Πριν βαλω τις H&R στο δικο μου, ειχα παει βολτα με του Θοδωρη (Libanner) το Ε46 με εντελως "μαμα" αναρτηση (ουτε ελατηρια χαμηλωματος φορουσε!) και αν θυμαμαι καλα ηταν και τα αμορτισερ του ταλαιπωρημενα (οπως μου ειχε πει) και ειχε μπαξει ΜΟΝΟ τις αντιστρεπτικες, αλλα το αμαξι δεν ειχε καμια σχεση.. Εστριβε απιστευτα!!
Ειναι απο τα TOP μπαξιματα που βλεπεις αμεσως τη διαφορα με πριν..
ΧΙΟΣ-CHIOS
Eιχα βαλει στο προηγουμενο μου Μ3 Ε36 αντιστρεπτικες της HARTGE.....το αμαξι ειχε μεταμορφωθει αισθητα και μαζι με την PSS9 και το X-BRACE και με τις μπαρες θολων μπρος-πισω εστριβε διαβητης χωρις υπερβολη...οφειλω να πω ομως οτι εγινε ΑΠΟΛΥΤΟ στο δρομο και οταν ''ξεκολλαγε'' τα χερια περνανε φωτια για να το μαζεψω,ασε που 2 φορες που μου ''ξεκολλησε'' για τα καλα ητανε οταν ειχα βαλει τις αντιστρεπτικες στα 4 χρονια κατοχης μου.Γενικα ειναι πιο ''πιστοβιο'' μπαξιμο κατα την γμωμη μου.
insane in the ///Midbrain
Αναποδα τα λες! Στις εγκαρσιες επειδη ακριβως πιεζονται και οι δυο ταυτοχρονα δεν εχουμε καμια μεταβολη ως προς την σκληροτητα. Αντιθετα οταν στριβουμε, και συμπιεζεται η μια πλευρα, τοτε μερος της πιεσης μεταφερεται μεσω αντιστρεπτικης στη αλλη πλευρα με αποτελεσμα λιγοτερη πιεση στον τροχο που δεχεται την αρχικη συμπιεση. Για να στο πω χοντρικα να το καταλαβεις η αντιστρεπτικη δουλευει σαν ενας μοχλος που οταν πιεζεται μεταφερει μερος της δυναμης στην αλλη πλευρα στηριξης. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα οταν στριβουμε να εχουμε μικροτερες κλισεις αμαξωματος. Οσο παχυτερες τοσο περισσοτερη δυναμη μεταφερουμε γιατι η πιο χοντρη ραβδος εχει μικροτερο βαθμο ελαστικης παραμορφωσης και κατα συνεπεια μπορει να πιεσει περισσοτερο το αλλο ακρο. Βαλε στο μυαλο σου το σχημα της αντιστρεπτικης και θα το καταλαβεις καλυτερα![]()
nikos1400 (13-10-10), soc12r (30-09-10), ΔημήτρηςΜ3 (30-09-10)
Κι ομως... Τα ιδια του ελεγα κ εγω του Σπυρου. Αλλα οταν τις εβαλα πανω παρατηρησα πιο εντονο χοροπηδημα στα εγκαρσια σαμαρακια, ενω σε λακουβα που σκαει μονο ο ενας τροχος δεν ειχε εντονη διαφορα στη σκληροτητα. Δεν ξερω γιατι. Αναφερθηκε σε σκληροτητα και οχι σε περιορισμο κλισεων. Η θεωρια συμφωνει μαζι σου. Η εμπειρια του Σπυρου και η δικια μου απο τις eibach συμφωνει με αυτα που ειπε πιο πριν ο Σπυρος. Ισως να φταιει που συνοδευονται και απο σκληρουτσικα και ανενδοτα συνεμπλοκ, δεν ξερω πως αλλιως να το αιτιολογησω..
Το πλεονεκτημα των H&R σε σχεση με τις Eibach ειναι οτι εχουν 2 ρυθμισεις μπροστα (μαλακο-σκληρο) και 3 πισω (μαλακο-μεσαιο-σκληρο).. (αν θυμαμαι καλα)
Εγω τις δουλευω στο μαλακο μπροστα και στο μεσαιο πισω και ειμαι μια χαρα..
(δεν θυμαμαι αν οι 3 ρυθμισεις ειναι εμπρος ή πισω)!!
ΧΙΟΣ-CHIOS
Διαβασε την πρωτη παραγραφο απο τα principles δηλ. την αρχη λειτουργιας της. Η εκτιμηση ειναι ενας υποκειμενος παραγοντας που δεν αντικατοπτριζει παντα την πραγματικοτητα. Οπως πχ μια θορυβωδης εξατμιση που μας δινει την "αισθηση" οτι το αυτοκινητο παει καλυτερα χωρις ομως στην πραγματικοτητα να συμβαινει αυτο...
https://en.wikipedia.org/wiki/Sway_bar