Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 169

Θέμα: τα σαραντάχρονα των "τροχών"

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βλέπεις το πρόβλημα στην ελλάδα είναι η άσφαλτος και όχι τα bmw !
    Να σου πω μια σύγκριση. Στην Ελβετία που μένω το CSL δεν κάνει παντιά ούτε με 1η (μόνο αν το βιάσεις τελείως και μόνο με 1η). Μπορώ να ξεκινώ με launch control και θέμα αν σπινιάρει μισό μέτρο.
    Στην ελλάδα σπινιάρει και με 4η... προφανώς και άν το τσαρουχώσεις είναι 'επικίνδυνο'.
    Να υποθέσουμε ότι η ανάρτησή του είναι το πρόβλημα ???

    Γιατί εδώ που έχει καλή άσφαλτο Ε21, Ε30 ότι μοντέλο, δεν σπινιάρει που να σκάσεις.

    Μα αναφέρεσαι σε σύγχρονα μοντέλα και πόσο μάλλον στο csl.
    Πολλές φορές ο Καββαθάς έχει εκφράσει την κατα καιρούς θετικότατη γνώμη του για τα νεότερα μοντέλα και μάλιστα πως θα θελε να γεράσει (που πλέον αυτό έχει γίνει, παρόλο που καβαλάει μια bmw1200GS), μέ ένα απ αυτά, είτε αυτό ήταν 520, η 325 η Μ3.
    Η αναφορά μου στοχοποιούσε μοντέλα περασμένων δεκαετιών με τους περίφημους αιωρούμενους βραχίονες στην πίσω ανάρτηση και δεν ήταν μόνο θέμα ελληνικής ασφάλτου.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  2. The Following User Says Thank You to gant For This Useful Post:

    alexk (10-10-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γιώργο, και εσύ και ο alexk αλλά και ο Καββαθάς εκείνη την εποχή ('70 - ΄80) έχετε δίκιο. Τα Ε12 και Ε21 δεν καθόντουσαν στο δρόμο με καμμία δύναμη. Επειδή τυχαίνει να έχω μάθει να οδηγώ πίσω από το τιμόνι τους, είχαμε και τα δύο στην οικογένεια, θα πω πως στα ταξίδια που είχαμε κάνει τότε στο εξωτερικό (και Ελβετία), το πρόβλημα κρατήματος το έκρυβε με τον καλύτερο τρόπο η τέλεια άσφαλτος που υπάρχει εκεί.

    Sorry, αν είμαι off topic.

  4. The Following 2 Users Say Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    alexk (09-10-10), gant (09-10-10)

  5. #3
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μα αναφέρεσαι σε σύγχρονα μοντέλα και πόσο μάλλον στο csl.
    Πολλές φορές ο Καββαθάς έχει εκφράσει την κατα καιρούς θετικότατη γνώμη του για τα νεότερα μοντέλα και μάλιστα πως θα θελε να γεράσει (που πλέον αυτό έχει γίνει, παρόλο που καβαλάει μια bmw1200GS), μέ ένα απ αυτά, είτε αυτό ήταν 520, η 325 η Μ3.
    Η αναφορά μου στοχοποιούσε μοντέλα περασμένων δεκαετιών με τους περίφημους αιωρούμενους βραχίονες στην πίσω ανάρτηση και δεν ήταν μόνο θέμα ελληνικής ασφάλτου.
    Δεν είδες που λέω ότι Ε21 και Ε30 δεν έχει πρόβλημα σε καλή άσφαλτο, κόλλησες στο CSL που το ανέφερα σαν σύγκριση της ποιότητας ασφάλτου (εδώ δεν σπινιάρει ούτε με launch control και στην Ελλάδα με 4η ταχύτητα...).

    Έχω και εγώ ένα 'κακό' bmw με τα αρχαία πίσω ψαλίδια. Σε πληροφορώ ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα το κράτημα του.
    Και για συγκρίνουμε κι'όλας, ποιο είχε πιο καλύτερο κράτημα από Ε30, το citroen BX, το fiat tempra ή πιο άλλο ?
    Εντάξει στο χιόνι και στην ελληνική άσφαλτο τα προσθιοκίνητα είναι λίγο πιο ασφαλή (μιας και βγάζουν μούτρα).
    Αυτό δεν σημαίνει ότι το πισωκίνητο έχει κακό κράτημα. Μιλάμε για αυτοκίνητα δρόμου και όχι αυτοκίνητα εκτός δρόμου.

    Ξέρω ότι η Ιντ... δεν πλήρωνε τον Κ.Κ. και αυτός έθαβε.

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP