Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 24

Θέμα: Εξαερωση φρενων

  1. #1
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή Εξαερωση φρενων

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Gregory_///M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πολύ όμορφο Στέλιο...
    Οι ζάντες εκπληκτικές, αλλά και τα φρένα έγιναν special...!!!
    (κάτι μου θυμίζουν, κάτι μου θυμίζουν... )
    Γρηγόρη τα φρένα είναι πιπίλα!!

    το μόνο που κατέβηκε ελαφρός το πεντάλ κάτω αλλα είναι μάλλον επειδή είναι πολυπίστονα και θέλουν πολύ περισσότερο υγρό για να γεμίσουν τα πιστόνια! όσο νάναι απο 2 στην κάθε μεριά έγινε 8+8!!

  2. The Following 2 Users Say Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    Gregory_///M (03-04-12), Vassilis ///M (04-04-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliosm46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γρηγόρη τα φρένα είναι πιπίλα!!

    το μόνο που κατέβηκε ελαφρός το πεντάλ κάτω αλλα είναι μάλλον επειδή είναι πολυπίστονα και θέλουν πολύ περισσότερο υγρό για να γεμίσουν τα πιστόνια! όσο νάναι απο 2 στην κάθε μεριά έγινε 8+8!!
    έκανες σωστή εξαέρωση σε gt1, ή με κλειδάκι και πάτα άσε???
    αν όχι, πάνε κάνε να δείς πως λειτουργούν κανονικά τα φρένα σου. να σκληραίνει και το πεντάλ σου.
    επειδή τα φρένα είναι συνδεδεμένα με την μονάδα του dsc, είναι απαραίτητο να γίνει εξαέρωση στο gt1, και όχι με τον παραδοσιακό τρόπο.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (04-04-12), BILL007 (03-04-12), nikos1400 (04-04-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    έκανες σωστή εξαέρωση σε gt1, ή με κλειδάκι και πάτα άσε???
    αν όχι, πάνε κάνε να δείς πως λειτουργούν κανονικά τα φρένα σου. να σκληραίνει και το πεντάλ σου.
    επειδή τα φρένα είναι συνδεδεμένα με την μονάδα του dsc, είναι απαραίτητο να γίνει εξαέρωση στο gt1, και όχι με τον παραδοσιακό τρόπο.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  6. #4
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    έκανες σωστή εξαέρωση σε gt1, ή με κλειδάκι και πάτα άσε???
    αν όχι, πάνε κάνε να δείς πως λειτουργούν κανονικά τα φρένα σου. να σκληραίνει και το πεντάλ σου.
    επειδή τα φρένα είναι συνδεδεμένα με την μονάδα του dsc, είναι απαραίτητο να γίνει εξαέρωση στο gt1, και όχι με τον παραδοσιακό τρόπο.
    Όχι!! δεν έκανα αυτή την εξαέρωση που λές! μόνο πάτα-άσε αλλά το κάναμε πολύ σχολαστικά και δεν νομίζω να έμεινε αέρας..πάντως δεν ήξερα αν θέλει κάτι τέτοιο! τι γίνεται με αυτό δηλαδή? πως γίνεται?

  7. The Following User Says Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    Vassilis ///M (04-04-12)

  8. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliosm46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όχι!! δεν έκανα αυτή την εξαέρωση που λές! μόνο πάτα-άσε αλλά το κάναμε πολύ σχολαστικά και δεν νομίζω να έμεινε αέρας..πάντως δεν ήξερα αν θέλει κάτι τέτοιο! τι γίνεται με αυτό δηλαδή? πως γίνεται?
    Το μπριζωνουν και μετα αρχίζει αυτο με την ανάλογη εντολή να ανοίγει τις βαλβίδες του abs....ετσι κάνει εξαέρωση ολο το σύστημα ......ειχα και γω μαλακό πεταλ, μετα απο αυτο ολα καλα
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  9. The Following 4 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    BILL007 (04-04-12), Kazakos Garage (05-04-12), steliosm46 (04-04-12), Thomelef (04-04-12)

  10. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliosm46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όχι!! δεν έκανα αυτή την εξαέρωση που λές! μόνο πάτα-άσε αλλά το κάναμε πολύ σχολαστικά και δεν νομίζω να έμεινε αέρας..πάντως δεν ήξερα αν θέλει κάτι τέτοιο! τι γίνεται με αυτό δηλαδή? πως γίνεται?
    όσο σχολαστικά και να το έκανες, δεν υπάρχει περίπτωση να άδειασε τον αέρα απο την μονάδα, όπως θα το κάνει το διαγνωστικό.
    και επειδή και το ABS είναι είναι πάνω στην μονάδα του dsc, καλά θα κάνεις να πάς και να κάνεις την εξαέρωση που προβλέπεται.
    αυτό που έκανες, είναι κάτι προσωρινό απλά για να δουλεύει το φρένο, μέχρι να πάς και να κάνεις εξαέρωση με τον σωστό τρόπο.

    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  11. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    BILL007 (04-04-12)

  12. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    όσο σχολαστικά και να το έκανες, δεν υπάρχει περίπτωση να άδειασε τον αέρα απο την μονάδα, όπως θα το κάνει το διαγνωστικό.
    και επειδή και το ABS είναι είναι πάνω στην μονάδα του dsc, καλά θα κάνεις να πάς και να κάνεις την εξαέρωση που προβλέπεται.
    αυτό που έκανες, είναι κάτι προσωρινό απλά για να δουλεύει το φρένο, μέχρι να πάς και να κάνεις εξαέρωση με τον σωστό τρόπο.

    έντιτ...
    μπορεί να μην το καταλαβαίνεις, αλλά υπάρχει περίπτωση ορισμένες φορές, να μπαίνει το ABS, σε στιγμές που δεν πρέπει. κοινός να μπαίνει για πλάκα.
    τες πα, εσύ πάνε κάνε για καλό και για κακό σωστή εξαέρωση, να'χεις το κεφάλι σου ήσυχο...φρένα είναι αυτά. άμεση σχέση με την ασφάλεια σου έχουν.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  13. The Following 7 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    BILL007 (04-04-12), Leonidas_E39 (04-04-12), sierra (04-04-12), steliosm46 (04-04-12), VanVIC (04-04-12), Vassilis ///M (04-04-12), Z4 DCT (04-04-12)

  14. #8
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    όσο σχολαστικά και να το έκανες, δεν υπάρχει περίπτωση να άδειασε τον αέρα απο την μονάδα, όπως θα το κάνει το διαγνωστικό.
    και επειδή και το ABS είναι είναι πάνω στην μονάδα του dsc, καλά θα κάνεις να πάς και να κάνεις την εξαέρωση που προβλέπεται.
    αυτό που έκανες, είναι κάτι προσωρινό απλά για να δουλεύει το φρένο, μέχρι να πάς και να κάνεις εξαέρωση με τον σωστό τρόπο.

    Η εξαέρωση με το διαγνωστικό είναι συμβατή μόνο στα Ε46 Μ3 γτ σε απλά 46αρια νομίζω δεν υφίστατε....(λόγο του τί γενιάς είναι το ΑΒS)
    Σε αυτά γίνεται με τον κλασσικό τρόπο απ'ότι μου έχουν πει...
    Διορθώστε με αν κάνω λάθος....

  15. #9
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    έντιτ...
    μπορεί να μην το καταλαβαίνεις, αλλά υπάρχει περίπτωση ορισμένες φορές, να μπαίνει το ABS, σε στιγμές που δεν πρέπει. κοινός να μπαίνει για πλάκα.
    τες πα, εσύ πάνε κάνε για καλό και για κακό σωστή εξαέρωση, να'χεις το κεφάλι σου ήσυχο...φρένα είναι αυτά. άμεση σχέση με την ασφάλεια σου έχουν.
    Έτσι ακριβώς! Ωραία θα το κοιτάξω τότε..Ευχαριστώ για την πληροφορία!

    Και κάτι ακόμα..αυτό γίνεται σε διαγνωστικό που έχουν οι περισσότεροι μηχανικοί στα μαγαζιά τους ή χρειάζεται διαγνωστικό που το έχουν συγκεκριμένοι? ή μόνο αντιπροσωπεία?

  16. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliosm46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έτσι ακριβώς! Ωραία θα το κοιτάξω τότε..Ευχαριστώ για την πληροφορία!

    Και κάτι ακόμα..αυτό γίνεται σε διαγνωστικό που έχουν οι περισσότεροι μηχανικοί στα μαγαζιά τους ή χρειάζεται διαγνωστικό που το έχουν συγκεκριμένοι? ή μόνο αντιπροσωπεία?
    χρειάζεται το επίσημο διαγνωστικό της BMW, το GT1...ένα είναι, και το έχουν αρκετοί εξουσιοδοτημένοι, και όλες οι αντιπροσωπείες.
    και αν δεν το έχεις ξαναπλαγκάρει στο συγκεκριμένο διαγνωστικό, τσέκαρε και 2 - 3 πραγματάκια ακόμα να δείς και που βρίσκεται το αμάξι, όπως βολτάζ του μαφ, συμπίεση κυλίνδρων (αν και μπορείς να το δείς και με τον απλό τρόπο), που βρίσκονται οι πολαπλασιαστές σου, ποτενσιόμετρο, και ένα τσεκ του smg (αν είναι smg φυσικά)...
    τέλος, επειδή θα έχει καταγεγραμμένες διάφορες μικροβλάβες ηλεκτρολογικές κυρίως (διάφορα μικροκολλήματα του κώλου που έχει φάει το αμάξι), να τις σβήσεις.

    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  17. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    pilot (04-04-12)

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP