Φιλε μου Μ Ροwer Τελικα εισαι Ανεπαναλιπτος Εχω ψαξει και Τελικα διεπιστωσα σε φεραρι - λαμπο στα 50.000χιλιαδες και καθε 50.000χιλιαδες χιλιομετρα οταν αυτα τα αυτοκινητα τα οδηγας στα κοκκινα επιδει ειναι πολλυστροφα σε εξτρεμ σπορτ οδηγηση ο ιδιος ο κατασκευαστης δικαιολογει και συνηστα αλλαγει ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΕΦΑΛΩΝ ξερεις ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ?????
Αλλη δουλεια δεν ειχαμε καθε τοσο αυτα θα αλλαζαμε.
Φαντασου και πιος θα τα πιασει αυτα τα αμαξια φυσικα η φιμες φεραρι η λαμπο θα κοψει κ-λους αφου ειναι μονοπολια σ'αυτα τα αμαξια κανεις αλλος δε ρισκαρει να τα πιασει.
και ακομα στο δικο μου ενα πλανιαριζμα κεφαλλων με την αλλαγη φλαντζων και ολο το σερβις θα ναι κανα 4σαρι και βαλε φαντασου εκεινων που ειναι μονοπολια, βεβαια αυτη δε θαχουν με λεφτα προβλημα.
ΟΠΟΤΕ //Μ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙΧΑΙΡΕΤΩ.