Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 24

Θέμα: Εξαερωση φρενων

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    όσο σχολαστικά και να το έκανες, δεν υπάρχει περίπτωση να άδειασε τον αέρα απο την μονάδα, όπως θα το κάνει το διαγνωστικό.
    και επειδή και το ABS είναι είναι πάνω στην μονάδα του dsc, καλά θα κάνεις να πάς και να κάνεις την εξαέρωση που προβλέπεται.
    αυτό που έκανες, είναι κάτι προσωρινό απλά για να δουλεύει το φρένο, μέχρι να πάς και να κάνεις εξαέρωση με τον σωστό τρόπο.

    έντιτ...
    μπορεί να μην το καταλαβαίνεις, αλλά υπάρχει περίπτωση ορισμένες φορές, να μπαίνει το ABS, σε στιγμές που δεν πρέπει. κοινός να μπαίνει για πλάκα.
    τες πα, εσύ πάνε κάνε για καλό και για κακό σωστή εξαέρωση, να'χεις το κεφάλι σου ήσυχο...φρένα είναι αυτά. άμεση σχέση με την ασφάλεια σου έχουν.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following 7 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    BILL007 (04-04-12), Leonidas_E39 (04-04-12), sierra (04-04-12), steliosm46 (04-04-12), VanVIC (04-04-12), Vassilis ///M (04-04-12), Z4 DCT (04-04-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    έντιτ...
    μπορεί να μην το καταλαβαίνεις, αλλά υπάρχει περίπτωση ορισμένες φορές, να μπαίνει το ABS, σε στιγμές που δεν πρέπει. κοινός να μπαίνει για πλάκα.
    τες πα, εσύ πάνε κάνε για καλό και για κακό σωστή εξαέρωση, να'χεις το κεφάλι σου ήσυχο...φρένα είναι αυτά. άμεση σχέση με την ασφάλεια σου έχουν.
    Έτσι ακριβώς! Ωραία θα το κοιτάξω τότε..Ευχαριστώ για την πληροφορία!

    Και κάτι ακόμα..αυτό γίνεται σε διαγνωστικό που έχουν οι περισσότεροι μηχανικοί στα μαγαζιά τους ή χρειάζεται διαγνωστικό που το έχουν συγκεκριμένοι? ή μόνο αντιπροσωπεία?

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliosm46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έτσι ακριβώς! Ωραία θα το κοιτάξω τότε..Ευχαριστώ για την πληροφορία!

    Και κάτι ακόμα..αυτό γίνεται σε διαγνωστικό που έχουν οι περισσότεροι μηχανικοί στα μαγαζιά τους ή χρειάζεται διαγνωστικό που το έχουν συγκεκριμένοι? ή μόνο αντιπροσωπεία?
    χρειάζεται το επίσημο διαγνωστικό της BMW, το GT1...ένα είναι, και το έχουν αρκετοί εξουσιοδοτημένοι, και όλες οι αντιπροσωπείες.
    και αν δεν το έχεις ξαναπλαγκάρει στο συγκεκριμένο διαγνωστικό, τσέκαρε και 2 - 3 πραγματάκια ακόμα να δείς και που βρίσκεται το αμάξι, όπως βολτάζ του μαφ, συμπίεση κυλίνδρων (αν και μπορείς να το δείς και με τον απλό τρόπο), που βρίσκονται οι πολαπλασιαστές σου, ποτενσιόμετρο, και ένα τσεκ του smg (αν είναι smg φυσικά)...
    τέλος, επειδή θα έχει καταγεγραμμένες διάφορες μικροβλάβες ηλεκτρολογικές κυρίως (διάφορα μικροκολλήματα του κώλου που έχει φάει το αμάξι), να τις σβήσεις.

    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    pilot (04-04-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP