Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 24

Θέμα: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΕΡΒΙΣ

  1. #1
    Εγγραφή
    29-09-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    33
    Thanked
    7
    Rides
    0

    Exclamation ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΕΡΒΙΣ

    Συμφορουμίτες τη βοήθεια σας

    Μόλις παρέλαβα το κόμπακτ μου (2001 valvetronic) μετά απο γενικό σέρβις σε συνοικιακό συνεργείο.
    Ολα καλά μέχρι τη στιμή που μετά την παραλαβή και σταματώντας σε φανάρι η μηχανή έκανε σαν να μη μπορούσε να κρατήσει ρελαντί και το στροφόμετρο ανεβοκατέβαινε απο τις 600 μέχρι τις 1200 στροφες
    Στο τσακ να μη σβήσει ο κινητήρας. Στο τηλέφωνο ο μάστορας μου είπε πως μηχανικά το αυτοκίνητο ήταν μες την βρώμα και το φιλτρο βενζίνης που αλλάχτηκε ηταν ετοιμοθάνατο. Ο μάστορας λοιπον μου λέει πως ο κινητήρας πρέπει να στρώσει να βγώ δηλαδή σε ανοιχτό δρόμο να συνηθίσει ο εγκέφαλος. Δεν ξέρω πως σας φαίνονται όλα αυτά. Ισχούν? Θυμάμαι το ίδιο είχα πάθει με ένα ροβερ του 94 και τότε μου είχαν πεί οτι ειναι ο αισθητήρας Λ.

    Κάποια καθοδήγηση?

    Σας ευχαριστώ προκαταβολικά και ιδιαίτερα τον Σταμάτη που έβγαλε τα μάτια του να αλλάξει τα κεφαλαία σε μικρά μιας και απαγορεύεται να γράφουμε με κεφαλαία στο φόρουμ.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stamatis : 19-12-11 στις 19:14 Αιτία: διορθωση.

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.250
    Thanked
    14142
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εδώ μάλλον σε πρόδωσε το γνωστό luft/maf ή ελληνηστί αισθητήρας μάζας αέρα.

    Λογικά αν δεν τον έχεις αλλάξει ποτέ,ήρθε η ώρα του...



  3. #3
    Εγγραφή
    29-09-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    33
    Thanked
    7
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δηλαδη ποια η λυπητερη, ελληνηστι???? κανα 250άρι οσο πηγε το σερβισ? δυσκολεσ εποχες για luft/maf !!!! Eυχαριστώ BILL007 για την άμεση απάντηση !!!!!!

  4. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εμενα που έβγαλα τα ματάκια μου να ξαναγράφω το κείμενο τίποτα ε?

    καλάαααααα

  5. The Following 3 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    120ie87 (20-12-11), BILL007 (19-12-11), bill_m3 (19-12-11)

  6. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.250
    Thanked
    14142
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ημιτασιόν γύρω στα 100
    Βοsch 170-200
    ΒΜW (bosch με ταμπελάκι BMW) στα 320+

    Το αμάξι σου πρέπει να μπει πάνω σε GT1 διαγνωστικό,για να ξέρεις ακριβώς,μιας και τα λεφτά δεν είναι λίγα σε καμία περίπτωση...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 19-12-11 στις 19:29



  7. #6
    Εγγραφή
    29-09-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    33
    Thanked
    7
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    stamatis (με μικρα γραμματα πλεον)
    αλλα και BILL007 φυσικά

  8. The Following 3 Users Say Thank You to titaras For This Useful Post:

    BILL007 (19-12-11), m-power_01 (19-12-11), Stamatis (19-12-11)

  9. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    επειδή το ανθρώπινο μυαλό πολές φορές ξεχνά, τσέκαρε το φιλτροκούτι σου, αν είναι κλειστό καλά απο παντού...
    το είχα πάθει μια φορά, και είχα σκυλιάσει απ'τα νεύρα μου.
    μόλις είχα φύγει απο το συνεργείο, και το αμάξι ανεβοκατέβαζε στροφές μέχρι την ώρα που έσβηνε.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  10. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    nikos valvetronic (19-12-11), Nino (20-12-11), Ptboul (20-12-11)

  11. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10610
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    επειδή το ανθρώπινο μυαλό πολές φορές ξεχνά, τσέκαρε το φιλτροκούτι σου, αν είναι κλειστό καλά απο παντού...
    το είχα πάθει μια φορά, και είχα σκυλιάσει απ'τα νεύρα μου.
    μόλις είχα φύγει απο το συνεργείο, και το αμάξι ανεβοκατέβαζε στροφές μέχρι την ώρα που έσβηνε.
    Σωστα. Και τους σωληνες στην εισαγωγη,

    και κοιτα και την ταπα λαδιου αν εχει κλεισει καλα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Kostas_1 : 19-12-11 στις 20:06

  12. The Following User Says Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    120ie87 (20-12-11)

  13. #9

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εδώ μάλλον σε πρόδωσε το γνωστό luft/maf ή ελληνηστί αισθητήρας μάζας αέρα.

    Λογικά αν δεν τον έχεις αλλάξει ποτέ,ήρθε η ώρα του...
    Δεν είναι maf. Κατηγορηματικά! Αν ήταν maf θα είχε απλώς μειωμένη απόδοση, το μοτερ θα δούλευε κανονικά με alpha-N.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    επειδή το ανθρώπινο μυαλό πολές φορές ξεχνά, τσέκαρε το φιλτροκούτι σου, αν είναι κλειστό καλά απο παντού...
    το είχα πάθει μια φορά, και είχα σκυλιάσει απ'τα νεύρα μου.
    μόλις είχα φύγει απο το συνεργείο, και το αμάξι ανεβοκατέβαζε στροφές μέχρι την ώρα που έσβηνε.
    Αυτό που λέει ο θωμας είναι πολύ πιθανό και το πρώτο που πρέπει να κοιτάξει.
    Μπορεί να παίρνει αέρα από κάπου μετα to maf.

  14. #10
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    βαλβίδα αναθυμιάσεων εχει ο βλαβοτρονικ?

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP