Αξίζει να είναι μόνο του...
Δύο εβδομάδες για να ετοιμασθεί το κάθε αυτοκίνητο!!!!!![]()
Αξίζει να είναι μόνο του...
Δύο εβδομάδες για να ετοιμασθεί το κάθε αυτοκίνητο!!!!!![]()
love it!
αλλά σχεδόν το 99% του κόσμου ξεχνάει ότι το πρώτο Μ5 ήταν το Ε28...550 κομμάτια στην ευρώπη σε μια εποχή που ισοπέδωσε τον ανταγωνισμό
E60_Arkadia (15-10-11), silent (14-10-11)
Για πάντα στην καρδιά μας._![]()
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Το Ε28 ηταν περισσοτερο μια εξεληξη της 535Μ παρα ενα αυτοκινητο φτιαγμενο απ'την αρχη με Μ specs.
Γι αυτο και το πρωτο αυθεντικο σχεδιασμενο απο λευκη κολλα χαρτι Μ5 ειναι το Ε34......για οσους εζησαν εκεινη την εποχη, το σοκ και δεος που προκαλουσε ωπου εμφανιζοταν ηταν μοναδικο. Απλα δεν υπηρχε τιποτα αντιστοιχο απο κανενα κατασκευαστη......ΜΟΝΑΔΙΚΟ.... ..με ποιοτητα υλικων και κατασκευης απο αλλο πλανητη. Οι τυχεροι που το οδηγουσαν ξερουν καλα τι λεω.
Για τους νεοτερους ειναι απλα ενα παλιο Μ5 , 4 γενιες πισω απ το F10.....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 14-10-11 στις 12:46
διαφωνώ
το Ε28 Μ5 με το Ε28 535 έχει όση σχέση έχει το Ε34 Μ5 με το Ε34 535...δηλαδή καμία
το μοτέρ του Ε34 είναι το μοτέρ του Ε28 με αναβαθμισμένο εγκέφαλο και εκκεντροφόρους
το σασμάν ακριβώς το ίδιο, η ανάρτηση και το τιμόνι ακριβώς ή ίδια φιλοσοφία
πολύ απλά το Ε28 δε το γνώρισε κανείς λόγω σπανιότητας και τιμής, αλλά είναι ο 'πατριάρχης'
E60_Arkadia (15-10-11), race850i (14-10-11)
silent (14-10-11)
ναι η alpina b7 είχε 300 ίππους και ήταν πύραυλος εδάφους...αλλά φορούσε έναν τούρμπο Μ30 όταν η bmw έριχνε χρήμα στην εξέλιξη του 24ν S38
διαφορά κλάσης
και αργότερα στο Ε34, η alpina έβγαλε το b10biturbo βασισμένο στο 12ν 535 αλλά ο S38 άλλο πράγμα..
ειδικά το 3,8 ήταν αμάξι όνειρο![]()
silent (14-10-11)
Ακριβώς όπως τα λέει ο Νίκος είναι....
Αχ ψάχνω άρθρο των 4Τροχών που σου είχα ξαναποστάρει Νίκο και δεν το βρίσκω...
Έχω ακόμα το τεύχος με το τεστ του Χατζηπαναγιωτου στο 3.8 σε avus Blau χρωμα, nurburgring sportpacket και γκρι του πάγου δερμάτινο εσωτερικό στο εξώφυλλο.....το αυτοκίνητο αυτό είχε την παλιά μάσκα πριν το facelift, ήταν το προσωπικό του Μανιατοπουλου και μετά από ένα χρόνο πέρασε στα χέρια ενός πολύ καλού φίλου δικού μου και του 5555 (Σπυρος) για 25.000.000 δραχμές. Βγαιναμε βόλτα τα δυο Μ5 και ο Σπυρος μ΄ενα γνήσιο Μ3 Ε36 το 1994 και η ευχαρίστηση του να είσαι ιδιοκτήτης τέτοιων αυτοκινήτων ήταν αντίστοιχη με αυτή που το αγοράκι βρίσκεται πάνω από το ξαπλωμενο κοριτσάκι για πρώτη φορά και ανακαλύπτει ένα καινούργιο κόσμο......ύστερα ισοπεδωθηκαν ΟΛΑ.