"Το βαρος δεν κρυβεται και οι στροφες τιμωρουν" Εδω θα διαφωνησω μαζι σου. Το Nissan GTR 2 τονους ειναι και αυτο, αλλα οπως εχεις δει απο τους χρονους που γραφει σε πιστες, μια χαρα τα παει.
Οι στροφες θα τιμωρουσαν ενα Ε30 αν ζυγιζε δυο τονους. Η εξελιξη της τεχνολογιας εχει καταφερει να εξαλειψει πολλα απο τα μειονεκτηματα του προσθετου βαρους. Πριν πολλα χρονια(την εποχη του Ε30 δηλ) το βαρος οντως επαιζε και τον πρωτευοντα ρολο. Και σημερα βεβαια, αλλα οχι στον βαθμο που καποιοι νομιζουν. Τρανη αποδειξη το παραπανω παραδειγμα του GTR που με την εφαρμοσμενη τεχνολογια του εχει καταφερει να ανατρεψει τους νομους της Φυσικης. Σιγουρα ενα GTR χωρις τα ηλεκτρονικα να μετραγε ραχουλες και λαγκαδια λογω βαρους. Αλλα εν ετη 2010 το GTR, το Μ3(οπως και πολλα αλλα αυτοκινητα) βγαινουν με την ηλεκτρονικη τεχνολογια ως αναποσπαστο κομματι της κατασκευης τους.