μάλλον ανακάλυψα την αιτία της μειωμένης απόδοσης στις χαμηλές στροφές...
σπασμένη βαλβίδα/κλαπέτο πριν την εισαγωγή - Adjusting Unit for Intake Manifold (DISA Valve)
έχουμε σε κάποιο μαγαζί έκπτωση;
μάλλον ανακάλυψα την αιτία της μειωμένης απόδοσης στις χαμηλές στροφές...
σπασμένη βαλβίδα/κλαπέτο πριν την εισαγωγή - Adjusting Unit for Intake Manifold (DISA Valve)
έχουμε σε κάποιο μαγαζί έκπτωση;
δεν ξερω για την ντισα του μ5...αλλα για τους μ43 που γνωριζω...μια απο τις κυριες ετιες , για σπασμενο μοτερ...ειναι καποιο μεταλλικο εξαρτημα που εφυγε απο χαλασμενη ντισα! οποτε αμμεση αλλαγη...ή ανοιγμα της και αφαιρεση του μηχανισμου της..
BILL007 (30-12-12), Kostas_1 (20-06-11), m-power_01 (20-06-11)
Στεφ, μπορεις να δεις στις "προσφορες επαγγελματιων"
να παρεις μερικα τηλεφωνα.
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
m-power_01 (20-06-11)
Ειναι ενα δαχτυλιδι που αν σπασει το ρουφα η εισαγωγη και κλαφτα Χαραλαμπε..
Καλο ειναι να την αλλαξεις και οχι να την αφαιρεσεις γιατι στα χαμηλα το αμαξι θα ειναι χειροτερο απο 316 με 20αρες.
Κοστος κανα 200αρι αν θυμαμαι καλα απο το δικο μου (Μ54Β25 δεν ξερω αν παιζει ρολο το μοτερ).
Για χαλασμενη DISA η διαγνωση ειναι ψοφιο στα χαμηλα, αυξημενη καταναλωση, και ενας θορυβος τικι-τικι σαν τα ωστηρια.
BILL007 (20-06-11), bill_m3 (21-06-11), Kostas_1 (20-06-11), m-power_01 (20-06-11), Panos 316T (20-06-11)
Χμ... στο συνεργείο γρήγορα. Οταν σπαει τα σπασμένα πλαστικά κομμάτια καταλίγουν μέσα στον θάλαμο καυσης. Δεν γίνεται κάτι τραγικό αφού λόγω των θερμοκρασιών θα λιώσουν. Αν όμως σπάσει σε σημείο τέτοιο που φύγει μέσα το μεταλλικό αξονάκι της , μπορεί να έχεις σοβαρό θέμα.
Σπάνιο αλλά το έχω δει...
Δεν σας προλαβαίνω!
fanisk (20-06-11)
παιδιά λείπει ολόκληρο το αξονάκι και έχουν βάλει σιλικόνη...οι π@π@ρες δεν την άλλαξαν!
και ναι ήταν ψόφιο χαμηλά και έψαχνα να βρω την αιτία..