Συμφορουμίτες τη βοήθεια σας
Μόλις παρέλαβα το κόμπακτ μου (2001 valvetronic) μετά απο γενικό σέρβις σε συνοικιακό συνεργείο.
Ολα καλά μέχρι τη στιμή που μετά την παραλαβή και σταματώντας σε φανάρι η μηχανή έκανε σαν να μη μπορούσε να κρατήσει ρελαντί και το στροφόμετρο ανεβοκατέβαινε απο τις 600 μέχρι τις 1200 στροφες
Στο τσακ να μη σβήσει ο κινητήρας. Στο τηλέφωνο ο μάστορας μου είπε πως μηχανικά το αυτοκίνητο ήταν μες την βρώμα και το φιλτρο βενζίνης που αλλάχτηκε ηταν ετοιμοθάνατο. Ο μάστορας λοιπον μου λέει πως ο κινητήρας πρέπει να στρώσει να βγώ δηλαδή σε ανοιχτό δρόμο να συνηθίσει ο εγκέφαλος. Δεν ξέρω πως σας φαίνονται όλα αυτά. Ισχούν? Θυμάμαι το ίδιο είχα πάθει με ένα ροβερ του 94 και τότε μου είχαν πεί οτι ειναι ο αισθητήρας Λ.
Κάποια καθοδήγηση?
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά και ιδιαίτερα τον Σταμάτη που έβγαλε τα μάτια του να αλλάξει τα κεφαλαία σε μικρά μιας και απαγορεύεται να γράφουμε με κεφαλαία στο φόρουμ.