Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Θέμα: E34 M5 video

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    love it!

    αλλά σχεδόν το 99% του κόσμου ξεχνάει ότι το πρώτο Μ5 ήταν το Ε28...550 κομμάτια στην ευρώπη σε μια εποχή που ισοπέδωσε τον ανταγωνισμό
    Το Ε28 ηταν περισσοτερο μια εξεληξη της 535Μ παρα ενα αυτοκινητο φτιαγμενο απ'την αρχη με Μ specs.
    Γι αυτο και το πρωτο αυθεντικο σχεδιασμενο απο λευκη κολλα χαρτι Μ5 ειναι το Ε34......για οσους εζησαν εκεινη την εποχη, το σοκ και δεος που προκαλουσε ωπου εμφανιζοταν ηταν μοναδικο. Απλα δεν υπηρχε τιποτα αντιστοιχο απο κανενα κατασκευαστη......ΜΟΝΑΔΙΚΟ.... ..με ποιοτητα υλικων και κατασκευης απο αλλο πλανητη. Οι τυχεροι που το οδηγουσαν ξερουν καλα τι λεω.
    Για τους νεοτερους ειναι απλα ενα παλιο Μ5 , 4 γενιες πισω απ το F10.....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 14-10-11 στις 12:46

  2. The Following 8 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    georgepap (14-10-11), joseph (14-10-11), Monsta (14-10-11), PANOS-E60 (14-10-11), Ptboul (14-10-11), silent (14-10-11), Snoo (14-10-11), Κωνσταντίνος (14-10-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γι αυτο και το πρωτο αυθεντικο σχεδιασμενο απο λευκη κολλα χαρτι Μ5 ειναι το Ε34......για οσους εζησαν εκεινη την εποχη, το σοκ και δεος που προκαλουσε ωπου εμφανιζοταν ηταν μοναδικο. Απλα δεν υπηρχε τιποτα αντιστοιχο απο κανενα κατασκευαστη......ΜΟΝΑΔΙΚΟ.... ..με ποιοτητα υλικων και κατασκευης απο αλλο πλανητη. Οι τυχεροι που το οδηγουσαν ξερουν καλα τι λεω.
    Για τους νεοτερους ειναι απλα ενα παλιο Μ5 , 4 γενιες πισω απ το F10.....


    Θυμάμαι ακόμα μερικά σχόλια των 4Τ της εποχής:

    ''Για όποιον θέλει να περνά απαρατήρητος διαλέγει ένα ουδέτερο χρώμα.
    Όποιος θέλει να δώσει Ιταλικό χρώμα στην τέλεια Γερμανική κατασκευή, επιλέγει μία κόκκινη Μ5''
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    georgepap (14-10-11), PANOS-E60 (14-10-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το Ε28 ηταν περισσοτερο μια εξεληξη της 535Μ παρα ενα αυτοκινητο φτιαγμενο απ'την αρχη με Μ specs.
    Γι αυτο και το πρωτο αυθεντικο σχεδιασμενο απο λευκη κολλα χαρτι Μ5 ειναι το Ε34......για οσους εζησαν εκεινη την εποχη, το σοκ και δεος που προκαλουσε ωπου εμφανιζοταν ηταν μοναδικο. Απλα δεν υπηρχε τιποτα αντιστοιχο απο κανενα κατασκευαστη......ΜΟΝΑΔΙΚΟ.... ..με ποιοτητα υλικων και κατασκευης απο αλλο πλανητη. Οι τυχεροι που το οδηγουσαν ξερουν καλα τι λεω.
    Για τους νεοτερους ειναι απλα ενα παλιο Μ5 , 4 γενιες πισω απ το F10.....
    διαφωνώ
    το Ε28 Μ5 με το Ε28 535 έχει όση σχέση έχει το Ε34 Μ5 με το Ε34 535...δηλαδή καμία
    το μοτέρ του Ε34 είναι το μοτέρ του Ε28 με αναβαθμισμένο εγκέφαλο και εκκεντροφόρους
    το σασμάν ακριβώς το ίδιο, η ανάρτηση και το τιμόνι ακριβώς ή ίδια φιλοσοφία

    πολύ απλά το Ε28 δε το γνώρισε κανείς λόγω σπανιότητας και τιμής, αλλά είναι ο 'πατριάρχης'

  6. The Following 2 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    E60_Arkadia (15-10-11), race850i (14-10-11)

  7. #4
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    διαφωνώ
    το Ε28 Μ5 με το Ε28 535 έχει όση σχέση έχει το Ε34 Μ5 με το Ε34 535...δηλαδή καμία
    το μοτέρ του Ε34 είναι το μοτέρ του Ε28 με αναβαθμισμένο εγκέφαλο και εκκεντροφόρους
    το σασμάν ακριβώς το ίδιο, η ανάρτηση και το τιμόνι ακριβώς ή ίδια φιλοσοφία

    πολύ απλά το Ε28 δε το γνώρισε κανείς λόγω σπανιότητας και τιμής, αλλά είναι ο 'πατριάρχης'
    Eκεινη την εποχη κυριαρχουσαν οι εκδοσεις της Alpina και τα υπολοιπα περνουσαν σχεδον απαρατηρητα.

  8. The Following User Says Thank You to Nikos For This Useful Post:

    silent (14-10-11)

  9. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eκεινη την εποχη κυριαρχουσαν οι εκδοσεις της Alpina και τα υπολοιπα περνουσαν σχεδον απαρατηρητα.
    ναι η alpina b7 είχε 300 ίππους και ήταν πύραυλος εδάφους...αλλά φορούσε έναν τούρμπο Μ30 όταν η bmw έριχνε χρήμα στην εξέλιξη του 24ν S38
    διαφορά κλάσης

    και αργότερα στο Ε34, η alpina έβγαλε το b10biturbo βασισμένο στο 12ν 535 αλλά ο S38 άλλο πράγμα..

    ειδικά το 3,8 ήταν αμάξι όνειρο

  10. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    silent (14-10-11)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP