Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
αποψη πληρως στοιχειοθετημενη.
Με μονο μια διαφωνια-ερωτημα. Τα 200χ.α.ω. ερχονται ευκολα και με ενα Ε46 330.

Το ζητουμενο ομως ειναι πως συμπεριφερεται ενα αυτοκινητο στην Ελλαδα με 250 χ.α.ω. ;
σε πολλους καλους δρομους που εχουμε, οπως η αττικη οδος, οι ευθειες του αλμυρου και της λαρισας, η ευθεια της θεσσαλονικης και προσφατα η εγνατια, αν δεν υπαρχει κινηση και μπορεις να πατησεις με ασφαλεια, η συμπεριφορα ειναι πολυ καλη.
τουλαχιστον το bmw στα 250 πινεις καφε, στα 300 εισαι ανετος, στα 330 βραχος.
το πορσε ελαφρωνει πολυ μετα τα 250 πραγμα που εμενα δεν μου εδωσε τη σιγουρια που δινει το bmw. γι αυτο το εβαλα στα μειον.


Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
Μηπως μπορεις να μας πεις τη γνωμη σου για το τι συμβαινει σε μια διαδρομη γεματη στροφες οπου ουτε Φ1 δε στριβει με 50χ.α.ω? (οχι 4κινιτη porsche απαραιτητα στη συγκριση)
ναι μπορω να σου πω καθως ειχα κυνηγηθει με το λευτερη πριν 2-3 χρονια που ειχαμε παει μια εκδρομη στον αη γιαννη το ρωσο.
δεν μπορουσα να τον περασω, αλλα ουτε εκεινος μπορουσε να ξεμακρυνει...

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων

Επισης τι συμβαινει στη διαδρομη θεσσαλονικη-αθηνα με τα ταχυτητες 130 ....ως 200.
σε αυτες τις ταχυτητες και τα δυο αυτοκινητα ειναι βαρετα.

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
Τελος ο ηχος σε μ6 ειναι εξισου ποροτικος κατα τη γνωμη σου η και ανωτερος
κατα τη γνωμη μου ο ηχος του v10 ειναι πιο πορωτικος απο το φλατ-σιξ.
σε αυτο μπορεις να μας πεις κι εσυ που τα ακουσες και τα δυο ως θεατης στις σερρες...