Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 59

Θέμα: αντιστρεπτικες γνωμη!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pontiosM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    επειδη η αναρτηση που εχω ειναι souper pss9 δε ξερω μηπως
    το αμαξι γινει ακομα ποιο σκληρο?? δε θελω να γινει και καρτ!
    σκληροτερο θα γινει μονο σε εγκαρσιες ανωμαλιες ...σε σαμαρια κλπ. Δηλαδη οπου πιεζονται και οι δυο τροχοι σου ταυτοχρονα

  2. #2
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Πριν βαλω τις H&R στο δικο μου, ειχα παει βολτα με του Θοδωρη (Libanner) το Ε46 με εντελως "μαμα" αναρτηση (ουτε ελατηρια χαμηλωματος φορουσε!) και αν θυμαμαι καλα ηταν και τα αμορτισερ του ταλαιπωρημενα (οπως μου ειχε πει) και ειχε μπαξει ΜΟΝΟ τις αντιστρεπτικες, αλλα το αμαξι δεν ειχε καμια σχεση.. Εστριβε απιστευτα!!
    Ειναι απο τα TOP μπαξιματα που βλεπεις αμεσως τη διαφορα με πριν..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  3. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πριν βαλω τις H&R στο δικο μου, ειχα παει βολτα με του Θοδωρη (Libanner) το Ε46 με εντελως "μαμα" αναρτηση (ουτε ελατηρια χαμηλωματος φορουσε!) και αν θυμαμαι καλα ηταν και τα αμορτισερ του ταλαιπωρημενα (οπως μου ειχε πει) και ειχε μπαξει ΜΟΝΟ τις αντιστρεπτικες, αλλα το αμαξι δεν ειχε καμια σχεση.. Εστριβε απιστευτα!!
    Ειναι απο τα TOP μπαξιματα που βλεπεις αμεσως τη διαφορα με πριν..
    Xωρις παρεξηγηση...μηπως τα παραλες?

  4. #4
    Εγγραφή
    21-01-10
    Μηνύματα
    561
    Thanked
    330
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πριν βαλω τις H&R στο δικο μου, ειχα παει βολτα με του Θοδωρη (Libanner) το Ε46 με εντελως "μαμα" αναρτηση (ουτε ελατηρια χαμηλωματος φορουσε!) και αν θυμαμαι καλα ηταν και τα αμορτισερ του ταλαιπωρημενα (οπως μου ειχε πει) και ειχε μπαξει ΜΟΝΟ τις αντιστρεπτικες, αλλα το αμαξι δεν ειχε καμια σχεση.. Εστριβε απιστευτα!!
    Ειναι απο τα TOP μπαξιματα που βλεπεις αμεσως τη διαφορα με πριν..
    Το θυμάσαι ρε θηρίο .

    Ναι έτσι είναι ακόμα,μαμά ανάρτηση ελατήρια μόνο βελτιωτικές αντιστρεπτικές φοράω.Η διαφορά πράγματι είναι πολύ μεγάλη σε σχέση με πριν.

  5. #5
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Smile !!!

    Eιχα βαλει στο προηγουμενο μου Μ3 Ε36 αντιστρεπτικες της HARTGE.....το αμαξι ειχε μεταμορφωθει αισθητα και μαζι με την PSS9 και το X-BRACE και με τις μπαρες θολων μπρος-πισω εστριβε διαβητης χωρις υπερβολη...οφειλω να πω ομως οτι εγινε ΑΠΟΛΥΤΟ στο δρομο και οταν ''ξεκολλαγε'' τα χερια περνανε φωτια για να το μαζεψω,ασε που 2 φορες που μου ''ξεκολλησε'' για τα καλα ητανε οταν ειχα βαλει τις αντιστρεπτικες στα 4 χρονια κατοχης μου.Γενικα ειναι πιο ''πιστοβιο'' μπαξιμο κατα την γμωμη μου.
    insane in the ///Midbrain

  6. #6
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    σκληροτερο θα γινει μονο σε εγκαρσιες ανωμαλιες ...σε σαμαρια κλπ. Δηλαδη οπου πιεζονται και οι δυο τροχοι σου ταυτοχρονα
    Αναποδα τα λες! Στις εγκαρσιες επειδη ακριβως πιεζονται και οι δυο ταυτοχρονα δεν εχουμε καμια μεταβολη ως προς την σκληροτητα. Αντιθετα οταν στριβουμε, και συμπιεζεται η μια πλευρα, τοτε μερος της πιεσης μεταφερεται μεσω αντιστρεπτικης στη αλλη πλευρα με αποτελεσμα λιγοτερη πιεση στον τροχο που δεχεται την αρχικη συμπιεση. Για να στο πω χοντρικα να το καταλαβεις η αντιστρεπτικη δουλευει σαν ενας μοχλος που οταν πιεζεται μεταφερει μερος της δυναμης στην αλλη πλευρα στηριξης. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα οταν στριβουμε να εχουμε μικροτερες κλισεις αμαξωματος. Οσο παχυτερες τοσο περισσοτερη δυναμη μεταφερουμε γιατι η πιο χοντρη ραβδος εχει μικροτερο βαθμο ελαστικης παραμορφωσης και κατα συνεπεια μπορει να πιεσει περισσοτερο το αλλο ακρο. Βαλε στο μυαλο σου το σχημα της αντιστρεπτικης και θα το καταλαβεις καλυτερα

  7. The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    nikos1400 (13-10-10), soc12r (30-09-10), ΔημήτρηςΜ3 (30-09-10)

  8. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αναποδα τα λες! Στις εγκαρσιες επειδη ακριβως πιεζονται και οι δυο ταυτοχρονα δεν εχουμε καμια μεταβολη ως προς την σκληροτητα. Αντιθετα οταν στριβουμε, και συμπιεζεται η μια πλευρα, τοτε μερος της πιεσης μεταφερεται μεσω αντιστρεπτικης στη αλλη πλευρα με αποτελεσμα λιγοτερη πιεση στον τροχο που δεχεται την αρχικη συμπιεση. Για να στο πω χοντρικα να το καταλαβεις η αντιστρεπτικη δουλευει σαν ενας μοχλος που οταν πιεζεται μεταφερει μερος της δυναμης στην αλλη πλευρα στηριξης. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα οταν στριβουμε να εχουμε μικροτερες κλισεις αμαξωματος. Οσο παχυτερες τοσο περισσοτερη δυναμη μεταφερουμε γιατι η πιο χοντρη ραβδος εχει μικροτερο βαθμο ελαστικης παραμορφωσης και κατα συνεπεια μπορει να πιεσει περισσοτερο το αλλο ακρο. Βαλε στο μυαλο σου το σχημα της αντιστρεπτικης και θα το καταλαβεις καλυτερα
    Με επεισες!!!! θελω να βαλω και στο δικο μου μαζι με τα ελατηρια
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  9. #8
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αναποδα τα λες! Στις εγκαρσιες επειδη ακριβως πιεζονται και οι δυο ταυτοχρονα δεν εχουμε καμια μεταβολη ως προς την σκληροτητα. Αντιθετα οταν στριβουμε, και συμπιεζεται η μια πλευρα, τοτε μερος της πιεσης μεταφερεται μεσω αντιστρεπτικης στη αλλη πλευρα με αποτελεσμα λιγοτερη πιεση στον τροχο που δεχεται την αρχικη συμπιεση. Για να στο πω χοντρικα να το καταλαβεις η αντιστρεπτικη δουλευει σαν ενας μοχλος που οταν πιεζεται μεταφερει μερος της δυναμης στην αλλη πλευρα στηριξης. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα οταν στριβουμε να εχουμε μικροτερες κλισεις αμαξωματος. Οσο παχυτερες τοσο περισσοτερη δυναμη μεταφερουμε γιατι η πιο χοντρη ραβδος εχει μικροτερο βαθμο ελαστικης παραμορφωσης και κατα συνεπεια μπορει να πιεσει περισσοτερο το αλλο ακρο. Βαλε στο μυαλο σου το σχημα της αντιστρεπτικης και θα το καταλαβεις καλυτερα
    Κι ομως... Τα ιδια του ελεγα κ εγω του Σπυρου. Αλλα οταν τις εβαλα πανω παρατηρησα πιο εντονο χοροπηδημα στα εγκαρσια σαμαρακια, ενω σε λακουβα που σκαει μονο ο ενας τροχος δεν ειχε εντονη διαφορα στη σκληροτητα. Δεν ξερω γιατι. Αναφερθηκε σε σκληροτητα και οχι σε περιορισμο κλισεων. Η θεωρια συμφωνει μαζι σου. Η εμπειρια του Σπυρου και η δικια μου απο τις eibach συμφωνει με αυτα που ειπε πιο πριν ο Σπυρος. Ισως να φταιει που συνοδευονται και απο σκληρουτσικα και ανενδοτα συνεμπλοκ, δεν ξερω πως αλλιως να το αιτιολογησω..

  10. #9
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Το πλεονεκτημα των H&R σε σχεση με τις Eibach ειναι οτι εχουν 2 ρυθμισεις μπροστα (μαλακο-σκληρο) και 3 πισω (μαλακο-μεσαιο-σκληρο).. (αν θυμαμαι καλα)
    Εγω τις δουλευω στο μαλακο μπροστα και στο μεσαιο πισω και ειμαι μια χαρα..
    (δεν θυμαμαι αν οι 3 ρυθμισεις ειναι εμπρος ή πισω)!!
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  11. #10
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κι ομως... Τα ιδια του ελεγα κ εγω του Σπυρου. Αλλα οταν τις εβαλα πανω παρατηρησα πιο εντονο χοροπηδημα στα εγκαρσια σαμαρακια, ενω σε λακουβα που σκαει μονο ο ενας τροχος δεν ειχε εντονη διαφορα στη σκληροτητα. Δεν ξερω γιατι. Αναφερθηκε σε σκληροτητα και οχι σε περιορισμο κλισεων. Η θεωρια συμφωνει μαζι σου. Η εμπειρια του Σπυρου και η δικια μου απο τις eibach συμφωνει με αυτα που ειπε πιο πριν ο Σπυρος. Ισως να φταιει που συνοδευονται και απο σκληρουτσικα και ανενδοτα συνεμπλοκ, δεν ξερω πως αλλιως να το αιτιολογησω..
    Διαβασε την πρωτη παραγραφο απο τα principles δηλ. την αρχη λειτουργιας της. Η εκτιμηση ειναι ενας υποκειμενος παραγοντας που δεν αντικατοπτριζει παντα την πραγματικοτητα. Οπως πχ μια θορυβωδης εξατμιση που μας δινει την "αισθηση" οτι το αυτοκινητο παει καλυτερα χωρις ομως στην πραγματικοτητα να συμβαινει αυτο...

    https://en.wikipedia.org/wiki/Sway_bar

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP