Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 23

Θέμα: E46 2.0 4κυλινδρο-6κυλινδρο

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παντως και ο παλιος που φοραγαν τα 318 και τα γερμανικα 316 (που ειναι βασικα ενα 318 με 105 αλογα) υπερκυβιζεται και δινει 145 αλογα με 21 κιλα ροπη περιπου.
    Ειναι και αυτο μια λυση και δεν χρειαζεται καμμια αλλη αλαγη σε τιποτα εκτος απο φρενα αν θες και αντε και μια εξατμιση για το κατι παραπανω.
    Ουτε δηλωσεις αλλαγης, τιποτα.
    Και πρακτικα γινεται καινουργιο, στρωνεις για 1500-2000 χιλιομετρα και εισαι Ζουμπερ.

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.286
    Thanked
    14163
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Snoopy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παντως και ο παλιος που φοραγαν τα 318 και τα γερμανικα 316 (που ειναι βασικα ενα 318 με 105 αλογα) υπερκυβιζεται και δινει 145 αλογα με 21 κιλα ροπη περιπου.
    Ειναι και αυτο μια λυση και δεν χρειαζεται καμμια αλλη αλαγη σε τιποτα εκτος απο φρενα αν θες και αντε και μια εξατμιση για το κατι παραπανω.
    Ουτε δηλωσεις αλλαγης, τιποτα.
    Και πρακτικα γινεται καινουργιο, στρωνεις για 1500-2000 χιλιομετρα και εισαι Ζουμπερ.
    Ναι Σταμάτη συμφωνώ σε όλα όσα λες.Απλά και τα 4.500χιλιάρικα είναι ένα θέμα νομίζω σε αυτή τη "μετατροπή" υπερκυβισμού...
    Tι τιμή έχεις ακούσει εσυ γι'αυτό, αν έχεις ακούσει?Έτσι πληροφοριακά...



Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP