Αν το πάμε στους αγώνες, άστο καλύτερα Στάθη. Η peugeot, στο wrc, έχει διπλάσια πρωταθλήματα από την audi, όπως και η citroen, ενώ στη φόρμουλα η renault έχει τίτλους τη στιγμή που κορυφαίες εταιρείες όπως porsche, lambo κλπ, δεν υπάρχουν στο χάρτη.
Καλές είναι οι επιτυχίες στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και τα τρόπαια, ωστόσο δε σημαίνουν απαραίτητα και κάτι ως προς τον σπορτίφ χαρακτήρα των εμπορικών μοντέλων της εκάστοτε νικήτριας εταιρείας.
Και η audi αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
ρε συ τι ειν' αυτα που λες?
συγκρινεις εταιριες που δεν συμμετεχουν καθολου με αλλες που συμμετεχουν σε θεσμους.
για να εχεις μετρο συγκρισης βαλε ποσα πρωταθληματα ή νικες πηρε η πεζω ή λαντσια σε σχεση με την αουντι ΟΤΑΝ ΕΤΡΕΧΑΝ ΜΑΖΙ... μπορει να πηραν περισσοτερα, αυτο δεν αναιρει ομως το γεγονος οτι το κουατρο αλλαξε τη μορφη των αγωνων ραλλυ.
ηταν σταθμος και πολυ σημαντικο αυτοκινητο που ανοιξε νεους δρομους ειτε το θελουν οι αντι-αουντακηδες ειτε οχι.
οταν η λαντσια π.χ. ετρεχε μονη της λογικο ειναι να μην μπορει να βγει δευτερη...
ή το Ε30 π.χ. που εβαλε ο νικος και συμπιπτει καπως χρονικα, ηταν μια εξελιγμενη παλια καλη συνταγη, χωρις καμια ουσιαστικη καινοτομια ομως...
αυτο που θελω να πω ειναι, οτι σαφως οι αγωνες και ειδικα θεσμοι οπως η f1 δεν ειναι 100% κριτηρια για τα αυτοκινητα παραγωγης (αν και οι αγωνες γι αυτο γινονται υποτιθεται, πεδιο δοκιμων για να περναει η κορυφαια τεχνολογια στο δρομο, πραγμα που εχει γινει ουκ ολιγες φορες), αλλα μην απαξιωνετε μερικοι πραγματα που δεν ξερετε.
οδηγηστε πρωτα κανενα s3 (oχι βολτα στο τετραγωνο με τον ιδιοκτητη μεσα) και μετα να δω ποσο πιο σπορ θα σας φαινεται μια 120 π.χ.
στις μικρες εως μεσαιες κατηγοριες προσωπικα πιστευω οτι η αουντι υπερχει της bmw. και για να το πω αλλιως ωστε να μην μπλεξουμε σε θεωρητικες συζητησεις "εδικων" του πληκτρολογιου που τα ξερουν ολα αλλα δεν εχουν οδηγησει τιποτα, προσωπικα στις πιο κατω κατηγοριες θα επελεγα αουντι. μου αρεσουν σαφως περισσοτερο και καλυπτουν καλυτερα τα γουστα μου.
στις ψηλες κατηγοριες θα προτιμουσα μεν bmw, αλλα η πορσε και η μερσεντες εχουν επισης πολυ αξιολογα αυτοκινητα...
Tόσο το 1983 που πήρε το πρωτάθλημα η lancia, όσο και το 1985-6 που το πήρε η peugeot, η audi έτρεχε με το quattro.
Σέβομαι το αυτοκίνητο αυτό ως πρωτοπόρο για την εποχή του, ωστόσο δεν αλλάζει η γνώμη μου για την audi εξαιτίας ενός σπουδαίου αυτοκινήτου, τη στιγμή που τα σπορ γονίδια της εταιρείας, τουλάχιστον στις απλές εκδόσεις, δεν το θυμίζουν σε τίποτα.
Όταν και εάν η εταιρεία διορθώσει το κακό τιμόνι που έχει σχεδόν σε όλα της τα μοντέλα, τότε μόνο θα τη θεωρήσω άξιο ανταγωνιστή της bmw.
Ως τότε, καλά τα άλογα, η ποιότητα, το design, ωστόσο δε νομίζω ότι σε τίποτα από αυτά υπερέχει έναντι των Βαυαρών. Ιδίως με την έλευση των νέων τούρμπο.
Και όλα αυτά δεν τα λέω λόγω πόρωσης με τη bmw, αφού την σέβομαι σαν εταιρεία και την εκτιμώ γι'αυτά που μου προσφέρει (γι'αυτό και διάλεξα αμάξι της άλλωστε), αλλά μέχρι εκεί (δεν είμαστε και μέτοχοι όπως σωστά είπε ο ghost). Απλά κάποια πράγματα, όπως η οδηγική αίσθηση, είναι σχετικά αντικειμενικά και θεωρώ πως η audi εκεί έχει μείνει πίσω, όχι μόνο σε σχέση με τη bmw αλλά και με την alfa, ακόμα και με τη merc πλέον.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stathis : 19-09-10 στις 16:56 Αιτία: οταν κανουμε παραθεση καλο ειναι να μπαινει ολη η φραση και οχι η μιση...
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
για να σε διορθωσω φιλτατε αρη, η λανσια δεν πηρε κανενα πρωταθλημα οδηγων στα χρονια του γκρουπ Β, δηλαδη '82-'86.
αν μιλαμε για πρωταθληματα οδηγων οι πεζω (σαλονεν-κανκουνεν) και αουντι (μικολα-παπους) εχουν απο δυο και ενα η οπελ με τον ψηλο.
αν μιλαμε για κατασκευαστων και παλι οι πεζω και αουντι εχουν απο δυο, ενω το πρωταθλημα της λαντσια οφειλεται καθαρα και μονο στον ψηλο που λιγο ελειψε να τους τρελανει...
κατα τα αλλα σαφως δεν εχουμε μετοχες πουθενα, επισης δεν πρεπει να εχουμε και παρωπιδες.
το τιμονι του αουντι οσα χρονια ειχα δεν με προβληματισε καθολου, ηταν μια χαρα...
γενικα ο καθενας ειναι ελευθερος να κανει τις επιλογες του συμφωνα με τις προτιμησεις και τις αναγκες του, αλλα ειναι αστειο να προσπαθουμε να απαξιωσουμε ολοκληρες εταιριες με εκατομμυρια πωλησεις και πολλους ευχαριστημενους πελατες...
δεν ειναι ολος αυτος ο κοσμος χαζος, ενω οσοι εχουν bmw εξυπνοι.
αυτο ακριβως ειναι το θεμα του θρεντ που μιλαει για το συγκεκριμενο κομπλεξ.
αντικειμενικα ολα αυτα τα αυτοκινητα της premium κατηγοριας βρισκονται πολυ κοντα και οι οποιες διαφορες εντοπιζονται περισσοτερο σε λεπτομερειες που δεν ενδιαφερουν καθολου το μεσο αγοραστη...
βεβαια ο "θαμωνας" φορουμ ειναι δεν ειναι μεσος οδηγος...:
halkida116mpack (19-09-10), Nino (19-09-10)
Για πρωταθλήματα κατασκευαστών μιλάω. Κι εκεί, όπως κι εσύ γράφεις, η lancia και η peugeot το πήραν ενώ έτρεχε ως αντίπαλος το quattro.
Tώρα, το ότι η lancia νίκησε μόνο και μόνο επειδή οδηγούσε ο Rohrl μπορεί και να ισχύει, αλλά με την ίδια λογική, αφού μετά πήγε στην audi, μπορεί και τo quattro να νίκησε λόγω του Rohrl και πάει λέγοντας.
Από εκεί και πέρα, αφού φαντάζομαι πως συμφωνούμε ότι τα ράλλυ δεν αποτελούν ιδιαίτερο κριτήριο (μιας και η εταιρεία μας τότε θα έπρεπε, ως προς τα σπορτιφ χαρακτηριστικά των μοντέλων παραγωγής, να είναι πολύ πίσω σε σχέση με άλλες που έχουν πλούσια τροπαιοθήκη όπως η merc, κάτι όμως που δεν ισχύει), κανείς δεν είπε πως τα audi είναι άσχημα αυτοκίνητα.
Προσωπικά, είπα πως υπολείπονται σε αίσθηση των bmw, κάτι που και οι ίδιοι οι κάτοχοι το αναγνωρίζουν. Αυτό δε σημαίνει ούτε ότι οι οδηγοί τους είναι κουλάδια, ούτε πως κάνουν μόνο για ευθείες, ούτε πως οι bmw είναι παντού ανώτερες, ούτε τίποτα.
Άλλο λοιπόν να χαρακτηρίζεις οδηγούς λόγω των αυτοκινήτων τους (όπως έκανε ο hondaκιας λέγοντας πως οι bmw είναι μόνο για να ρίχνεις γκόμενα κλπ), κάτι που έγραψα προηγουμένως ότι είναι ανόητο και άνευ ουσίας και άλλο να λες πως κάποια εταιρεία υπερέχει σε ορισμένους τομείς έναντι μιας άλλης, όπως θεωρώ ότι κάνει η bmw σε αίσθηση σε σχέση με την audi.
Άλλωστε, αν ήταν όλες οι εταιρείες ίδιες και όλες οι ανάγκες των αγοραστών παρόμοιες, τότε πολύ απλά θα υπήρχε μια εταιρεία για όλους.
PS. Γιάννη, ως οδηγική αίσθηση εννοούμε τα σπορτίφ οδικά χαρακτηριστικά, δηλαδή κοφτερό τιμόνι, στήσιμο κλπ. Εννοείται πως αν κάποιος θέλει ποιότητα κύλισης και άνεση, τα merc είναι ό,τι καλύτερο. Και τα τελευταία μοντέλα μάλιστα έχουν βελτιωθεί πολύ και στην αίσθηση (με την έννοια που έγραψα προηγουμένως).
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Driver M : 19-09-10 στις 18:24
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
Ενταξει βρε Αρη να δεχτω οτι δεν αρεσει σχεδιαστικα,το status symbol που "εκπροσωπει", οτι δεν εχει "νεανικο" χαρακτηρα,οτι αλλο θες,αλλα το να λεμε οτι τα merc δεν εχουν οδηγικη αισθηση... αν ειναι κατι σε αυτα τα αυτοκινητα ειναι η απολαυση αν τα οδηγησεις ειδικα σε μεγαλες αποστασεις.
τότε.... 2 χρόνια μετά την "απόσυρση" του Quattro..
χωρίς τούρμπο ...με κίνηση μόνο πίσω ...ομορφιά ....ελαφρότητα ...ζύγισμα...
https://video.google.com/videoplay?d...4&hl=el&emb=1#
Απλά πράγματα!!
Lefteris116 (19-09-10)