BILL007 (05-04-12), Kazakos Garage (05-04-12), nikos valvetronic (04-04-12), Vassilis ///M (04-04-12)
Καλά τα λέει ο Τομις παίδες! Μόνο με το GT1 γίνεται σωστή δουλειά. Κανονικά όποιος μηχανικός ασχολείται σοβαρά με BMW οφειλή να το γνωρίζει αυτό..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Kazakos Garage (05-04-12)
εσύ δεν κάνεις τπτ. το διαγνωστικό τα κάνει όλα, και μόλις στείλει σήμα, ο μηχανικός θα σφίξει την βίδα της δαγκάνας.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Kazakos Garage (05-04-12)
Kazakos Garage (05-04-12), Leonidas_E39 (04-04-12), VanVIC (04-04-12), Vassilis ///M (04-04-12), zaharias (04-04-12)
Αυτό δεν είναι αλήθεια.
Εγώ κάνω εξαέρωση μόνος μιας και έχω διαγνωστικό και μηχάνημα εξαερισμού.
Βασικά πηγαίνεις στο μενού δοκιμασίας του DSC και ελέγχεις τις βαλβιδες.
Για κάθε άκρο έχει 2 βαλβίδες (in , out) και πρέπει να πατήσεις ένα κουμπάκι να την ανοίξεις για 5 (άν θυμάμαι καλά) δευτερόλεπτα.
Το κάνεις 2-3 φορές σε κάθε άκρο για να είσαι σίγουρος ότι βγήκε όλος ο αέρας.
Σύντομα θα αλλάξω υγρά, θα βγάλω φώτος και θα γράψω how-to, υπάρχει πολύ σύγχιση για αυτό το πράγμα.
Aυτό https://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/54/63 αναφέρεται στο DIS και εφ'όσον έχεις μηχάνημα εξαερισμού συμβατό με το DIS // δεν ξέρω κανέναν να έχει...
Στο GT1 κάνεις μηχανικά την διαδικασία.
Κάτι άλλο.
Αν δεν αδειάσει όλο το υγρό φρένων και αδειάσει και η μονάδα ABS/DSC δεν υπάρχει πρόβλημα να κάνεις αλλαγή/εξαέρωση δίχως το διαγνωστικό.
Μην θεωρείτε απατεώνες ή άσχετους όσους το κάνουν χωρίς διαγνωστικό.
Άν κάποιος θέλει απλά να βάλει νέα υγρά δεν υπάρχει λόγος για τέτοια φασαρία εκτός αν ψάχνει το τελευταίο 0.1% απόδοσης.
Πιστεύω ότι η διαδρομή του πεντάλ άλλαξε λόγω του ότι ο όγκος των εμβόλων του 8πίστονου συστήματος είναι πολύ μεγαλύτερος.
Χωρίς να ξέρω το Χρήστο που υποθέτω τοποθέτησε τα φρένα, δεν νομίζω έκανε κακή δουλειά (άδειασαν τα υγρά κτλ) μιας και τον έχω για γνώστη.
Τέλος γιατί δεν έχουν όλοι διαγνωστικό ?
Γιατί στοιχίζει και πολύ μάλιστα και ο κόσμος δεν το πληρώνει.
Εκτός άν όλοι πληρώναν +20 ευρώ για την αλλαγή/εξαέρωση με διαγνωστικό...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 05-04-12 στις 10:42
aristent (04-04-12), BILL007 (05-04-12), Christos 330 (04-04-12), imolarot (05-04-12), Kostas_1 (04-04-12), Leonidas_E39 (04-04-12), PANOS-E60 (04-04-12), steliosm46 (05-04-12), Thomelef (04-04-12), VanVIC (04-04-12), Vassilis ///M (04-04-12)
σίγουρα έχει την διαδικασία του και με το διαγνωστικό, απλά εγώ ενοούσα ότι δεν χρειάζεται να πρεσσάρει κάποιος το πεντάλ απο μέσα στα κουτουρού.
απο την άλλη, και εγώ, αλλά και 5 - 6 ακόμα άτομα που έκαναν εξαέρωση με τον κλασικό τρόπο, είδαν πάνω κάτω τα ίδια πράγματα.
εγώ προσωπικά όταν είχα αλλάξει τα φρένα, το σύστημα ήταν τελείως άδειο, και έγινε εξαέρωση με τον κλασικό τρόπο.
αυτό το οποίο είχα, ήταν χαμηλή θέση του πεντάλ, μαλακή αίσθηση στο πάτημα, και το abs να μπαίνει εύκολα.
δυο φορές έχω αλλάξι υγρά πάντως με το διαγνωστικό, και είναι όπως το περιγράφεις. για περίπου 5-6 δευτερόλεπτα πρασσάρει το μηχάνημα, και κλείνουν μετά την δαγκάνα. σε κάθε τροχό, τρείς φορές το κάνουν.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
και εγώ, 2 φορές που άλλαξα φρένα αδειάσαμε όλα τα υγρά τελείως..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.