Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 104

Θέμα: BMW M3 GTS "-Έχεις parktronic? -όχι έχω roll cage"

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    14-01-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    388
    Thanked
    316
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    λεπόν εχουμε και λέμε...

    εχθές το βράδυ πήρα και διάβασα το evo το περιοδικό.....


    είχαν αφιέρωμα που λέτε στα 25 χρονάκια του σήματος που με στοιχειώνει απο μικρό παιδί...


    σαν αρχή όμως στο άρθρο είχε την παρουσιασή του GTS......

    ο δημοσιογράφος προσπαθούσε να δικαιολογήσει την απουσία του csl το οποίο και ήταν μέσα στο γκαράζ της πίστας χωρίς να δοθεί η ευκαιρία να δοκιμαστούν επι τόπου και τα 2 extreme οχήματα της εταιρείας...λάθος της BMW αυτό....είπε λοιπόν ο τύπος οτι εντάξει καλό είναι φοράει ανάρτηση ρυθμιζόμενη ( μπορείς να την βρείς και στο εμπόριο ) μεγάλα φρένα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ( μπορείς να τα βρείς και στο εμπόριο) αλλά.....

    αλλά είναι βαρύ πολύ βαρύ για αυτό που υποτείθεται οτι είναι...
    στρίβει καλά είναι γρήγορο το κιβώτιο είναι πιο επιθετικό αλλά χωρίς feeling...γενικά το αμάξι είναι καλό αλλά όχι τοσο όσο τιμολογείται απο την bmw....θα έπρεπε να φτιάξει πάνω απο 1000 κομάτια να ρίξει την τιμή πολύ και τότε ναι θα ήταν κατι που θα άξιζε...στην τιμή όμως αυτή συγκρίνεται απευθείας με κατασκευές του weisach.....πολύ μα πολύ κακό πράγμα αυτό γιατί εκεί το GT3/GT3 RS απλά κυριαρχούν χωρίς αντίπαλο...

    αυτά είναι λόγια του δημοσιογράφου τα οποία και εγω είχα πεί νωρίτερα...

    μετά είχε συγκριτικό Μ3 sport evo Ε30, Μ3 Individual Imola E36, M3 CSL, M3 e92 competition package....

    δεν μιλάμε για το 30αρι...εκεί κλάμα ολα τα άλλα....ΟΜΩΣ το csl το ρημάδι φόραγε ανάρτηση ( intrax ) και φρενα ( ap racing ) ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ συν οτι φόραγε κανονικά λάστιχα και όχι psc....

    είπαν συγκεκριμένα ( δεν το λέω αυτούσιο ) "είναι ότι καλύτερο μπορείς να έχεις στον δρόμο που σου θυμίζει αγωνιστικό. Ο τρόπος που το SMG αλλάζει ταχύτητες στο S5-S6 σου παίρνει τα μυαλά και το feeling απλά ανεπανάληπτο....ακόμη και το Ε30 μένει πίσω απο το csl με μια ανάρτηση και ενα σετ φρένα σε όλα...."
    το Ε92 βέβαια δεν ήταν το GTS αλλά και πάλι νομίζω οτι το ίδιο θα γραφότανε....

    να ζητήσω συγνώμη για όσους ήθελαν το gts υπερτούμπανο...και γω το ήθελα να είναι...πραγματικά...αλλά μας τα κάνανε μαντάρα οι κύριοι κύριοι.....


    υ.γ. που ήταν το csl στην ισπανία να δούμε τι και πώς τα 2 τουτού?????????????????????????????????????? ?????


    υ.γ.2 είχε και ενα μικρό άρθρο για το GT2 RS....ΠΟΛΥ ΚΛΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑ
    Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...

    Μ3 is gone...

  2. The Following 7 Users Say Thank You to NICK_M3 For This Useful Post:

    aristent (10-09-10), chief (10-09-10), Christos 330 (10-09-10), greg_de_m3 (10-09-10), NickE60 (10-09-10), Panos 316T (10-09-10), Z4 DCT (10-09-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NICK_M3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    υ.γ.2 είχε και ενα μικρό άρθρο για το GT2 RS....ΠΟΛΥ ΚΛΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑ
    [/FONT]

    [/SIZE]


    Πως το ονειρευομαι αυτο το αμαξι....αραγμενο μεσα στο παρκιν
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  4. #3
    Εγγραφή
    05-01-10
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    160
    Thanked
    65
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NICK_M3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    λεπόν εχουμε και λέμε...

    εχθές το βράδυ πήρα και διάβασα το evo το περιοδικό.....


    είχαν αφιέρωμα που λέτε στα 25 χρονάκια του σήματος που με στοιχειώνει απο μικρό παιδί...


    σαν αρχή όμως στο άρθρο είχε την παρουσιασή του GTS......

    ο δημοσιογράφος προσπαθούσε να δικαιολογήσει την απουσία του csl το οποίο και ήταν μέσα στο γκαράζ της πίστας χωρίς να δοθεί η ευκαιρία να δοκιμαστούν επι τόπου και τα 2 extreme οχήματα της εταιρείας...λάθος της BMW αυτό....είπε λοιπόν ο τύπος οτι εντάξει καλό είναι φοράει ανάρτηση ρυθμιζόμενη ( μπορείς να την βρείς και στο εμπόριο ) μεγάλα φρένα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ( μπορείς να τα βρείς και στο εμπόριο) αλλά.....

    αλλά είναι βαρύ πολύ βαρύ για αυτό που υποτείθεται οτι είναι...
    στρίβει καλά είναι γρήγορο το κιβώτιο είναι πιο επιθετικό αλλά χωρίς feeling...γενικά το αμάξι είναι καλό αλλά όχι τοσο όσο τιμολογείται απο την bmw....θα έπρεπε να φτιάξει πάνω απο 1000 κομάτια να ρίξει την τιμή πολύ και τότε ναι θα ήταν κατι που θα άξιζε...στην τιμή όμως αυτή συγκρίνεται απευθείας με κατασκευές του weisach.....πολύ μα πολύ κακό πράγμα αυτό γιατί εκεί το GT3/GT3 RS απλά κυριαρχούν χωρίς αντίπαλο...

    αυτά είναι λόγια του δημοσιογράφου τα οποία και εγω είχα πεί νωρίτερα...

    μετά είχε συγκριτικό Μ3 sport evo Ε30, Μ3 Individual Imola E36, M3 CSL, M3 e92 competition package....

    δεν μιλάμε για το 30αρι...εκεί κλάμα ολα τα άλλα....ΟΜΩΣ το csl το ρημάδι φόραγε ανάρτηση ( intrax ) και φρενα ( ap racing ) ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ συν οτι φόραγε κανονικά λάστιχα και όχι psc....

    είπαν συγκεκριμένα ( δεν το λέω αυτούσιο ) "είναι ότι καλύτερο μπορείς να έχεις στον δρόμο που σου θυμίζει αγωνιστικό. Ο τρόπος που το SMG αλλάζει ταχύτητες στο S5-S6 σου παίρνει τα μυαλά και το feeling απλά ανεπανάληπτο....ακόμη και το Ε30 μένει πίσω απο το csl με μια ανάρτηση και ενα σετ φρένα σε όλα...."
    το Ε92 βέβαια δεν ήταν το GTS αλλά και πάλι νομίζω οτι το ίδιο θα γραφότανε....

    να ζητήσω συγνώμη για όσους ήθελαν το gts υπερτούμπανο...και γω το ήθελα να είναι...πραγματικά...αλλά μας τα κάνανε μαντάρα οι κύριοι κύριοι.....


    υ.γ. που ήταν το csl στην ισπανία να δούμε τι και πώς τα 2 τουτού?????????????????????????????????????? ?????


    υ.γ.2 είχε και ενα μικρό άρθρο για το GT2 RS....ΠΟΛΥ ΚΛΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑ
    μηπως αυτο το csl ειναι του chief γιατι και ιδιο χρωμα ζαντα εχει χαχαχαχ

  5. #4
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NICK_M3 Εμφάνιση μηνυμάτων

    ...ΟΜΩΣ το csl το ρημάδι φόραγε ανάρτηση ( intrax ) και φρενα ( ap racing ) ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ συν οτι φόραγε κανονικά λάστιχα και όχι psc....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GEO Εμφάνιση μηνυμάτων
    μηπως αυτο το csl ειναι του chief γιατι και ιδιο χρωμα ζαντα εχει χαχαχαχ
    Κατσε ρε να δω ποτε θα ερθει το περιοδικο εδω και θα σας πω. Αγγλικο άρθρο?
    Ειναι οντος οι ζαντες βαμενες οπως οι δικες μου?
    Η αναρτηση η δικια μου ειναι AST ομως...


    Τωρα για να πάμε και στα του GTS, η αληθεια να λεγεται οταν το CSL βγηκε στην παραγωγη, (διαβασα και ενα συγριτικο στο νετ προχθες) εριχνε στην τοτε 996 GT3 σε ολους σχεδον τους τομεις και σε χρονους στο μεταξυ τους συγκριτικο τεστ σε δυο πιστες. ( θα προσπαθησω να το βρω)
    Μηπως το GTS εχει πιθανοτητες απεναντι στην 997 GT3 ????
    Δεν νομιζω...
    M3 CSL

  6. #5
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

  7. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NICK_M3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    λεπόν εχουμε και λέμε...

    εχθές το βράδυ πήρα και διάβασα το evo το περιοδικό.....


    είχαν αφιέρωμα που λέτε στα 25 χρονάκια του σήματος που με στοιχειώνει απο μικρό παιδί...


    σαν αρχή όμως στο άρθρο είχε την παρουσιασή του GTS......

    ο δημοσιογράφος προσπαθούσε να δικαιολογήσει την απουσία του csl το οποίο και ήταν μέσα στο γκαράζ της πίστας χωρίς να δοθεί η ευκαιρία να δοκιμαστούν επι τόπου και τα 2 extreme οχήματα της εταιρείας...λάθος της BMW αυτό....είπε λοιπόν ο τύπος οτι εντάξει καλό είναι φοράει ανάρτηση ρυθμιζόμενη ( μπορείς να την βρείς και στο εμπόριο ) μεγάλα φρένα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ( μπορείς να τα βρείς και στο εμπόριο) αλλά.....

    αλλά είναι βαρύ πολύ βαρύ για αυτό που υποτείθεται οτι είναι...
    στρίβει καλά είναι γρήγορο το κιβώτιο είναι πιο επιθετικό αλλά χωρίς feeling...γενικά το αμάξι είναι καλό αλλά όχι τοσο όσο τιμολογείται απο την bmw....θα έπρεπε να φτιάξει πάνω απο 1000 κομάτια να ρίξει την τιμή πολύ και τότε ναι θα ήταν κατι που θα άξιζε...στην τιμή όμως αυτή συγκρίνεται απευθείας με κατασκευές του weisach.....πολύ μα πολύ κακό πράγμα αυτό γιατί εκεί το GT3/GT3 RS απλά κυριαρχούν χωρίς αντίπαλο...

    αυτά είναι λόγια του δημοσιογράφου τα οποία και εγω είχα πεί νωρίτερα...

    μετά είχε συγκριτικό Μ3 sport evo Ε30, Μ3 Individual Imola E36, M3 CSL, M3 e92 competition package....

    δεν μιλάμε για το 30αρι...εκεί κλάμα ολα τα άλλα....ΟΜΩΣ το csl το ρημάδι φόραγε ανάρτηση ( intrax ) και φρενα ( ap racing ) ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ συν οτι φόραγε κανονικά λάστιχα και όχι psc....

    είπαν συγκεκριμένα ( δεν το λέω αυτούσιο ) "είναι ότι καλύτερο μπορείς να έχεις στον δρόμο που σου θυμίζει αγωνιστικό. Ο τρόπος που το SMG αλλάζει ταχύτητες στο S5-S6 σου παίρνει τα μυαλά και το feeling απλά ανεπανάληπτο....ακόμη και το Ε30 μένει πίσω απο το csl με μια ανάρτηση και ενα σετ φρένα σε όλα...."
    το Ε92 βέβαια δεν ήταν το GTS αλλά και πάλι νομίζω οτι το ίδιο θα γραφότανε....

    να ζητήσω συγνώμη για όσους ήθελαν το gts υπερτούμπανο...και γω το ήθελα να είναι...πραγματικά...αλλά μας τα κάνανε μαντάρα οι κύριοι κύριοι.....


    υ.γ. που ήταν το csl στην ισπανία να δούμε τι και πώς τα 2 τουτού?????????????????????????????????????? ?????


    υ.γ.2 είχε και ενα μικρό άρθρο για το GT2 RS....ΠΟΛΥ ΚΛΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑ
    μεγάλη κουβέντα όπως και το είπα και εγώ σε προηγούμενα ποστς...η τιμή τα χαλάει όλα.
    δεν προσφέρει αυτά που κοστίζει...
    εμείς νικολάκη τι είπαμε το πρωί???
    ποιές είναι οι καλύτερες ηλικίες??? τα 46 και τα 69...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP