Ψάχνω για μεταχειρισμένο φορτηγάκι τύπου combo αλλά δεν ξέρω ποια από όλες τις μάρκες (Citroen, Fiat, Opel κ.ο.κ.) έχει τα πιο αξιόπιστα φορτηγάκια.
Επίσης αν έχει κάποιος υπόψη του κάποιο μεταχειρισμένο ας το αναφέρει![]()
Ψάχνω για μεταχειρισμένο φορτηγάκι τύπου combo αλλά δεν ξέρω ποια από όλες τις μάρκες (Citroen, Fiat, Opel κ.ο.κ.) έχει τα πιο αξιόπιστα φορτηγάκια.
Επίσης αν έχει κάποιος υπόψη του κάποιο μεταχειρισμένο ας το αναφέρει![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη liakos : 28-11-11 στις 11:42
Eleni (28-11-11)
Αμα θα εισαι πολλες ωρες μεσα σε στο αυτοκινητο, εγω θα επαιρνα το caddy.
WRC is for boys
GROUP B was for men
liakos (29-11-11)
Θα έπερνα Opel combo. Γερμανική ποιότητα, φτηνά ανταλλακτικά και σέρβις.
Είμαι καταευχαριστημένος από αυτή την εταιρία. Ισως φυσικά να ήταν και
Θέμα συνεργείου.
😏
+1 Αντώνη!
Σύμφωνοι, δεν έχει τύχει να οδηγήσω το combo αλλά από το Astra είμαι κατευχαριστημένος. (Ανατολικο)γερμανική ποιότητα, φθηνά (για βαθειές τσέπες) ανταλλακτικά και λογικού κόστου σέρβις (βέβαια σε παράλογα συχνά διαστήματα). Το Astraκι έχει 140.000km και έχει αλλάξει μόλις 5 φορές ιμάντα και αντλία, κάθε δυο χρόνια λέει η Opel. Λάδια θέλει κάθε 5.000km σύμφωνα με ένα επίσημο έγγραφο της αντιπροσωπείας που μου κοτσάρανε πρώτη μούρη στο βιβλιαράκι service. Ούτε Ferrari να ήταν. Από προβλήματα έχει βγάλει μόνο δυναμό, πολλαπλασιαστές, μπαταρία, κομπρέσσορα αιρ-κον, σωληνάκι υπερχείλησης ρεζερβουάρ (έκανα όλους τους γείτονες πλούσιους κάποια περίοδο), ακρόμπαρα, βαλβίδα ανακύκλωσης, λάμπες ταμπλώ (x 8), λάμπες πορείας (x infinity), σπασμένες πλάτες καθισμάτων, γρύλλους παραθύρων κλπ. Η κατανάλωσή του είναι εξαιρετικά χαμηλή (εν συγκρίσει με τον 5.7 Hemi) ενώ η απόλαυση κατά την οδήγηση μοναδική (αν ήσουν οδηγός στην ΕΘΕΛ την εποχή που είχαν τα Ikarus). Αλήθεια επίσης είναι πως κάποιες από τις αντιπροσωπείες είναι πολύ καλές, αρκεί να πετύχεις το σωστό υποκατάστημα και τον σωστό υπάλληλο (συνήθως 'αποχωρούν από την εταιρεία' εν μια νυκτί).
Ακόμη και στο όνομα έχει ατυχήσει: Combo. Θυμίζει κάτι από burger σε φαστφουντάδικο που έρχεται παρέα με μεγάλη μερίδα πατάτες, μεγάλη μερίδα Coca Cola και μεγάλη μερίδα χοληστερόλης.
P.S. Αντώνη, το πνεύμα μου είναι πέρα για πέρα φιλικό!![]()
Η μόνη εμπειρία που έχω από τέτοιου είδους αυτοκίνητα είναι με ένα Renault Kangoo του 2006 αν δεν κάνω λάθος. Το αυτοκίνητο το έχει θείος μου στο νησί (Νάξος) και παρόλο που έχει περάσει όλη του τη ζωή κυριολεκτικά δίπλα στη θάλασσα δεν έχει κάποιο θέμα με το σασί. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κάνει μικρές διαδρομές τις καθημερινές, ενώ τα σαββατοκύριακα το πρόγραμμα έχει διαδρομή ως την άλλη άκρη του νησιού, αγροτικές δουλειές και φόρτωμα. Μέχρι στιγμής το αυτοκίνητο (μιας και πήρα ένα τηλ και ρώτησα) δεν έχει ζητήσει κάτι, πέρα από τα προβλεπόμενα σε κάθε σέρβις. Έχει βέβαια κάτι λιγότερα από 100.000χλμ.
liakos (29-11-11)
Λοιπόν....
θα σου μιλήσω για το Doblo όσο πιο αντικειμενικά γίνεται.
Το δικό μας είναι το 1,4 8v με 53 καυτά άλογα,είναι το μακρύ και με λάστιχα βαρέως τύπου.
Πάμε στα συν:
Τιμή.
Έχει απίστευτο χώρο φόρτωσης.
Στρίβει στο στεγνό απίστευτα καλά,σε σημείο να αναζητάς μόνιμα στροφιλίκια.
Πλην:
-Ποιότητα κατασκευής κακή.(Δεν κλείδωνε για 7μέρες-φεύγανε λάστιχα απο την πίσω πόρτα κ.λ.π)
-Με φορτηγήσια λάστιχα το φρενάρισμα στο βρεγμένο είναι ανύπαρκτο.
-Ανύπαρκτο όμως.
-Στο βρεγμένο με φορτηγήσια λάστιχα δεν ξεκινάει ποτέ.Τα 53 καυτά άλογα σπινιάρουν για πλάκα 2α...
-δεν μπορεί να κρατήσει σταθερή ταχύτητα ταξιδιού τα 120 λόγω αναιμικού κινητήρα.
Και πολλά άλλα.
Συμπέρασμα:
-ΠΟΛΥ μεγάλοι χώροι.
-Αν το επιλέξει κάποιος να το πάρει ΜΟΝΟ με τον τούρμπο πετρελαιοκινητήρα.
Αρη εχω αλλάξει κατα καιρούς 6 Opel .
2 Cadet, 3 Vectra και ενα Corsa (το οποίο έχω ακόμα) . Τα προβλήματα που περιγράφεις, δεν τα συνάντησα σε κανένα !
Οπως θα εχεις διαβάσει η Οπελ τα τελευταία (αρκετα ) χρόνια πρωταγωνιστεί σε πωλήσεις στη χώρα μας αλλα και σε πολλές ευρωπαικές χώρες.
Στην Αγγλία π.χ.Τα Vauxaull μαζί με τα Ford διατηρούν τις καλύτερες τιμές μεταπώλησης.
Μαζί με την VW την αποτελουν την πρώτη επιλογή των Γραφείων ενοικιάσεων πανευρωπαικά. Επιπλέον κατά καιρούς στην Ελλάδα αποτέλεσαν την πρώτη επιλογή σε αγορά ΤΑΧΙ.
Ολα αυτά, καταλαβαίνεις οτι δεν ταιριάζουν με την περιγραφή σου. Απορώ μάλιστα, που αναφέρεις για παράδειγμα την αλλαγή λαδιων κάθε 5.000 χλμ ενώ το βιβλιαράκι συντηρησης σαφως γράφει 15.000 λάδια και 30.000 Servise!
Ρε μήπως αναφερεσαι στη BMW;;
Υ.Γ. Δεν προσπαθώ να πείσω κάποιον για την αγορά της συγκεκριμένης μάρκας μιάς και δεν έχω μετοχές της ! Μεταφέρω απλά τις εμπειρίες μου.
Πιστεψέ με, αν με ρώταγες για τα Golf ας πούμε θα έγραφα και εγώ ότι περιέγραψες πιό πάνω.
S8N (28-11-11)
Μην απολογείσαι, για VW εγώ θα έγραφα χειρότερα.
Δες όμως εδώ:
Σημείωσε ότι μιλάμε για καρασυμβατικής τεχνολογίας Ecotec 1.4 με 90 άλογα, όχι OPC Nurburgring Edition.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 28-11-11 στις 18:15
Από τον xaris_318is
Συμφωνώ απόλυτα με τον φίλο Αρη είχα opel astra του 01 και σαν επαγγελματίας έκανα πολλά χιλ το αμάξι ήταν μεγάλη μούφα κάθε μήνα στο συνεργείο και για χοντρές ζημίες (μέχρι και η τροχαλία του ιμάντα μου έφυγε στο δρόμο)Δεν με ξαναβλέπει η opel ούτε σε φωτογραφία!!
Για εμένα κοίτα και το seat inca, το έχουν γνωστοί μου και αποδείχθηκαν σκυλιά!
Ptboul (29-11-11)