Θωμακο σε θυμήθηκα όταν συνάντησα ένα λευκό gt3rs 997II στο Κομο. Και τον Αλεξη θυμήθηκα όταν είδα ένα πορτοκαλί superleggera στο Μιλανο. Έχετε ταυτιστεί τελικά....
Θωμακο σε θυμήθηκα όταν συνάντησα ένα λευκό gt3rs 997II στο Κομο. Και τον Αλεξη θυμήθηκα όταν είδα ένα πορτοκαλί superleggera στο Μιλανο. Έχετε ταυτιστεί τελικά....
Thomelef (30-08-10)
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Θωμα ενα σου λεω μονο......παρατησα το γιο στο καροτσι και το χαζευα μιση ωρα....λευκο με κοκκινα αυτοκολλητα με καρμπον αεροτομη...ετοιμο για πιστα!
Οσο για το gts , οι χρονοι μικρη σημασια εχουν..αυτο το Μ ειναι μια γενια μπροστα απο το csl.....για παραδειγμα διαπιστωσα το χασμα γενεων οδηγωντας για 7 μερες ενα Ε90 320d, μεγαλη διαφορα σε ολα απο το προκατοχο του!
Thomelef (30-08-10)
με κάτι πρόχειρους υπολογισμούς για να στήσω εγω οπως θέλω ενα 92αρι χρειάζομαι καμια 45αρια χιλιάρικα....βάλτε και την αγορά πάμε περίπου στα ίδια λεφτά ή σε πολύ λιγότερα αν έίναι ελαφρώς μετάχειρο το 92....και θα είναι πολύ πιο γρήγορο απο το GTS....μα πολύ πιο γρήγορο....
Μια άλλη εταιρεία με 5 απλά πραγματάκια σε κανονικό 92αρι κάνει παρόμοιους χρόνους....αν είναι δυνατόν...
Και εγω και πάρα πολοί είχαν πάθει κοκομπλόκο με το όχημα καθότι ΤΙΓΚΑ απο το εργοστάσιο....
μετά όμως...
μετά ηρθε η ώρα που ανακοινώθηκε το βάρος.............
και πιο μετά το γυρολόγιο....
Ε οχι !!!! απαιτώ απο το πράμα να είναι τουλάχιστον 7-10 δευτερα ακόμη πιο κάτω!!!!ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ !!!!
το να δώσω τα ιδια λεφτά με ενα GT3 και να μην είναι είμαι στην ιδια κατηγορία είναι χαζό....
Τουλάχιστον με το csl ή με ένα πολύ καλοστημένο κ δυνατό 46αρι παίζω στην ίδια κατηγορία με το 1/3 των χρημάτων...αν είχα αυτήν την στιγμή να δώσω τόοοοοοσα φράγκα θα επέλεγα εύκολα 997 ή επειδή είμαι βαμένος Μ3ακιας μέχρι κόκαλο θα επαιρνα Μτριο και του πέταγα τα ματάκια έξω κ σε αυτό...
ειναι μ@λακία ( συγνώμη κίολας ) για μένα να βγαίνει το csl το 2003 και να ρίχνει με το στησιμό του, το βάρος του, κ με 30 άλογα παράπανω 30sec στο Μ3 και να βγαίνει το 2010 το υπερτούμπανο με τα 140χιλιαρικα ευρο και να είναι 15 δεύτερα μόλις πίσω απο το απλό και να φοράει την μάνα του κ τον πατέρα του....ασχέτως αν εξωτερικά είναι πανέμορφο ολα τα άλλα....
αντε να δω κ τον χρόνο με τα cup που θα κάνει γιατί πολλοί λένε οτι τα corsa δεν είναι semi......μακάρι να φορέσει cup και να πάει 10 κάτω...μακάρι....
μέχρι τότε ασχολιόμαστε με το 46αρι στο FUUUULLLLLLLLLL !!!!!!![]()
Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...
Μ3 is gone...
Thomelef (31-08-10)
Ρε παιδιά τα πραγματα ειναι απλα.
Οσον αφορα τις επιδόσεις τα 1530 κιλα ειναι προβλημα, και ενα αμαξι αυτου του μεγεθους εαν δεν ειναι stripped down δε μπορει να παει στα 1350-1400 με τιποτα. Εαν ειναι stripped down δε θαναι street legal.
Νομιζω ομως οτι η ξενέρα που εβγαλαν σα feedback αυτοί που το οδηγησαν στην παουσίαση εχει να κανει με τη τιμη η οποία είναι εξω απο καθε λογικη.
Και οταν ειχε βγει το CSL οι περισσότεροι διατύπωναν αμφιβολίες για το εαν αξιζε τα λεφτα του ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. Τωρα, πριν κανα μηνα ειχε το autocar αφιερωμα τί φανταστική αγορά ειναι ως μεταχείρο, μετά από τόσα χρόνια.
Γιατί δεν θα είναι για χρήση δρόμου αν είναι ελαφρύ ?
Λοιπόν, το Ε92 είναι καλή πλατφόρμα για αγωνιστικό.
Του Θόρν, το αγωνιστικό CSL είναι 1200 κιλά και το αγωνιστικό Μ3 Ε92 επίσης 1200 κιλά.
Με λίγα λόγια, άν κάνεις δουλειά, ελαφρώνει πολύ. Αλλά μιλάμε για δουλειά, όχι 2 μπάκετ, πλαστικά τζάμια και εξάτμιση τιτανίου.
Με τα καπ θέμα να είναι 4 δευτ. πιο γρήγορο.
Επαναλαμβάνω ότι CSL με φρένα και τελικό είναι ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ.
Η πλάκα είναι να δείτε στημένο Μ3 Ε36 στο Ρινγκ, με GTS-σπεκ ας πούμε (φρένα, ανάρτηση, ρολλ, εξάτμιση και ελάφρωμα), ΠΕΤΑΕΙ !!!
Έχω δει 2-3 που πάνε αεροπορεία. Μας περνούσε στο τραινάκι των CSL (κάπου 8.00 BTG) σαν σταματημένους...