Σελίδα 9 από 13 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 81 έως 90 από 125

Θέμα: Ε92 ///Μ3 ΕΜΠΕΙΡΙΑ...

  1. #81
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το Ε92 σιγουρα σκιζει σε πολλους τομεις αλλα το θεωρω πολυ βαρυ για τα γουστα μου . Δεν ειναι σπορ ενα αυτοκινητο 2 τονων (με δυο ατομα και φουλ καυσιμα)...ειναι αστειο ..... και απλα ειναι δυνατον να πηγαινει γρηγορα χαρην στην εξελιξη των ελαστικων και των αναρτησεων κυριως. Αλλιως στην πρωτη στροφη θα μετραγε ραχουλες και λαγκαδια. Το βαρος δεν κρυβεται και οι στροφες τιμωρουν.
    "Το βαρος δεν κρυβεται και οι στροφες τιμωρουν" Εδω θα διαφωνησω μαζι σου. Το Nissan GTR 2 τονους ειναι και αυτο, αλλα οπως εχεις δει απο τους χρονους που γραφει σε πιστες, μια χαρα τα παει.
    Οι στροφες θα τιμωρουσαν ενα Ε30 αν ζυγιζε δυο τονους. Η εξελιξη της τεχνολογιας εχει καταφερει να εξαλειψει πολλα απο τα μειονεκτηματα του προσθετου βαρους. Πριν πολλα χρονια(την εποχη του Ε30 δηλ) το βαρος οντως επαιζε και τον πρωτευοντα ρολο. Και σημερα βεβαια, αλλα οχι στον βαθμο που καποιοι νομιζουν. Τρανη αποδειξη το παραπανω παραδειγμα του GTR που με την εφαρμοσμενη τεχνολογια του εχει καταφερει να ανατρεψει τους νομους της Φυσικης. Σιγουρα ενα GTR χωρις τα ηλεκτρονικα να μετραγε ραχουλες και λαγκαδια λογω βαρους. Αλλα εν ετη 2010 το GTR, το Μ3(οπως και πολλα αλλα αυτοκινητα) βγαινουν με την ηλεκτρονικη τεχνολογια ως αναποσπαστο κομματι της κατασκευης τους.

  2. #82
    Εγγραφή
    07-01-10
    Περιοχή
    malmo ,sweden
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.280
    Thanked
    917
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    pantos ego paidia ttha ithela tin e30 , ayti ta xekinise ola, pioargo apo ola alla aythentiki odigisi .akoam kai to 36 ari pisteuo itan pio omo apo to 46 kai fysika to 92 ari pio touring. diagoretikes epoxes paidia , diaforetikoi katanalotes ,apaitiseis , texnologia

    nomizo oti einai anomoia ta amaxia na sygrinontai metaxy tous sta isa alla i aisthisi einai ayto pou menei pou einai ypokeimeniki
    live free and drive hard

  3. The Following User Says Thank You to atha For This Useful Post:

    Thomelef (01-12-10)

  4. #83
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο atha Εμφάνιση μηνυμάτων
    pantos ego paidia ttha ithela tin e30 , ayti ta xekinise ola, pioargo apo ola alla aythentiki odigisi .akoam kai to 36 ari pisteuo itan pio omo apo to 46 kai fysika to 92 ari pio touring. diagoretikes epoxes paidia , diaforetikoi katanalotes ,apaitiseis , texnologia

    nomizo oti einai anomoia ta amaxia na sygrinontai metaxy tous sta isa alla i aisthisi einai ayto pou menei pou einai ypokeimeniki
    συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...
    επίσεις είναι και τι ψάχνει κανείς...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #84
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    "Το βαρος δεν κρυβεται και οι στροφες τιμωρουν" Εδω θα διαφωνησω μαζι σου. Το Nissan GTR 2 τονους ειναι και αυτο, αλλα οπως εχεις δει απο τους χρονους που γραφει σε πιστες, μια χαρα τα παει.
    Οι στροφες θα τιμωρουσαν ενα Ε30 αν ζυγιζε δυο τονους. Η εξελιξη της τεχνολογιας εχει καταφερει να εξαλειψει πολλα απο τα μειονεκτηματα του προσθετου βαρους. Πριν πολλα χρονια(την εποχη του Ε30 δηλ) το βαρος οντως επαιζε και τον πρωτευοντα ρολο. Και σημερα βεβαια, αλλα οχι στον βαθμο που καποιοι νομιζουν. Τρανη αποδειξη το παραπανω παραδειγμα του GTR που με την εφαρμοσμενη τεχνολογια του εχει καταφερει να ανατρεψει τους νομους της Φυσικης. Σιγουρα ενα GTR χωρις τα ηλεκτρονικα να μετραγε ραχουλες και λαγκαδια λογω βαρους. Αλλα εν ετη 2010 το GTR, το Μ3(οπως και πολλα αλλα αυτοκινητα) βγαινουν με την ηλεκτρονικη τεχνολογια ως αναποσπαστο κομματι της κατασκευης τους.
    To GTR ναι μπορει και κινειται απιστευτα γρηγορα για τους λογους που αναφερεις και εσυ ...... οχι ομως και το Ε92.....

  6. #85
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Δηλαδη το Μ3 ε46 κινειται πιο γρηγορα απο το ε92?????

  7. #86
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδη το Μ3 ε46 κινειται πιο γρηγορα απο το ε92?????
    Ενα απλο Μ3 Ε46 σιγουρα οχι.......θα ηταν ενδιαφερον να δουμε σε ποσο χρονο γυριζει στο Ρινγκ το csl και ποσο το Ε92......ξερει κανεις ?

  8. #87
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Και γιατι συγκρινετε το csl με το ε92?????

    Και ναι ,ειναι πιο γρηγορο στο ρινγκ κατα 15 δευτερα.

    Το csl ειναι ειδικη κατασκευη σε περιορισμενη εκδοση.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη manos///3 : 01-12-10 στις 17:01

  9. #88
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και γιατι συγκρινετε το csl με το ε92?????

    Και ναι ,ειναι πιο γρηγορο σε πιστα.

    Το csl ειναι ειδικη κατασκευη σε περιορισμενη εκδοση.
    Συγκρινουμε ενα Μ3 δεκαετιας αν και περιορισμενης παραγωγης μ'ενα συγχρονο Μ3....και αυτο διοτι προσπαθουμε ν'αναδειξουμε τη σημασια του βαρους ακομα και αν αφορα ενα "παλιο" πλεον αυτοκινητο .
    Και αν ειναι οντως 25 δευτερα ποιο γρηγορο Μανο , νομιζω οτι μιλαει απο μονο του.....

  10. #89
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    λοιπόν...νομίζω πως όλοι συμφωνούμε πως το csl και το Ε92 Μ3 είναι καλύτερα αμάξια
    απ'ότι είναι το Ε30. στο κάτω κάτω όλοι το ίδιο λέμε και όχι μόνο ο σεφ.
    η διαφορά του Ε30 και του csl απο το Ε92, είναι πως σου δίνουν την αίσθηση πως οδηγείς
    ένα σχεδόν καθαρόαιμο, το οποίο για κάποιους μετράει πολύ.
    η διαφορά του csl απο το Ε30 είναι πως το ένα έχει περάσει στην ιστορία, ενώ το άλλο όχι,
    τουλάχιστο ακόμα. είναι πάντως σίγουρο πως το csl κάποια στιγμή θα κρίνεται όπως και το
    Ε30 σε ένα ανάλογο θρεντ κάπου κάποτε, έναντι κάποιου άλλου τύπου csl bmw, το οποίο
    τελικά δεν θα είναι το gts...
    και εγω σ΄αγαπω συμπεθερουλη μου.

  11. #90
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ενα απλο Μ3 Ε46 σιγουρα οχι.......θα ηταν ενδιαφερον να δουμε σε ποσο χρονο γυριζει στο Ρινγκ το csl και ποσο το Ε92......ξερει κανεις ?
    Αυτη η συγκριση που κανεις δεν ειναι σωστη. Θα παρεις το Ε92 GTS αν θελεις να το συγκρινεις με ενα Ε46 CSL. Η αλλιως ενα Ε46 Μ3 stock με ενα Ε92 Μ3 stock. Να ειμαστε αντικειμενικοι στις συγκρισεις
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη turbodog : 01-12-10 στις 17:04

Σελίδα 9 από 13 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP