Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 34

Θέμα: broken disa valve

  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή broken disa valve

    μάλλον ανακάλυψα την αιτία της μειωμένης απόδοσης στις χαμηλές στροφές...
    σπασμένη βαλβίδα/κλαπέτο πριν την εισαγωγή - Adjusting Unit for Intake Manifold (DISA Valve)
    έχουμε σε κάποιο μαγαζί έκπτωση;

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δεν ξερω για την ντισα του μ5...αλλα για τους μ43 που γνωριζω...μια απο τις κυριες ετιες , για σπασμενο μοτερ...ειναι καποιο μεταλλικο εξαρτημα που εφυγε απο χαλασμενη ντισα! οποτε αμμεση αλλαγη...ή ανοιγμα της και αφαιρεση του μηχανισμου της..

  3. The Following 3 Users Say Thank You to paganis For This Useful Post:

    BILL007 (30-12-12), Kostas_1 (20-06-11), m-power_01 (20-06-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Στεφ, μπορεις να δεις στις "προσφορες επαγγελματιων"
    να παρεις μερικα τηλεφωνα.
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  5. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    m-power_01 (20-06-11)

  6. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν ξερω για την ντισα του μ5...αλλα για τους μ43 που γνωριζω...μια απο τις κυριες ετιες , για σπασμενο μοτερ...ειναι καποιο μεταλλικο εξαρτημα που εφυγε απο χαλασμενη ντισα! οποτε αμμεση αλλαγη...ή ανοιγμα της και αφαιρεση του μηχανισμου της..
    Ειναι ενα δαχτυλιδι που αν σπασει το ρουφα η εισαγωγη και κλαφτα Χαραλαμπε..
    Καλο ειναι να την αλλαξεις και οχι να την αφαιρεσεις γιατι στα χαμηλα το αμαξι θα ειναι χειροτερο απο 316 με 20αρες.

    Κοστος κανα 200αρι αν θυμαμαι καλα απο το δικο μου (Μ54Β25 δεν ξερω αν παιζει ρολο το μοτερ).

    Για χαλασμενη DISA η διαγνωση ειναι ψοφιο στα χαμηλα, αυξημενη καταναλωση, και ενας θορυβος τικι-τικι σαν τα ωστηρια.

  7. The Following 5 Users Say Thank You to fanisk For This Useful Post:

    BILL007 (20-06-11), bill_m3 (21-06-11), Kostas_1 (20-06-11), m-power_01 (20-06-11), Panos 316T (20-06-11)

  8. #5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    μάλλον ανακάλυψα την αιτία της μειωμένης απόδοσης στις χαμηλές στροφές...
    σπασμένη βαλβίδα/κλαπέτο πριν την εισαγωγή - Adjusting Unit for Intake Manifold (DISA Valve)
    έχουμε σε κάποιο μαγαζί έκπτωση;
    Χμ... στο συνεργείο γρήγορα. Οταν σπαει τα σπασμένα πλαστικά κομμάτια καταλίγουν μέσα στον θάλαμο καυσης. Δεν γίνεται κάτι τραγικό αφού λόγω των θερμοκρασιών θα λιώσουν. Αν όμως σπάσει σε σημείο τέτοιο που φύγει μέσα το μεταλλικό αξονάκι της , μπορεί να έχεις σοβαρό θέμα.
    Σπάνιο αλλά το έχω δει...

  9. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (30-12-12), zaharias (21-06-11)

  10. #6

    Προεπιλογή

    Δεν σας προλαβαίνω!

  11. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    fanisk (20-06-11)

  12. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν ξερω για την ντισα του μ5...αλλα για τους μ43 που γνωριζω...μια απο τις κυριες ετιες , για σπασμενο μοτερ...ειναι καποιο μεταλλικο εξαρτημα που εφυγε απο χαλασμενη ντισα! οποτε αμμεση αλλαγη...ή ανοιγμα της και αφαιρεση του μηχανισμου της..
    είναι Μ54Β30, όχι Μ5 δυστυχώς

    το κλαπέτο απουσιάζει παντελώς και έχει γίνει επέμβαση με σιλικόνη να μένει μόνιμα ανοιχτή η βαλβίδα..

  13. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    είναι Μ54Β30, όχι Μ5 δυστυχώς

    το κλαπέτο απουσιάζει παντελώς και έχει γίνει επέμβαση με σιλικόνη να μένει μόνιμα ανοιχτή η βαλβίδα..
    Τι κερδισες με αυτο?

  14. #9
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    παιδιά λείπει ολόκληρο το αξονάκι και έχουν βάλει σιλικόνη...οι π@π@ρες δεν την άλλαξαν!

    και ναι ήταν ψόφιο χαμηλά και έψαχνα να βρω την αιτία..

  15. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10610
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν σας προλαβαίνω!
    Εχουμε εμπειρα μελη λεμεεεεεεεεεεεε


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι κερδισες με αυτο?
    Αμεσως εσυ

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP