Σελίδα 19 από 27 ΠρώτηΠρώτη ... 91718192021 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 181 έως 190 από 267

Θέμα: ΚΟΜΠΛΕΞ!!

  1. #181
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Tόσο το 1983 που πήρε το πρωτάθλημα η lancia, όσο και το 1985-6 που το πήρε η peugeot, η audi έτρεχε με το quattro.
    Σέβομαι το αυτοκίνητο αυτό ως πρωτοπόρο για την εποχή του, ωστόσο δεν αλλάζει η γνώμη μου για την audi εξαιτίας ενός σπουδαίου αυτοκινήτου, τη στιγμή που τα σπορ γονίδια της εταιρείας, τουλάχιστον στις απλές εκδόσεις, δεν το θυμίζουν σε τίποτα.

    Όταν και εάν η εταιρεία διορθώσει το κακό τιμόνι που έχει σχεδόν σε όλα της τα μοντέλα, τότε μόνο θα τη θεωρήσω άξιο ανταγωνιστή της bmw.
    Ως τότε, καλά τα άλογα, η ποιότητα, το design, ωστόσο δε νομίζω ότι σε τίποτα από αυτά υπερέχει έναντι των Βαυαρών. Ιδίως με την έλευση των νέων τούρμπο.

    Και όλα αυτά δεν τα λέω λόγω πόρωσης με τη bmw, αφού την σέβομαι σαν εταιρεία και την εκτιμώ γι'αυτά που μου προσφέρει (γι'αυτό και διάλεξα αμάξι της άλλωστε), αλλά μέχρι εκεί (δεν είμαστε και μέτοχοι όπως σωστά είπε ο ghost). Απλά κάποια πράγματα, όπως η οδηγική αίσθηση, είναι σχετικά αντικειμενικά και θεωρώ πως η audi εκεί έχει μείνει πίσω, όχι μόνο σε σχέση με τη bmw αλλά και με την alfa, ακόμα και με τη merc πλέον.
    για να σε διορθωσω φιλτατε αρη, η λανσια δεν πηρε κανενα πρωταθλημα οδηγων στα χρονια του γκρουπ Β, δηλαδη '82-'86.
    αν μιλαμε για πρωταθληματα οδηγων οι πεζω (σαλονεν-κανκουνεν) και αουντι (μικολα-παπους) εχουν απο δυο και ενα η οπελ με τον ψηλο.
    αν μιλαμε για κατασκευαστων και παλι οι πεζω και αουντι εχουν απο δυο, ενω το πρωταθλημα της λαντσια οφειλεται καθαρα και μονο στον ψηλο που λιγο ελειψε να τους τρελανει...

    κατα τα αλλα σαφως δεν εχουμε μετοχες πουθενα, επισης δεν πρεπει να εχουμε και παρωπιδες.
    το τιμονι του αουντι οσα χρονια ειχα δεν με προβληματισε καθολου, ηταν μια χαρα...

    γενικα ο καθενας ειναι ελευθερος να κανει τις επιλογες του συμφωνα με τις προτιμησεις και τις αναγκες του, αλλα ειναι αστειο να προσπαθουμε να απαξιωσουμε ολοκληρες εταιριες με εκατομμυρια πωλησεις και πολλους ευχαριστημενους πελατες...

    δεν ειναι ολος αυτος ο κοσμος χαζος, ενω οσοι εχουν bmw εξυπνοι.
    αυτο ακριβως ειναι το θεμα του θρεντ που μιλαει για το συγκεκριμενο κομπλεξ.

    αντικειμενικα ολα αυτα τα αυτοκινητα της premium κατηγοριας βρισκονται πολυ κοντα και οι οποιες διαφορες εντοπιζονται περισσοτερο σε λεπτομερειες που δεν ενδιαφερουν καθολου το μεσο αγοραστη...

    βεβαια ο "θαμωνας" φορουμ ειναι δεν ειναι μεσος οδηγος...:


  2. The Following 2 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    halkida116mpack (19-09-10), Nino (19-09-10)

  3. #182
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απλά κάποια πράγματα, όπως η οδηγική αίσθηση, είναι σχετικά αντικειμενικά και θεωρώ πως η audi εκεί έχει μείνει πίσω, όχι μόνο σε σχέση με τη bmw αλλά και με την alfa, ακόμα και με τη merc πλέον.
    Ενταξει βρε Αρη να δεχτω οτι δεν αρεσει σχεδιαστικα,το status symbol που "εκπροσωπει", οτι δεν εχει "νεανικο" χαρακτηρα,οτι αλλο θες,αλλα το να λεμε οτι τα merc δεν εχουν οδηγικη αισθηση... αν ειναι κατι σε αυτα τα αυτοκινητα ειναι η απολαυση αν τα οδηγησεις ειδικα σε μεγαλες αποστασεις.

  4. #183
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    για να σε διορθωσω φιλτατε αρη, η λανσια δεν πηρε κανενα πρωταθλημα οδηγων στα χρονια του γκρουπ Β, δηλαδη '82-'86.
    αν μιλαμε για πρωταθληματα οδηγων οι πεζω (σαλονεν-κανκουνεν) και αουντι (μικολα-παπους) εχουν απο δυο και ενα η οπελ με τον ψηλο.
    αν μιλαμε για κατασκευαστων και παλι οι πεζω και αουντι εχουν απο δυο, ενω το πρωταθλημα της λαντσια οφειλεται καθαρα και μονο στον ψηλο που λιγο ελειψε να τους τρελανει...
    Για πρωταθλήματα κατασκευαστών μιλάω. Κι εκεί, όπως κι εσύ γράφεις, η lancia και η peugeot το πήραν ενώ έτρεχε ως αντίπαλος το quattro.
    Tώρα, το ότι η lancia νίκησε μόνο και μόνο επειδή οδηγούσε ο Rohrl μπορεί και να ισχύει, αλλά με την ίδια λογική, αφού μετά πήγε στην audi, μπορεί και τo quattro να νίκησε λόγω του Rohrl και πάει λέγοντας.

    Από εκεί και πέρα, αφού φαντάζομαι πως συμφωνούμε ότι τα ράλλυ δεν αποτελούν ιδιαίτερο κριτήριο (μιας και η εταιρεία μας τότε θα έπρεπε, ως προς τα σπορτιφ χαρακτηριστικά των μοντέλων παραγωγής, να είναι πολύ πίσω σε σχέση με άλλες που έχουν πλούσια τροπαιοθήκη όπως η merc, κάτι όμως που δεν ισχύει), κανείς δεν είπε πως τα audi είναι άσχημα αυτοκίνητα.
    Προσωπικά, είπα πως υπολείπονται σε αίσθηση των bmw, κάτι που και οι ίδιοι οι κάτοχοι το αναγνωρίζουν. Αυτό δε σημαίνει ούτε ότι οι οδηγοί τους είναι κουλάδια, ούτε πως κάνουν μόνο για ευθείες, ούτε πως οι bmw είναι παντού ανώτερες, ούτε τίποτα.

    Άλλο λοιπόν να χαρακτηρίζεις οδηγούς λόγω των αυτοκινήτων τους (όπως έκανε ο hondaκιας λέγοντας πως οι bmw είναι μόνο για να ρίχνεις γκόμενα κλπ), κάτι που έγραψα προηγουμένως ότι είναι ανόητο και άνευ ουσίας και άλλο να λες πως κάποια εταιρεία υπερέχει σε ορισμένους τομείς έναντι μιας άλλης, όπως θεωρώ ότι κάνει η bmw σε αίσθηση σε σχέση με την audi.

    Άλλωστε, αν ήταν όλες οι εταιρείες ίδιες και όλες οι ανάγκες των αγοραστών παρόμοιες, τότε πολύ απλά θα υπήρχε μια εταιρεία για όλους.


    PS. Γιάννη, ως οδηγική αίσθηση εννοούμε τα σπορτίφ οδικά χαρακτηριστικά, δηλαδή κοφτερό τιμόνι, στήσιμο κλπ. Εννοείται πως αν κάποιος θέλει ποιότητα κύλισης και άνεση, τα merc είναι ό,τι καλύτερο. Και τα τελευταία μοντέλα μάλιστα έχουν βελτιωθεί πολύ και στην αίσθηση (με την έννοια που έγραψα προηγουμένως).
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Driver M : 19-09-10 στις 18:24
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  5. #184
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγω παντως ψηνομαι οτι η αισθηση στο τιμονι των audi ειναι επιτηδες ετσι. Αν το παρεις και το πλακωσεις, θα δεις οτι στις τελικες του(για το 1.8Τ, 193 ειναι 260+ χλμ) φοβιζει πολυ λιγοτερο απ οτι το BMW στα ιδια χλμ. Για την ακριβεια πηγαινεις με 260 και το πας με το ενα χερι. Με το αλλο αλλαζεις σταθμους. Το χω κανει! Συνολικα σε φοβιζει πιο λιγο στα πολλα. Δεν τα δειχνει κιολας. Εγω στα 230+ τελικιαζω. Και σε αυτα τα χιλιομετρα με τσιτωνουν παρα πολυ ολες αυτες οι πληροφοριες που μου δινει το Ε46. Απο φοβο και μονο, ακομα και σε ανοιχτο δρομο να ειμαι ριχνω λιγο πριν τη στροφη επειδη νιωθω και φοβαμαι. Στο αλλο δε νιωθω τοσο πολυ. Μου δινει οτι χρειαζομαι για να ζυγισω τη στροφη. Τιποτα παραπανω, τιποτα λιγοτερο. Στα 150 βεβαια, ειναι σαφως πιο σπορ και προτιμοτερη η αισθηση με το bmw.

  6. #185

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω παντως ψηνομαι οτι η αισθηση στο τιμονι των audi ειναι επιτηδες ετσι. Αν το παρεις και το πλακωσεις, θα δεις οτι στις τελικες του(για το 1.8Τ, 193 ειναι 260+ χλμ) φοβιζει πολυ λιγοτερο απ οτι το BMW στα ιδια χλμ. Για την ακριβεια πηγαινεις με 260 και το πας με το ενα χερι. Με το αλλο αλλαζεις σταθμους. Το χω κανει! Συνολικα σε φοβιζει πιο λιγο στα πολλα. Δεν τα δειχνει κιολας. Εγω στα 230+ τελικιαζω. Και σε αυτα τα χιλιομετρα με τσιτωνουν παρα πολυ ολες αυτες οι πληροφοριες που μου δινει το Ε46. Απο φοβο και μονο, ακομα και σε ανοιχτο δρομο να ειμαι ριχνω λιγο πριν τη στροφη επειδη νιωθω και φοβαμαι. Στο αλλο δε νιωθω τοσο πολυ. Μου δινει οτι χρειαζομαι για να ζυγισω τη στροφη. Τιποτα παραπανω, τιποτα λιγοτερο. Στα 150 βεβαια, ειναι σαφως πιο σπορ και προτιμοτερη η αισθηση με το bmw.
    μεχρι 120χ.α.ω ειναι τα ορια ταχυτητας...αρα αυτα που λες ειναι ανοησιες δεν ξερω τι γινεται απο εκει και πανω

  7. #186
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το audi με 193ps εχει 260+ τελικη????????? δλδ αυτα με τα 225 και το s3 με τα ποσα δεν ξερω γω αλογα 350 βγαζει????? λιγο αισιοδοξο το νουμερο δεν ειναι?????

  8. #187

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    το audi με 193ps εχει 260+ τελικη????????? δλδ αυτα με τα 225 και το s3 με τα ποσα δεν ξερω γω αλογα 350 βγαζει????? λιγο αισιοδοξο το νουμερο δεν ειναι?????
    και ομως μια φορα που με ειχε απαγαγει...(το τονιζω...εγινε παρα την θεληση μου...) ειχε παει 250+

  9. #188
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    σωπα ρε μου κανει πολυ μεγαλη εντυπωση ειναι πολυ μεγαλη τελικη για 200 αλογα!!!!εμενα φιλοςμε 4κινητο με τα 150 ομως μεχρι 220-230 βια βια πιανει

  10. #189
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    το audi με 193ps εχει 260+ τελικη????????? δλδ αυτα με τα 225 και το s3 με τα ποσα δεν ξερω γω αλογα 350 βγαζει????? λιγο αισιοδοξο το νουμερο δεν ειναι?????
    Οχι καλε. Ειναι ακρως εφικτο. Μεχρι τα 250 θα παει γρηγορα. Περιμενεις λιγο ακομα και ερχονται και τα αλλα. Δεν ξερω τι κανει το S3. Ενας φιλος που εχει το 1.8Τ ανεβασμενο στα 200 πανω κατω ζοριζεται για να δει 250 σε ευθεια. Πρεπει μαλλον να τα χαλαει λιγο η αεροδυναμικη τα κοντα.
    Τωρα οταν ανεβαινουν τα αλογα πολυ παλι δεν ξερω τι κανουν. Η τελικη ομως νομιζω ειναι και θεμα ροπης και οχι τοσο ιπποδυναμης. Και εκτος αυτου η οπισθελκουσα ανεβαινει βαση του τετραγωνου της ταχυτητας οποτε μαλλον για να τα δουν στρογγυλα τα 300 πρεπει να κανουν πολυ δουλεια.

  11. #190
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    και ομως μια φορα που με ειχε απαγαγει...(το τονιζω...εγινε παρα την θεληση μου...) ειχε παει 250+
    Ναι, παιδες, το επιβεβαιωνω και εγω. Το συγκεκριμενο Α4 βαραει 260 τελικη. Τα εχω ζησει στην περιμετρικη της πατρας.

    Ειχα παει να αφησω το Panda για σερβις, και πηγαινα στην περιμετρικη με 80 (δεν παει και παραπανω) και μετα ηρθε και με πηρε ο κυριος με το Α4 και γυρναγαμε με 260. Fiat - Μανιφικο σε 10 λεπτα




Σελίδα 19 από 27 ΠρώτηΠρώτη ... 91718192021 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP