Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 125

Θέμα: Ε92 ///Μ3 ΕΜΠΕΙΡΙΑ...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το Ε92 σιγουρα σκιζει σε πολλους τομεις αλλα το θεωρω πολυ βαρυ για τα γουστα μου . Δεν ειναι σπορ ενα αυτοκινητο 2 τονων (με δυο ατομα και φουλ καυσιμα)...ειναι αστειο ..... και απλα ειναι δυνατον να πηγαινει γρηγορα χαρην στην εξελιξη των ελαστικων και των αναρτησεων κυριως. Αλλιως στην πρωτη στροφη θα μετραγε ραχουλες και λαγκαδια. Το βαρος δεν κρυβεται και οι στροφες τιμωρουν.
    "Το βαρος δεν κρυβεται και οι στροφες τιμωρουν" Εδω θα διαφωνησω μαζι σου. Το Nissan GTR 2 τονους ειναι και αυτο, αλλα οπως εχεις δει απο τους χρονους που γραφει σε πιστες, μια χαρα τα παει.
    Οι στροφες θα τιμωρουσαν ενα Ε30 αν ζυγιζε δυο τονους. Η εξελιξη της τεχνολογιας εχει καταφερει να εξαλειψει πολλα απο τα μειονεκτηματα του προσθετου βαρους. Πριν πολλα χρονια(την εποχη του Ε30 δηλ) το βαρος οντως επαιζε και τον πρωτευοντα ρολο. Και σημερα βεβαια, αλλα οχι στον βαθμο που καποιοι νομιζουν. Τρανη αποδειξη το παραπανω παραδειγμα του GTR που με την εφαρμοσμενη τεχνολογια του εχει καταφερει να ανατρεψει τους νομους της Φυσικης. Σιγουρα ενα GTR χωρις τα ηλεκτρονικα να μετραγε ραχουλες και λαγκαδια λογω βαρους. Αλλα εν ετη 2010 το GTR, το Μ3(οπως και πολλα αλλα αυτοκινητα) βγαινουν με την ηλεκτρονικη τεχνολογια ως αναποσπαστο κομματι της κατασκευης τους.

  2. #2
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    "Το βαρος δεν κρυβεται και οι στροφες τιμωρουν" Εδω θα διαφωνησω μαζι σου. Το Nissan GTR 2 τονους ειναι και αυτο, αλλα οπως εχεις δει απο τους χρονους που γραφει σε πιστες, μια χαρα τα παει.
    Οι στροφες θα τιμωρουσαν ενα Ε30 αν ζυγιζε δυο τονους. Η εξελιξη της τεχνολογιας εχει καταφερει να εξαλειψει πολλα απο τα μειονεκτηματα του προσθετου βαρους. Πριν πολλα χρονια(την εποχη του Ε30 δηλ) το βαρος οντως επαιζε και τον πρωτευοντα ρολο. Και σημερα βεβαια, αλλα οχι στον βαθμο που καποιοι νομιζουν. Τρανη αποδειξη το παραπανω παραδειγμα του GTR που με την εφαρμοσμενη τεχνολογια του εχει καταφερει να ανατρεψει τους νομους της Φυσικης. Σιγουρα ενα GTR χωρις τα ηλεκτρονικα να μετραγε ραχουλες και λαγκαδια λογω βαρους. Αλλα εν ετη 2010 το GTR, το Μ3(οπως και πολλα αλλα αυτοκινητα) βγαινουν με την ηλεκτρονικη τεχνολογια ως αναποσπαστο κομματι της κατασκευης τους.
    To GTR ναι μπορει και κινειται απιστευτα γρηγορα για τους λογους που αναφερεις και εσυ ...... οχι ομως και το Ε92.....

  3. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Δηλαδη το Μ3 ε46 κινειται πιο γρηγορα απο το ε92?????

  4. #4
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδη το Μ3 ε46 κινειται πιο γρηγορα απο το ε92?????
    Ενα απλο Μ3 Ε46 σιγουρα οχι.......θα ηταν ενδιαφερον να δουμε σε ποσο χρονο γυριζει στο Ρινγκ το csl και ποσο το Ε92......ξερει κανεις ?

  5. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Και γιατι συγκρινετε το csl με το ε92?????

    Και ναι ,ειναι πιο γρηγορο στο ρινγκ κατα 15 δευτερα.

    Το csl ειναι ειδικη κατασκευη σε περιορισμενη εκδοση.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη manos///3 : 01-12-10 στις 17:01

  6. #6
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και γιατι συγκρινετε το csl με το ε92?????

    Και ναι ,ειναι πιο γρηγορο σε πιστα.

    Το csl ειναι ειδικη κατασκευη σε περιορισμενη εκδοση.
    Συγκρινουμε ενα Μ3 δεκαετιας αν και περιορισμενης παραγωγης μ'ενα συγχρονο Μ3....και αυτο διοτι προσπαθουμε ν'αναδειξουμε τη σημασια του βαρους ακομα και αν αφορα ενα "παλιο" πλεον αυτοκινητο .
    Και αν ειναι οντως 25 δευτερα ποιο γρηγορο Μανο , νομιζω οτι μιλαει απο μονο του.....

  7. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και γιατι συγκρινετε το csl με το ε92?????

    Και ναι ,ειναι πιο γρηγορο στο ρινγκ κατα 25 δευτερα.

    Το csl ειναι ειδικη κατασκευη σε περιορισμενη εκδοση.
    Kι εγώ δε νομίζω πως είναι δίκαιη μια τέτοια σύγκριση.

    Το Ε92 είναι ένα πλήρες αυτοκίνητο, δρομίσιο κατά κύριο λόγο, με πλήθος κομφόρ και ανέσεων, ενώ η csl έχει πολύ πιο σπαρτιάτικο χαρακτήρα και το φυσικό της περιβάλλον είναι η πίστα.

    Με τη csl συγκρίνεται η gts και τηρουμένων των αναλογιών, η csl φαίνεται ότι τα κατάφερε καλύτερα.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  8. #8
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    15 δευτερα..........το διορθωσα.

  9. #9
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ενα απλο Μ3 Ε46 σιγουρα οχι.......θα ηταν ενδιαφερον να δουμε σε ποσο χρονο γυριζει στο Ρινγκ το csl και ποσο το Ε92......ξερει κανεις ?
    Αυτη η συγκριση που κανεις δεν ειναι σωστη. Θα παρεις το Ε92 GTS αν θελεις να το συγκρινεις με ενα Ε46 CSL. Η αλλιως ενα Ε46 Μ3 stock με ενα Ε92 Μ3 stock. Να ειμαστε αντικειμενικοι στις συγκρισεις
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη turbodog : 01-12-10 στις 17:04

  10. #10
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτη η συγκριση που κανεις δεν ειναι σωστη. Θα παρεις το Ε92 GTS αν θελεις να το συγκρινεις με ενα Ε46 CSL. Η αλλιως ενα Ε46 Μ3 stock με ενα Ε92 Μ3 stock. Να ειμαστε αντικειμενικοι στις συγκρισεις
    Νομιζω οτι ειναι αντικειμενικη η συγκριση μιας και το csl ακομα και εμφανισικα δεν εχει καμια σχεση με τον καραγκιοζη που ακουει στο ονομα GTS....απο μακρυα ουτε καν φαινεται η διαφορα μένα απλο Μ3....αυτη ειναι η αποψη μου......το csl ειναι μεν ποιο σπαρτιατικο αλλα για καποιον που συμβιβαζεται με ελαχιστα λιγοτερα κονφορ ειναι ενα τελειο καθημερινο αυτοκινητο.....και βεβαια ηταν / ειναι επιλογη του καθε αγοραστη να επιλεξει μεταξυ csl και απλου Μ3 εκδοση.
    Δεν ειναι κυριολεκτικα ρεζιλικι να ριχνει στην συγχρονη καθαροαιμη κατασκευη του ντιβιζιον μια αλλη κατασκευη της που μετραει σχεδον 10 χρονια ?
    Δες τε αντιστοιχα χρονους απο 996 GT3 και 997 GT3 να δειτε τι σημαινει εξελιξη και οχι κοροιδια ..... αυτη ειναι η γνωμη μου παντα.....σεβαστη οπως καθε αλλου εδω μεσα νομιζω.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 01-12-10 στις 17:10

  11. The Following User Says Thank You to Nikos For This Useful Post:

    alexk (02-12-10)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP