Θα το βγαλουν, λενε.
https://www.autocar.co.uk/News/NewsA...llCars/253226/
Θα το βγαλουν, λενε.
https://www.autocar.co.uk/News/NewsA...llCars/253226/




Kostas_1 (08-10-10)
την εποχη που εβγαινε το κουατρο ηταν ακριβο και σπανιο αυτοκινητο.
δεν το συναντουσες συχνα.
στην αθηνα ειχε μονο ο τζιγκερ αν θυμαμαι.
το σπορ κουατρο ηταν ακομα πιο ακριβο, ως ραλλυ ρεπλικα.
συμφωνα με αυτα που λενε οι αγγλοι θα προκειται για αυτοκινητο περιορισμενης παραγωγης (200-500 το χρονο), οποτε μαλλον και το καινουργιο θα κυκλοφορησει εξισου λιγο με το παλιο.
αν εχει στη γερμανια 100 χιλιαδες ευρω, φανταστειτε ποσο θα εχει στην ελλαδα...
οποτε το ενδιαφερον θα ειναι θεωρητικο, διοτι ακομα και οποιος εχει τοσα χρηματα να διαθεσει για αυτοκινητο, οι επιλογες του θα ειναι τοσες και τετοιες που δεν ξερω αν το κουατρο θα μπορει να τις ανταγωνιστει...
Panos 316T (08-10-10), Thomelef (08-10-10)
Panos 316T (08-10-10), Stathis (08-10-10)
Ειχε επισης ενα ασημι ο Βωβος και ενα λευκο και ενα κοκκινο δυο αδερφια λιβανεζοι, οι Μπακρι που πηγαιναν στο Ντιρι.....μιλαμε παντα για τα μακρυα με τους 200 και 220 ιππους διοτι κοντο εγω ειδα στην Αθηνα μονο μια φορα το '85 με γερμανικα νουμερα στην παραλιακη (και δε το ξεχασα ποτε εννοειτε).