Yπήρξαν παράπονα για την συμπεριφορά των προηγούμενων quattro. Στο όριο υποστροφικά και απότομα αμέσως υπερστροφικά.
Ομως πόσοι απο τους μέσους οδηγούς θα το νοιώσουν ποτέ αυτό ;
Εξ΄άλλου τα Audi είναι αυτοκίνητα του "μέσου οδηγού".
Διορθώθηκε (λένε) με το νέας γενιάς Torsen type C που φορά το νέο Α4.
Η κατανομή ροπής είναι 40 μπροστά, 60 πίσω για να δώσουν την αίσθηση του πισωκίνητου (πλάκα κάνουν φαντάζομαι).
Εχω οδηγήσει αρκετά το νέο Α4 1.8 TQ, μιας και το έχει πολύ δικό μου πρόσωπο.
Καλό αυτοκίνητο, και ύστερα απο προγραμματισμό πάει πάρα μα πάρα πολύ καλά για 1.8.
Στον εσωτερικό σχεδιασμό του έγιναν άλματα απο τα προηγούμενα που δεν μου άρεσαν καθόλου.
Με χάλασαν κάποια πλαστικά, στο εσωτερικό του.
Με χάλασε επίσης όταν έκατσα στο πίσω κάθισμα και ένοιωθα συντονισμό κραδασμού (μάλλον απο την μετάδοση προέρχονταν).
Με χάλασε το ακριβές μεν, αλλά πολύ "αποστειρωμένο" τιμόνι.
Μάλλον θα το προτιμούσα απο 316, όχι όμως απο 320.