Τελικα, αν το σκεφτουμε καλα,
η πισω κινηση, για οδηγους που ξερουν (οχι εμενα) προσφερει ΑΛΛΗ μια χρησιμη δυνατοτητα-εναν τροπο ρυθμισης της συμπεριφορας του αυτοκινητου στην πραξη ανα πασα στιγμη. Σε αγωνες και λιγοτερο στο δρομο.
Ενω με μπροστινοκινητο, δεν ξερω καμμια περιπτωση να θελει κανεις να επιδιωξει "σπιναρισμα" παρα μονο για "εντυπωσιασμο".
EDIT: πειτε μου ποιοι θα διαλεγαν μπροστινοκινητη μοτοσυκλετα ??? ακομα και "μεγαλυτερης" ιπποδυναμης οπως το παραδειγμα αυτο του Λεον