Λοιπόν η εξάτμιση και το φίλτρο μπήκαν απο το καλοκαίρι και μόλις σήμερα κατάφερα να πάω για να μου βάλουν μία ένωση εκεί που τελειώνει το χταπόδι, γιατι τη μέρα που το βάλαμε δεν είχαν. Τα καλά νέα είναι οτι δεν έχασα δύναμη, αλλά τα κακά νέα είναι οτι δεν είδα και καμία ουσιώδη διαφορά...ίσως να πήρα λίγο στις μεσαίες.Μόνο ο ήχος έγινε πιο αντρικός, κάτι είναι και αυτό.









Όλα αυτά βέβαια χωρίς πρόγραμμα και ατμοσφαιρικός, που δεν με νοιάζει να πάρω άλογα ως τέτοιος. Τώρα θα ξαναβάλω επάνω το Megasquirt και ελπίζω αυτή τη φορά να μην χρειαστώ κάτι και εν τέλη να βάλω μπροστά και να φτιάξω επιτέλους το πρώτο μου πρόγραμμα! άντε να δούμε...


Η απορία μου είναι η εξής. Τις προάλλες είχα ένα θέμα με κάποιον ρελέ(του εγκεφάλου ή τις τρόμπας βενζίνης) και το αμάξι δεν έπαιρνε μπροστά.Τελικά πήγα σε ένα διαγνωστικό σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Αθήνα. Σφάλμα κάπου δεν βρήκαν, αλλά είδαν οτι ο ένας απο τους 2 knock sensors ήταν σπασμένος και μου είπαν πως για τον λόγο αυτό εχω χάσει πολλά(πάνω απο 40 ήμαρτον) άλογα. Αυτό φυσικά δεν ισχύει καθώς σήμερα έκανα ένα άνοιγμα με άλλο ις και η διαφορά αυτή δεν θα ήταν απαρατήρητη...

Και ρωτάω εγώ τώρα... αν ο εγκέφαλος έβλεπε την βλάβη στον knock και έμπαινε σε κάποιο safe mode δεν θα μου έβγαζε και σφάλμα? Πως μπορώ να δω αν όντως το εξωτερικό σπάσιμο έχει όντως αχρηστεύσει τον αισθητήρα?