ μικρή ποσότητα αέρα και κατά συνέπεια μεγάλη ακρίβεια στις κινήσεις της μεγάλης (σχετικά με τις απαιτήσεις) πεταλούδας.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  6. The Following 2 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    ghost-rider (28-12-11), gyiama (28-12-11)

  7. #55
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ψεκάζουν τα μπεκ, δεν ρίχνει σπινθήρα.



    Όχι ρε συ κλείνουν τα μπεκ τελείως, δεν υπάρχει λόγος να γίνεται καύση, και απλά το μοτέρ λειτουργεί σαν αντλία αέρα. Γιατί να μην ανεβοκατεβαίνουν στεγνά τα πιστόνια; Από καύσιμο εννοείς στεγνά έτσι; Γιατί το λάδι και ΟΛΑ τα άλλα που κινούνται ΜΗΧΑΝΙΚΑ και ηλεκτρικά (εφόσον το κλειδί είναι στη θέση ignition) δουλεύουν κανονικά. Δεν υφίσταται καύση απλά συμπίεση και αποσυμπίεση αέρα.

    Αν ίσχυε αυτό (δλδ αν πάθαινε ζημιά ένας εμοβολοφόρος εσωτερικής καύσης επειδή συμπιέζει και αποσυμπιέζει αέρα) οι βοθρατζίδες θα αλλάζαν του V2 πίσω από τον τράκτορα κάθε τρεις και λίγο.

    Η στοιχειομετρική καύση βενζίνης αέρα Μιχάλη είναι 14,7 προς 1, όχι 20 προς 1.
    Tο γνωριζω οτι η στοιχειομετρικη αναλογια ειναι 14.7:1 στο ρελαντι,οπως στοιχειομετρικη θεωρειται και του αφημενου γκαζιου απλως στο πιο φτωχο του.Νομιζω οτι δεν υπαρχει περιπτωση να δουλευει κινητηρας εσωτερικης καυσης χωρις καθολου ζουμι Λευτερη....Θα το ψαξω και θα σου πω....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  8. #56
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παντως στα δυναμομετρα οταν αφηνεις γκαζι,γραφει αναλογια αερα-καυσιμου 20:1.....Σιγουρα δεν παθαινει ζημια ο κινητηρας,αλλα γιατι στα σφυρηλατα τουρμπατα,μας λεγανε οι μηχανικοι,μην παραμενεις πολυ ωρα με αφημενο γκαζι,για να μην δουλευει φτωχο??Τεραστιο θεμα ανοιξατε παλουκαρια μου!!Για ριξτε φως!!!
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  9. #57
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βλέπω ότι η κουβέντα έχει μηδενικό ενδιαφέρον τελικά! Να πω και εγώ αυτά
    που ξέρω; Στο ρελαντί το μοτέρ καίει βενζίνη,όταν τσουλάει με ταχύτητα ΔΕΝ
    καίει καθόλου βενζίνη.Η πεταλούδα με αφημένο το πεντάλ μένει ΠΑΝΤΑ λίγο
    ανοιχτή.Στον valvetronic είναι διαφορετικά τα πράγματα.Την ποσότητα αέρα
    που θα 'εισπνεύσει' το μοτέρ την καθορίζει το βύθισμα των βαλβίδων το οποίο
    ελέγχεται από την αντίστοιχη διάταξη.Το εύρος του βυθίσματος είναι 0,1-10mm
    στον N42B18 και B20 τουλάχιστον(μόλις βρω το τεχνικό άρθρο που έχω θα το
    ποστάρω,τώρα είμαι ταξίδι με τη δουλειά).Πεταλούδα γκαζιού υπάρχει αλλά στο
    άρθρο αναφέρει ότι λειτουργεί μόνο όταν υπάρχει ανάγκη για υποπίεση στο
    μοτέρ και σε περίπτωση δυσλειτουργίας του valvetronic.Τα οφέλη από αυτό
    το σύστημα είναι πασιφανή στην πράξη και αυτά προσπαθώ να αναδείξω αλλά
    κάπου χάθηκε η μπάλα σ'άυτο το thread μαζί με το γήπεδο.
    H BMW είναι η πρώτη που εφάρμοσε ευρέως το σύστημα χωρίς πολλές
    φαμφάρες και στολίδια και έπειτα ακολούθησε η TOYΟTA(πολυυυυυ μετά)
    με το valvematic και μας τρέλανε στην διαφήμηση και μετά βέβαια όλοι οι άλλοι
    FIAT κλπ...

  10. #58
    Εγγραφή
    07-01-10
    Περιοχή
    malmo ,sweden
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.280
    Thanked
    917
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ade na gelasete kai ligo paidia , sta dynata mou exo kanei kavala apo kentro mexri thesaloniki sto kedro sxedon ena ntepozito . poso arage na itan i katanalosi mou , ?den tolmisa na do to obc
    live free and drive hard

  11. #59
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το κυριοτερο κυριε ΑΘΑ δεν μας ειπατε.Σε ΠΟΣΗ ωρα το κανατε........

  12. #60
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Tο γνωριζω οτι η στοιχειομετρικη αναλογια ειναι 14.7:1 στο ρελαντι,οπως στοιχειομετρικη θεωρειται και του αφημενου γκαζιου απλως στο πιο φτωχο του.Νομιζω οτι δεν υπαρχει περιπτωση να δουλευει κινητηρας εσωτερικης καυσης χωρις καθολου ζουμι Λευτερη....Θα το ψαξω και θα σου πω....
    Ώπα κάτσε και ξαναδές αυτό που έγραψες.

    Η στοιχειομετρική αναλογία, δλδ αυτή που υποδεικνύει η χημεία, καύσης της βενζίνης (του οκτανίου ακριβέστερα, αλλά μην πάμε εκεί) είναι 14,7 προς 1. Αυτή ήταν αυτή είναι και αυτή θα είναι στον αιώνα τον άπαντα.

    Για να κρατήσεις λοιπόν την ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΣΤΑΘΕΡΗ αν αλλάξεις το ένα μέρος (τον αέρα πχ) ΠΡΕΠΕΙ να αλλάξεις αντίστοιχα και το άλλο μέρος.

    Αν πας σε αναλογία 20:1 (20 μέρη αέρα 1 μέρος βενζίνη) είσαι υπέρ φτωχός με ότι αυτό συνεπάγεται αν αναφλεγεί το παραπάνω μείγμα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παντως στα δυναμομετρα οταν αφηνεις γκαζι,γραφει αναλογια αερα-καυσιμου 20:1.....Σιγουρα δεν παθαινει ζημια ο κινητηρας,αλλα γιατι στα σφυρηλατα τουρμπατα,μας λεγανε οι μηχανικοι,μην παραμενεις πολυ ωρα με αφημενο γκαζι,για να μην δουλευει φτωχο??Τεραστιο θεμα ανοιξατε παλουκαρια μου!!Για ριξτε φως!!!
    Μήπως αυτό που δείχνει το dyno είναι το AFR (Αir Fuel Ratio = Λόγος Αέρα Προς Καύσιμο), δλδ μάζα αέρα ΠΡΟΣ μάζα καυσίμου;

    Αυτό το μην μείνεις πολύ ώρα με το γκάζι αφημένο για να μην δουλεύει φτωχό είναι επιπέδου του στυλ όταν πας για αλλαγή λαδιών και πιάνει ο μηχανικός το λάδι που τρέχει και σου λέει αν άργησες να το αλλάξεις ή όχι. Δλδ ΓΤΠΚ, το μόνο που μπορώ να συμπεράνω (αν ισχύει) είναι ότι επειδή δεν υπάρχει κίνηση αέριου (άρα και μεταφοράς θερμότητας) στους κυλίνδρους τούρμπο κτλ κτλ ίσως τοπικά υπάρχει κάποια δεξαμενή θερμότητας η οποία με τη σειρά της οδηγήσει σε τοπική υπερθέρμανση με άσχημα αποτελέσματα.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos e46 16v Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βλέπω ότι η κουβέντα έχει μηδενικό ενδιαφέρον τελικά! Να πω και εγώ αυτά
    που ξέρω; Στο ρελαντί το μοτέρ καίει βενζίνη,όταν τσουλάει με ταχύτητα ΔΕΝ
    καίει καθόλου βενζίνη.Η πεταλούδα με αφημένο το πεντάλ μένει ΠΑΝΤΑ λίγο
    ανοιχτή.Στον valvetronic είναι διαφορετικά τα πράγματα.Την ποσότητα αέρα
    που θα 'εισπνεύσει' το μοτέρ την καθορίζει το βύθισμα των βαλβίδων το οποίο
    ελέγχεται από την αντίστοιχη διάταξη.Το εύρος του βυθίσματος είναι 0,1-10mm
    στον N42B18 και B20 τουλάχιστον(μόλις βρω το τεχνικό άρθρο που έχω θα το
    ποστάρω,τώρα είμαι ταξίδι με τη δουλειά).Πεταλούδα γκαζιού υπάρχει αλλά στο
    άρθρο αναφέρει ότι λειτουργεί μόνο όταν υπάρχει ανάγκη για υποπίεση στο
    μοτέρ και σε περίπτωση δυσλειτουργίας του valvetronic.Τα οφέλη από αυτό
    το σύστημα είναι πασιφανή στην πράξη και αυτά προσπαθώ να αναδείξω αλλά
    κάπου χάθηκε η μπάλα σ'άυτο το thread μαζί με το γήπεδο.
    H BMW είναι η πρώτη που εφάρμοσε ευρέως το σύστημα χωρίς πολλές
    φαμφάρες και στολίδια και έπειτα ακολούθησε η TOYΟTA(πολυυυυυ μετά)
    με το valvematic και μας τρέλανε στην διαφήμηση και μετά βέβαια όλοι οι άλλοι
    FIAT κλπ...
    Συγνώμη που σου χαλάσαμε το νήμα.

    Μπορεί να γίνει ένα split όταν οι διαχειριστές έχουν το χρόνο.

    Της FIAT το σύστημα πάντως είναι ολόκληρες γενιές μπροστά και σε σύλληψη και σε εφαρμογή, για τον απλό λόγο ότι καταργεί ΕΝΤΕΛΩΣ τον ΕΝΤΕΛΩΣ πανάχρηστο εν έτει 2011 εκκεντροφόρο μαζί με τα μειονεκτήματά του.

    Καλή η προσπάθεια της BMW αλλά δεν έκανε τίποτα παραπάνω από οικονομία, το ορόσημο σε θέμα φιλοσοφίας είναι το σύστηματάκι της FIAT.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

Σελίδα 6 από 15 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP