Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 27

Θέμα: 959 vs 288 GTO

  1. #11
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12383
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν έχω δει live κανένα από τα δύο Νικόλα. Είσαι πολύ τυχερός !!
    Δύο οι τυχεροί Κώστα ... Ηουνα και εγώ στα μέσα της 10ετίας του ΄80 στην Αγγλία. Το αυτοκίνητο του κάθε μέρα ήταν η Lotus Esprit S2 φαντάσου ... Μιά βόλτα Σάββατο μεσημέρι στο κέντρο του Λονδίνου, αρκούσε γιά να συναντήσεςι όλους του μύθους της εποχής από κοντα.

  2. #12
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    A-πα-πα-πα....


    Και εγω ειχα μεγαλη καψουρα με την 959...

    Πρεπει να'χα και εγω αυτο το τευχος των 4-Τροχων.
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  3. #13
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.184
    Thanked
    14077
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...g=&tabNumber=2

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    τωρα μπορει ν'ακουσεις κανα παπαρα να λεει ...... τι να μας πει και η Βευρον μωρε....εχεις δει πως παει το S3 του Νοτη του Ταναλια με τα 800 αλογατα??
    Να συνεχισω ? Μπα αστο καλυτερα......
    Αυτοκίνητα πραγματικοί μύθοι.Τι να λέμε τώρα...

    Βέβαια καμία σύγκριση με τα σημερινά δεδομένα και τεχνολογία στα αυτοκίνητα -γιατί κάτι άκουσα σε ένα απο τα δυο βίντεο πως οι επιδόσεις τους μπορούν να συγκριθούν με σύγχρονα αυτοκίνητα- ούτε απο χιλιόμετρο!(πως θα μπορούσε άλλωστε μετά απο 20 χρονάκια,φυσική εξέλιξη)
    Ακόμα και με του Τανάλια... (που για να φτάσει στα 800 -αν τα έχει καταφέρει- έχει σκάσει ένα βουνό λεφτά)

    Για εμένα καλό είναι ότι έχει ο καθένας να το χαίρεται ο ίδιος.
    Ο Τανάλιας με το S3 του και ο μεγιστάνας με το GTO ή το Porsche του.
    Οι προκλήσεις και οι συγκρίσεις ανόμοιων πραγμάτων δεν ήταν ποτέ το φόρτε μου...



  4. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    nikos1400 (22-10-10)

  5. #14
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    5.120
    Thanked
    12698
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... θυμάμαι το εξώφυλλο των 4Τ με την ασημί 959...
    Αναφέρεσαι σε εποχές που ονειρευόμασταν τόσο που νομίζαμε οτι θα κατακτήσουμε τον κόσμο...
    Σε προσωπικό επίπεδο, μέσα απ'τα κείμενα του Στράτη απλά "χανόμουν" σε φανταστικές βόλτες, ιδανικά garage και και και...

    Αμιδρά θυμάμαι τις εικόνες του συγκεκριμένου τευχους στο άρθρο για την 959 αλλά θυμάμαι οτι είχαν γράψει οτι ο Von Karajan είχε αγοράσει απ΄τους πρώτους μια 959 και παρά το γεγονός οτι δεν περπατούσε (χρησιμοπούσε αναπηρικό καροτσάκι) έβαζε βοηθούς του να τον βάζουν μέσα στην 959 για να την οδηγεί.
    Μου΄χε κάνει μεγάλη εντύπωση αυτό.
    Απο τ'αμάξι θυμάμαι οτι είχε τόσο ηλεκτρονικά για να το κρατάνε σωστά στο δρόμο, που για την εποχή του, ήταν ποοολύ μπροστά.

    Ευχαριστώ ρε Κωστή που με γυρνάς πίσω σε ωραία !

  6. The Following 2 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    BILL007 (22-10-10), Monsta (22-10-10)

  7. #15
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.123
    Thanked
    23228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν έχει να κάνει με το πόσα άλογα βγάζανε, πόσο κόστιζαν η πόσα βγήκαν σύνολο.
    Εχει να κάνει με το ότι τα έβλεπες και έτρεχες πίσω τους με τα πόδια να τα "¨πιάσεις " στο φανάρι να τα θαυμάσεις.

    Τα αυτοκίνητα αυτά ηταν ισοδύναμα με το να δείς σήμερα ΜακΛάρεν στην Ομόνοια.

    Δεν περιγράφεται με λόγια.

  8. #16
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΡΣε προσωπικό επίπεδο, μέσα απ'τα κείμενα του Στράτη απλά "χανόμουν" σε φανταστικές βόλτες, ιδανικά garage και και και....
    περι ορεξεως τι να πουμε θειε...
    αφου σου αρεσε, οριστε...
    καλοφαγωτος...

    Ferrari GTO




    Συλλεκτική και σπάνια...

    Η GTO παρουσιάστηκε στο Σαλόνι της Γενεύης το 1984 και παρέμεινε σε
    παραγωγή μέχρι το 1987, οπότε και έδωσε τη θέση της (και ένα μεγάλο μέρος
    της τεχνολογίας της) στην περίφημη F40.
    Σήμερα η GTO αξίζει περισότερα χρήματα από την F40 στο ανεπίσημο
    «χρηματιστήριο» των συλλεκτών από όλο τον κόσμο και αυτό γιατί στα τρία
    χρόνια παραγωγής κατασκευάστηκαν μόνο 273 αντίτυπα.

    κείμενο: Κώστας Λακαφώσης, Σ. Χατζηπαναγιώτου
    φωτογραφίες: Βασίλης Γιαννακόπουλος

    ΣΤΗΝ APXH της παραγωγής της GTO η προβλεπόμενη παραγωγή ήταν μόλις 200
    κομμάτια, ο αριθμός που απαιτείται δηλαδή για να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο
    δελτίο αναγνώρισης, ώστε να συμμετάσχει σε αγώνες GT (κάτι που φαίνεται και
    από το όνομα: «Gran Turismo Οmologato»). H ζήτηση από την παγκόσμια αγορά
    ανάγκασε τη Φεράρι να κατασκευάσει τελικά και άλλα 73 αυτοκίνητα μέχρι το
    1987, όταν η GTO έδωσε τη θέση της στην F40 (η οποία κατασκευάστηκε σε
    περισσότερα από 1.200 κομμάτια από το 1987 ως το 1992).
    Η GTO είναι ένα διθέσιο σπορ κουπέ με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V8
    τοποθετημένο στο κέντρο και διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα
    χαρακτήριζαν ένα αυτοκίνητο «καθαρόαιμο»: τετρακόσιοι ίπποι στους πίσω
    τροχούς, βάρος μόλις 1.160 κιλών χάρη στο πανάλαφρο σωληνωτό πλαίσιο και
    στο αμάξωμα από σύνθετα υλικά, αγωνιστική ανάρτηση με διπλά ψαλίδια,
    τεράστια αεριζόμενα δισκόφρενα, και φυσικά όλα αυτά χωρίς κανένα
    ηλεκτρονικό βοήθημα.
    Το εσωτερικό του αυτοκινήτου δίνει τον ίδιο τόνο: δερμάτινα καθίσματα
    μπάκετ, σπορ τιμόνι με τρεις ακτίνες και το σήμα της Φεράρι, μεγάλα όργανα
    με κόκκινες ενδείξεις, και φυσικά το γνωστό ατσάλινο «χτένι» στον επιλογέα
    των ταχυτήτων. Ευχάριστο και λειτουργικό, το εσωτερικό δίνει την
    «ξεχωριστή» αίσθηση μιας Φεράρι στον οδηγό και στο μοναδικό επιβάτη, δεν
    προσφέρει όμως καμία από τις ανέσεις που έχουμε συνηθίσει στα σύγχρονα
    αυτοκίνητα.
    Η GTO μπορούσε να παραδοθεί και με ηλεκτρικά παράθυρα, κλιματισμό και
    ραδιοκασετόφωνο, κατόπιν παραγγελίας όμως και έναντι σεβαστού ποσού
    χρημάτων― στην κανονική της έκδοση όμως προσφερόταν «χωρίς τίποτα» («μόνο
    για οδήγηση» θα λέγαμε!).

    Επιβεβαίωση...
    Στο δρόμο λοιπόν με την GTO και μάλιστα στο περιθώριο της γνωριμίας μας με
    όλες τις σύγχρονες Φεράρι. Την ιδανική στιγμή λοιπόν ο συνδυασμός «σήμερα»
    και «πρόσφατο παρελθόν».
    O χρόνος από την ημερομηνία κατασκευής δεν είναι πολύς, αλλά οι διαφορές
    είναι σημαντικές. Δεν τίθεται θέμα για το ποιο είναι καλύτερο.
    H φράση «ο νέος είναι ωραίος, αλλά ο παλιός είναι αλλιώς» ταιριάζει απόλυτα
    στην περίπτωσή μας. Αν μάλιστα παίρνεις γεύσεις αραιά και πού και δεν
    εμπλέκεσαι σε καθημερινή χρήση, τότε σε συνδυασμό με το χείμαρρο των
    αναμνήσεων που προκύπτει ψηφίζουμε με τα «δέκα χέρια» το παλιό.
    Σκληρός συμπλέκτης με μεγάλη διαδρομή, απόλυτος επιλογέας που δε χαρίζεται,
    σύστημα διεύθυνσης για ειδικές αποστολές και ακατάλληλο για επιτόπιους
    ελιγμούς, και η συνέχεια, οπότε και το τέλος, με τη γενικότερη αίσθηση που
    δημιουργεί ο κινητήρας.
    Μόλις 8 κύλινδροι τοποθετημένοι στην πλάτη του «πληρώματος» αλλά ο
    υπερτροφοδότης παίζει περίφημα το ρόλο του. Υποστήριξη με «χημικά» αλλά σε
    πολεμική διάσταση. Αδύνατον να ξεκινήσεις αν δεν ανέβεις στις 2.000 σ.α.λ.
    και δεν ταλαιπωρήσεις (οριακά) το συμπλέκτη. Στη συνέχεια και μέχρι τις
    3.600-3.800 σ.α.λ. τίποτα το ξεχωριστό. Σαν να του έχουν αφαιρέσει δύναμη.
    Σαν κάποιο χέρι να έχει αποσυνδέσει αριθμό κυλίνδρων. Καιρό είχαμε να
    αισθανθούμε αντίστοιχα. Οι δισταγμοί έχουν εκλείψει σήμερα, και γι? αυτό
    ίσως η επιστροφή στο παρελθόν ?τουλάχιστον ευκαιριακά? μας άρεσε. Στη
    συνέχεια, ενθουσιασμός. Μόλις ο δείκτης στο τεράστιο στροφόμετρο αγγίξει
    την ένδειξη 4.000 σ.α.λ. ο κινητήρας και το πλαίσιο μάς παραπέμπουν στην
    F40. Δύναμη διαρκείας και μουσική διαφόρων τόνων. Εμπλέκεται μάλιστα το
    κλασικό σφύριγμα που δεν περνάει απαρατήρητο από τους διερχόμενους.
    Ευκαιριακά ή συνειδητοποιημένα. Κόκκινη όπως είναι, με τα φαρδιά της φτερά
    και το χαμηλό αμάξωμα, προκαλεί τους πάντες. Αν βυθίσεις το πεντάλ,
    «σφυρίζει», οπότε και ακινητοποιεί. Ανθρώπους και μηχανές. «Σκοτώνονται»
    μάλιστα να ανοίξουν το δρόμο και να μείνουν μακριά, για να απολαύσουν αλλά
    και για να περιορίσουν την πιθανότητα τραυματισμού.
    Είναι απίστευτο το πώς και πόσο γοητεύει και δημιουργεί σεβασμό το διθέσιο
    αυτοκίνητο με το κίτρινο έμβλημα.
    H τρίχα κάγκελο, είτε την οδηγείς, είτε την παρακολουθείς εν κινήσει, είτε
    τη βλέπεις να απομακρύνεται.
    Δεν ηρεμείς ούτε όταν επιστρέφεις, τη σταθμεύεις με χαρακτηριστική προσοχή,
    ευχαριστείς και την αφήνεις τους ανθρώπους που τη συντηρούν και τη
    φυλάσσουν με υπευθυνότητα και σεβασμό.
    Με τη γνωριμία της σύγχρονης GTO κλείνει και ένας προσωπικός κύκλος.
    Ξεκινήσαμε με την F40, συνεχίσαμε με την F50 και επιστρέψαμε στις ρίζες της
    σειράς.
    Τελικά, τίποτα δεν είναι τυχαίο. Το παρελθόν παραμένει η καλύτερη
    επιβεβαίωση για το παρόν και την ίδια ώρα εγγυάται το μέλλον.
    Δε χρειάζεται πολλή φαντασία ώστε να κάνουμε σκέψεις-όνειρα για το πώς θα
    είναι η ζωή στο κόκπιτι της F60 ή όπως αλλιώς ονομάσουν οι Ιταλοί τον
    αντικαταστάτη της F50. Θα είναι ακόμα καλύτερη και πάντα πραγματική._Σ.Χ.


    λεζάντες:

    Μόλις 273 κομμάτια κατασκευάστηκαν στην τριετία 1984-87, οπότε η GTO είναι
    σήμερα ένα πανάκριβο συλλεκτικό κομμάτι που κανείς δεν το πουλάει και όλοι
    το διατηρούν καλά κλειδωμένο και φυλαγμένο σαν «κόρη οφθαλμού».

    Ο κινητήρας της GTO είναι τοποθετημένος πίσω ακριβώς από την πλάτη του
    οδηγού και χρησιμοποιεί δύο στροβιλοσυμπιεστές για να πετύχει μέγιστη
    απόδοση 400 ίππων και ειδική απόδοση 140 ίππων ανά λίτρο.

    Τροχοί 16 ιντσών για την πανίσχυρη αυτή Φεράρι του 1984, όταν οι σημερινές
    Φεράρι χρησιμοποιούν τροχούς 17 ή και 18 ιντσών.


    Ferrari GTO
    (1984-1987, 273 κομμάτια)

    Κινητήρας:
    V8 ( 90? ), 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, 2ΕΕΚ

    Κυβισμός:
    2.855 κ.εκ.

    Διάμετρος x διαδρομή:
    80 x 71 χιλ.

    Τροφοδοσία:
    Δύο στροβιλοσυμπιεστές IHI με εναλλάκτη Behr, ψεκασμός Weber-Marelli

    Συμπίεση:
    7.6:1

    Μέγιστη ισχύς:
    400 ίπποι στις 7.000 σ.α.λ. (140 ίπποι ανά λίτρο)

    Μέγιστη ροπή:
    58,5 kg.m στις 4.000 σ.α.λ.

    Μετάδοση:
    Χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ZF

    Ανάρτηση (εμπρός και πίσω):
    Διπλά ψαλίδια σε σχήμα τετράπλευρου, ελικοειδή ελατήρια και αμορτισέρ Κόνι,
    αντιστρεπτική ράβδος

    Φρένα: αεριζόμενοι δίσκοι με υποβοήθηση

    Μήκος/Πλάτος/Ύψος
    4,290 / 1,910 / 1,120 mm.

    Μετατρόχιο/εμπρός-πίσω μεταξόνιο
    2,450 / 1,559 / 1,562 mm.

    Ελαστικά:
    εμπρός 225-55 VR 16 πίσω 265-50 VR 16.

    Βάρος
    1.160 κιλά

    Επιτάχυνση 0-400 μ.
    11,6 δλ.

    Τελική ταχύτητα
    306 χλμ./ώρα

    4Τ 317 - Φεβρουάριος 1997
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stathis : 22-10-10 στις 21:57 Αιτία: ....

  9. The Following 3 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    BILL007 (22-10-10), Nikos (22-10-10), PANOS-E60 (22-10-10)

  10. #17
    Εγγραφή
    27-04-10
    Μηνύματα
    1.286
    Thanked
    1229
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Καψουρα η 288.Ονειρικο αυτοκινητο...

  11. #18
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    288 GTO
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  12. #19
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    959
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  13. #20
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και το κουίζ της εποχής ήταν, "Τι εξάρτημα έχει η 959 που ταιριάζει και στον σκαραβαίο?"
    Η απάντηση, αλήθεια η ψέμματα δεν μπορώ να το γνωρίζω, είναι τα εμπρός φανάρια.
    Και πάλι αν δεν κάνω λάθος, είχε γραφεί στους 4τ.
    (Ανοίγετε παλιά θέματα ρε γμτ μου, και όλα τα τεύχη τα χω στο πατάρι σε κούτες).
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP