Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 59

Θέμα: αντιστρεπτικες γνωμη!

  1. #31
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    328
    Thanked
    473
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι αντιστρεπτικες ραβδοι ευθυνονται για το body roll ,δηλαδη κατα ποσο γερνει το αυτοκινητο στις στροφες ,αρα ποσο βαρος μεταφερεται σε καθε πλευρα.
    Καμια σχεση με σκληροτητα.

    Σιγουρα βοηθουν παντα ομως σε συνδιασμο με το σεταπ της αναρτησης.

    Τελείως εγκυκλοπαιδικά όσων αφορά σχέση σκληρότητας και διατομή αντιστρεπτικής

    Επειδή κάτι χειροπιαστό στα BMW δεν έχουμε ..

    η renault στο R26R έβαλε μεγαλύτερης διατομής αντιστρεπτικές και μαλάκωσε την ανάρτηση σε σχέση με το 2.0l megane sport

  2. The Following User Says Thank You to 320d For This Useful Post:

    ΔημήτρηςΜ3 (30-09-10)

  3. #32
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    σκληροτερο θα γινει μονο σε εγκαρσιες ανωμαλιες ...σε σαμαρια κλπ. Δηλαδη οπου πιεζονται και οι δυο τροχοι σου ταυτοχρονα
    Αναποδα τα λες! Στις εγκαρσιες επειδη ακριβως πιεζονται και οι δυο ταυτοχρονα δεν εχουμε καμια μεταβολη ως προς την σκληροτητα. Αντιθετα οταν στριβουμε, και συμπιεζεται η μια πλευρα, τοτε μερος της πιεσης μεταφερεται μεσω αντιστρεπτικης στη αλλη πλευρα με αποτελεσμα λιγοτερη πιεση στον τροχο που δεχεται την αρχικη συμπιεση. Για να στο πω χοντρικα να το καταλαβεις η αντιστρεπτικη δουλευει σαν ενας μοχλος που οταν πιεζεται μεταφερει μερος της δυναμης στην αλλη πλευρα στηριξης. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα οταν στριβουμε να εχουμε μικροτερες κλισεις αμαξωματος. Οσο παχυτερες τοσο περισσοτερη δυναμη μεταφερουμε γιατι η πιο χοντρη ραβδος εχει μικροτερο βαθμο ελαστικης παραμορφωσης και κατα συνεπεια μπορει να πιεσει περισσοτερο το αλλο ακρο. Βαλε στο μυαλο σου το σχημα της αντιστρεπτικης και θα το καταλαβεις καλυτερα

  4. The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    nikos1400 (13-10-10), soc12r (30-09-10), ΔημήτρηςΜ3 (30-09-10)

  5. #33
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Hotchkis (αν βρεις ακρη απο USA χωρις τελωνειο μιλα γιατι ψαχνω καιρο!), H&R, Eibach..
    Σωστος ο Φανης!! Με αυτη τη σειρα ακριβως θα τα εγραφα και γω!!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pontiosM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    τισ εχω δει αλλα το μονο προβλημα ειναι
    οτι θελουν ολοι μα ολοι που τις πουλανε αλλα σχεδον 300 δολαρια για να τα τις στειλουν!
    Αν δεν βγαλεις ακρη με Hotchkis χτυπα τις H&R (εχουν δυνατοτητα ρυθμισης εμπρος & πισω) απο Γερμανια με "νορμαλ" μεταφορικα..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  6. #34
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Και στο csl αλλαξαν αντιστρεπτικες και τοποθετησαν πιο σκληρα ελατηρια/αμορτισερ.

    Καθε πλαισιο εχει τις ιδιαιτεροτητες του.

  7. #35
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σωστος ο Φανης!! Με αυτη τη σειρα ακριβως θα τα εγραφα και γω!!



    Αν δεν βγαλεις ακρη με Hotchkis χτυπα τις H&R (εχουν δυνατοτητα ρυθμισης εμπρος & πισω) απο Γερμανια με "νορμαλ" μεταφορικα..
    Τα ιδια μυαλα εχουμε Ζαχαρια

    Σχετικα με τις Hotchkis, οπου εστειλα pm να ρωτησω, δεν δεχονται υποτιμολογηση, και λογω μεγαλου πακετου σιγουρα θα φαμε γερη τσουνα στο τελωνειο.

  8. The Following User Says Thank You to fanisk For This Useful Post:

    zaharias (30-09-10)

  9. #36
    Εγγραφή
    21-01-10
    Μηνύματα
    561
    Thanked
    330
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα ιδια μυαλα εχουμε Ζαχαρια

    Σχετικα με τις Hotchkis, οπου εστειλα pm να ρωτησω, δεν δεχονται υποτιμολογηση, και λογω μεγαλου πακετου σιγουρα θα φαμε γερη τσουνα στο τελωνειο.
    Βάλε HR Φάνη και εγώ τέτοιες έχω και όπως είπε ο Ζαχαρίας είναι και ρυθμιζόμενες στο Ε46 2 σκάλες μπροστά 3 πίσω.

  10. #37
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και στο csl αλλαξαν αντιστρεπτικες και τοποθετησαν πιο σκληρα ελατηρια/αμορτισερ.

    Καθε πλαισιο εχει τις ιδιαιτεροτητες του.
    νομιζω η μονη διαφορα του csl ειναι στην εμπρος η πισω ειναι ιδια σαν τα απλα Μ3
    και οτι ειναι ποιο ελφρια αν δεν κανω λαθος!

  11. #38
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα ιδια μυαλα εχουμε Ζαχαρια

    Σχετικα με τις Hotchkis, οπου εστειλα pm να ρωτησω, δεν δεχονται υποτιμολογηση, και λογω μεγαλου πακετου σιγουρα θα φαμε γερη τσουνα στο τελωνειο.
    σχετικα τις hotchκis εχει και στο uk που δεν πληρωνεις τελωνειο!

  12. #39
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αναποδα τα λες! Στις εγκαρσιες επειδη ακριβως πιεζονται και οι δυο ταυτοχρονα δεν εχουμε καμια μεταβολη ως προς την σκληροτητα. Αντιθετα οταν στριβουμε, και συμπιεζεται η μια πλευρα, τοτε μερος της πιεσης μεταφερεται μεσω αντιστρεπτικης στη αλλη πλευρα με αποτελεσμα λιγοτερη πιεση στον τροχο που δεχεται την αρχικη συμπιεση. Για να στο πω χοντρικα να το καταλαβεις η αντιστρεπτικη δουλευει σαν ενας μοχλος που οταν πιεζεται μεταφερει μερος της δυναμης στην αλλη πλευρα στηριξης. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα οταν στριβουμε να εχουμε μικροτερες κλισεις αμαξωματος. Οσο παχυτερες τοσο περισσοτερη δυναμη μεταφερουμε γιατι η πιο χοντρη ραβδος εχει μικροτερο βαθμο ελαστικης παραμορφωσης και κατα συνεπεια μπορει να πιεσει περισσοτερο το αλλο ακρο. Βαλε στο μυαλο σου το σχημα της αντιστρεπτικης και θα το καταλαβεις καλυτερα
    Με επεισες!!!! θελω να βαλω και στο δικο μου μαζι με τα ελατηρια
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  13. #40
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pontiosM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    σχετικα τις hotchκis εχει και στο uk που δεν πληρωνεις τελωνειο!
    Ποιος τις εχει UK Μητσο? Δωσε link οταν μπορεσεις !

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP