το audi με 193ps εχει 260+ τελικη????????? δλδ αυτα με τα 225 και το s3 με τα ποσα δεν ξερω γω αλογα 350 βγαζει????? λιγο αισιοδοξο το νουμερο δεν ειναι?????
το audi με 193ps εχει 260+ τελικη????????? δλδ αυτα με τα 225 και το s3 με τα ποσα δεν ξερω γω αλογα 350 βγαζει????? λιγο αισιοδοξο το νουμερο δεν ειναι?????
Ναι, παιδες, το επιβεβαιωνω και εγω. Το συγκεκριμενο Α4 βαραει 260 τελικη. Τα εχω ζησει στην περιμετρικη της πατρας.
Ειχα παει να αφησω το Panda για σερβις, και πηγαινα στην περιμετρικη με 80 (δεν παει και παραπανω) και μετα ηρθε και με πηρε ο κυριος με το Α4 και γυρναγαμε με 260. Fiat - Μανιφικο σε 10 λεπτα
![]()
![]()
Ενταξει τα AUDI ειναι πιο φιλικα για το μεσο οδηγο,πιο γρηγορα και με καλυτερη σχεση κοστους προς αποδοση στα μικρα-μεσαια κυβικα...
Πολυ ωραια ολα αυτα...Αυτο που λεω χρονια στα φορα και σε παρεες ειναι το εξης:Που θα βρισκοταν η AUDI χωρις την Φαου-Βε?Χωρις την τεχνογνωσια
και το platform-parts sharing του VAG Group?
Η BMW ουσιαστικα παλευει μονη της καθως το platform sharing tou BMW Group ειναι ανυπαρκτο και το parts sharing αρκετα μικροτερο απο του VAG Group...
Black Prince....
ταζ αυτο δεν δικαιολογει τιποτα...προβλημα της της μπε εμ βε...τωρα νομιζω οτι ειναι πολυ μεγαλη ανοησια να πιστευουμε οτι ο εχων μπε εμ βε ειναι πιο ψαγμενος και εχει κανει καλυτερη επιλογη απο αυτον που πηρε audi....ισως πριν χρονια η μπε εμ βε να ηταν πολυ μπροστα...τωρα νομιζω οτι ακολουθει τον αντιπαλο και μετα απο την επισκεψη που εκανα στι ινγκολσταντ στο εργοστασιο εχω να πω οτι οι ανθρωποι ειναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ στην δουλεια τους...το τι θα παρει ο καθε ενας ειναι τι θα του κατσει στο ματι καλα και τι γουσταρει να εχει και τα 2 ειναι πολυ καλα και μην λετε για αξιοπιστια γιατι αυτη εχει χαθει απο την μπε εμ βε εδω και καιρο...με τα προβληματα που ουτε οι αντιπροσωποι ξερουν να λυσουν και πολυ φοβαμαι ουτε οι γερμανοι...
Πρωτα για το bold part: Για να μην προσπαθουμε να βγαλουμε τη BMW θεο απο χιλιες μεριες, το platform sharing, οπως το λες, ειναι εκτενεστατο και εδω! Η σειρα 5 (F10/11), 6 (F12/13), 7 (F01/02) και το 5GT (F07) πατανε και τα 4 στην ιδια πλατφορμα, τυπου modular. Η Rolls Royce Ghost παταει στην πλατφορμα της 7αρας LWB (F02).
Η επομενη σειρα 3 (F30) και 1 (F25) θα χρησιμοποιουν και οι δυο την ιδια modular πλατφορμα.
Η Χ3 παταει σε μια τροποποιημενη πλατφορμα απο 3αρα.
Η Χ5 εχει δικια της πλατφορμα, ομως το πισω υποπλαισιο εχει πολλα κοινα μερη με αυτο της 5 Touring και 7 (εκδοσεις με πισω υδροπνευματικη αναρτηση).
Ολα αυτα τα μοντελα τυπου Χ6, 5GT (και πολλα αντιστοιχα που ερχονται) εχουν τεραστια περιθωρια κερδους, γιατι εχουν παρα μα παρα πολλα κοινα μερη (περα απο πανομοιοτυπες πλατφορμες/ μηχανικα μερη) με τα αδελφια τους (βλεπε Χ5, 5 Touring) που το κοστος εξελιξης ειναι μηδαμινο, ενω η τιμη αυξημενη σε σχεση με τα "αδελφια".
Επισης, αν παρατηρησεις το εσωτερικο της νεας 5αρας, της 7αρας αλλα και της νεας Χ3, θα δεις ποσα κοινα μερη/τμηματα υπαρχουν αναμεσα στα μοντελα, ξεκινωντας απο το iDrive controller.
Οσο για το underlined part, οσο η VAG σερνει την Audi, τοσο ισχυει και το αντιστροφο. Ποσες και ποσες τεχνολογιες της Audi (πχ κιβωτιο διπλου συμπλεκτη, 3λιτρος ντιζελ, κλπ) εχει παρει η VAG? Σε ποσους αλλους τομεις εχει συνεισφερει η Audi? Σε αλλους τοσους, ομως, εχει επωφεληθει που ειναι κατω απο την ομπρελλα της VAG.
Ειναι αδικο, να "βριζουμε" (τονιζω τα εισαγωγικα) και να απαξιωνουμε την Audi, οταν εχει και αυτη αρκετες αξιωσεις!
*Και μιας και το θεμα ειναι κομπλεξ, και οχι οι τεχνολογιες του bmw/vag group, ποσοι και ποσοι bmw fans καυχιουνται για την μοναδικοτητα της πλατφορμας του αυτοκινητου τους, οταν στην πραγματικοτητα ισχυουν τα παραπανω?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiannisRob : 19-09-10 στις 22:22
Εγω αναφερομαι σε platform sharing μεταξυ των εταιρειων και οχι δε ενδοεταιρικο αλλα ισως εχει την ιδια σπουδαιοτητα...
Οσο για το διπλοσυμπλεκτο δεν ειναι πατεντα της AUDI...Η Porsche το ειχε παρουσιασει πρωτη και μετα απο χρονια η BorgWarner το εδωσε στο VAG.
Οπως αλλωστε και οι TSi ειναι πατεντα γνωστης εταιρειας συστηματων υπερπληρωσης.
Black Prince....
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]