Γρηγόρη τα φρένα είναι πιπίλα!!:thumbsup:
το μόνο που κατέβηκε ελαφρός το πεντάλ κάτω αλλα είναι μάλλον επειδή είναι πολυπίστονα και θέλουν πολύ περισσότερο υγρό για να γεμίσουν τα πιστόνια! όσο νάναι απο 2 στην κάθε μεριά έγινε 8+8!!
Printable View
έκανες σωστή εξαέρωση σε gt1, ή με κλειδάκι και πάτα άσε???
αν όχι, πάνε κάνε να δείς πως λειτουργούν κανονικά τα φρένα σου. να σκληραίνει και το πεντάλ σου.
επειδή τα φρένα είναι συνδεδεμένα με την μονάδα του dsc, είναι απαραίτητο να γίνει εξαέρωση στο gt1, και όχι με τον παραδοσιακό τρόπο.
όσο σχολαστικά και να το έκανες, δεν υπάρχει περίπτωση να άδειασε τον αέρα απο την μονάδα, όπως θα το κάνει το διαγνωστικό.
και επειδή και το ABS είναι είναι πάνω στην μονάδα του dsc, καλά θα κάνεις να πάς και να κάνεις την εξαέρωση που προβλέπεται.
αυτό που έκανες, είναι κάτι προσωρινό απλά για να δουλεύει το φρένο, μέχρι να πάς και να κάνεις εξαέρωση με τον σωστό τρόπο.
:original:
έντιτ...
μπορεί να μην το καταλαβαίνεις, αλλά υπάρχει περίπτωση ορισμένες φορές, να μπαίνει το ABS, σε στιγμές που δεν πρέπει. κοινός να μπαίνει για πλάκα.
τες πα, εσύ πάνε κάνε για καλό και για κακό σωστή εξαέρωση, να'χεις το κεφάλι σου ήσυχο...φρένα είναι αυτά. άμεση σχέση με την ασφάλεια σου έχουν.
χρειάζεται το επίσημο διαγνωστικό της BMW, το GT1...ένα είναι, και το έχουν αρκετοί εξουσιοδοτημένοι, και όλες οι αντιπροσωπείες.
και αν δεν το έχεις ξαναπλαγκάρει στο συγκεκριμένο διαγνωστικό, τσέκαρε και 2 - 3 πραγματάκια ακόμα να δείς και που βρίσκεται το αμάξι, όπως βολτάζ του μαφ, συμπίεση κυλίνδρων (αν και μπορείς να το δείς και με τον απλό τρόπο), που βρίσκονται οι πολαπλασιαστές σου, ποτενσιόμετρο, και ένα τσεκ του smg (αν είναι smg φυσικά)...
τέλος, επειδή θα έχει καταγεγραμμένες διάφορες μικροβλάβες ηλεκτρολογικές κυρίως (διάφορα μικροκολλήματα του κώλου που έχει φάει το αμάξι), να τις σβήσεις.
:original: :original: :original: :original: :original: :original: :original:
Καλά τα λέει ο Τομις παίδες! Μόνο με το GT1 γίνεται σωστή δουλειά. Κανονικά όποιος μηχανικός ασχολείται σοβαρά με BMW οφειλή να το γνωρίζει αυτό..
εσύ δεν κάνεις τπτ. το διαγνωστικό τα κάνει όλα, και μόλις στείλει σήμα, ο μηχανικός θα σφίξει την βίδα της δαγκάνας.
Αυτό δεν είναι αλήθεια.
Εγώ κάνω εξαέρωση μόνος μιας και έχω διαγνωστικό και μηχάνημα εξαερισμού.
Βασικά πηγαίνεις στο μενού δοκιμασίας του DSC και ελέγχεις τις βαλβιδες.
Για κάθε άκρο έχει 2 βαλβίδες (in , out) και πρέπει να πατήσεις ένα κουμπάκι να την ανοίξεις για 5 (άν θυμάμαι καλά) δευτερόλεπτα.
Το κάνεις 2-3 φορές σε κάθε άκρο για να είσαι σίγουρος ότι βγήκε όλος ο αέρας.
Σύντομα θα αλλάξω υγρά, θα βγάλω φώτος και θα γράψω how-to, υπάρχει πολύ σύγχιση για αυτό το πράγμα.
Aυτό https://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/54/63 αναφέρεται στο DIS και εφ'όσον έχεις μηχάνημα εξαερισμού συμβατό με το DIS // δεν ξέρω κανέναν να έχει...
Στο GT1 κάνεις μηχανικά την διαδικασία.
Κάτι άλλο.
Αν δεν αδειάσει όλο το υγρό φρένων και αδειάσει και η μονάδα ABS/DSC δεν υπάρχει πρόβλημα να κάνεις αλλαγή/εξαέρωση δίχως το διαγνωστικό.
Μην θεωρείτε απατεώνες ή άσχετους όσους το κάνουν χωρίς διαγνωστικό.
Άν κάποιος θέλει απλά να βάλει νέα υγρά δεν υπάρχει λόγος για τέτοια φασαρία εκτός αν ψάχνει το τελευταίο 0.1% απόδοσης.
Πιστεύω ότι η διαδρομή του πεντάλ άλλαξε λόγω του ότι ο όγκος των εμβόλων του 8πίστονου συστήματος είναι πολύ μεγαλύτερος.
Χωρίς να ξέρω το Χρήστο που υποθέτω τοποθέτησε τα φρένα, δεν νομίζω έκανε κακή δουλειά (άδειασαν τα υγρά κτλ) μιας και τον έχω για γνώστη.
Τέλος γιατί δεν έχουν όλοι διαγνωστικό ?
Γιατί στοιχίζει και πολύ μάλιστα και ο κόσμος δεν το πληρώνει.
Εκτός άν όλοι πληρώναν +20 ευρώ για την αλλαγή/εξαέρωση με διαγνωστικό...
σίγουρα έχει την διαδικασία του και με το διαγνωστικό, απλά εγώ ενοούσα ότι δεν χρειάζεται να πρεσσάρει κάποιος το πεντάλ απο μέσα στα κουτουρού.
απο την άλλη, και εγώ, αλλά και 5 - 6 ακόμα άτομα που έκαναν εξαέρωση με τον κλασικό τρόπο, είδαν πάνω κάτω τα ίδια πράγματα.
εγώ προσωπικά όταν είχα αλλάξει τα φρένα, το σύστημα ήταν τελείως άδειο, και έγινε εξαέρωση με τον κλασικό τρόπο.
αυτό το οποίο είχα, ήταν χαμηλή θέση του πεντάλ, μαλακή αίσθηση στο πάτημα, και το abs να μπαίνει εύκολα.
δυο φορές έχω αλλάξι υγρά πάντως με το διαγνωστικό, και είναι όπως το περιγράφεις. για περίπου 5-6 δευτερόλεπτα πρασσάρει το μηχάνημα, και κλείνουν μετά την δαγκάνα. σε κάθε τροχό, τρείς φορές το κάνουν.
και εγώ, 2 φορές που άλλαξα φρένα αδειάσαμε όλα τα υγρά τελείως..
Το θεμα ειναι οτι ο αδερφος εχει διαγνωστικο τις bmw . . .
Και στο Μ5 Ε60 με τα 12 πιστονα δεν ειχε θεμα με το πενταλ κτλ μιας και
αδειαζουν ολα τα υγρα κανονικα !!!
Περπατησετο λιγο οπως σου ειπε και ο αδερφος μου και ελα να το δουμε και με το μηχανημα !!!
ο λόγος που προτιμάτε την κλασική μέθοδο χρήστο???
γιατί δεν το κάνεις απο την αρχή με το μηχάνημα ρε τρελέ???
Απλα δεν αδειασαν τα υγρα το παγουρι και η μοναδα ειχαν συνεχεια υγρα
μονο τα σωληνακια τις δαγκανας ειχαν αερα και επισης οι δαγκανες . . .
Ετσι δεν χρειαστηκε το Gt1 διοτι το πενταλ ηταν μια χαρα . . .
Θεορισε σωστα ο μικρος κατα μηχανικης πλευρας να το περπατησει λιγο καιρο 6-
7 μερες για να δει πως θα εξελιχθει το πενταλ . . .
Ετσι εαν χρεαστει γινεται και με το Gt1 . . .