Καλησπέρα περα απο το αυτονόητο τι διαφορες εχουν οι κινητηρες?αποδοση καταναλωση ....
Καλησπέρα περα απο το αυτονόητο τι διαφορες εχουν οι κινητηρες?αποδοση καταναλωση ....
6κυλινδρο 320 με τα 150 η το 320 2.2 με τα 170??
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
Λίγα λόγια για τους 2 κινητήρες:
ο 318ci
318i/Ci/ti N42B20 2002-2003 1995 I4, 16v 143 PS (141 hp/105 kW) 200 N·m (148 ft·lbf) 9.3 s
4κύλινδρος
και ο
320i M52TUB20 1998-2000 1991 I6, 24v 150 PS (148 hp/110 kW) 190 N·m (140 ft·lbf) 9.9 s
6κύλινδρος
Ο 4κιλύνδρος είναι σαφώς πιο οικονομικός ( valvetronic) από τον 6κιλυνδρο και πιο καινούργιας γενιάς!
Από θέμα ήχου δεν τα συζητάμε καν (6 !!!!!!!)
Απο θέμα αξιοπιστίας πάλι δεν το συζητάμε λόγω το ότι ο Ν42 έχει ένα κάρο ηλεκτρονικά και ακούγονται πάρα πολλά, όπως το παρατσούκλι του (βλαβητρονικ χεχε). Να πω επίσης πως αυτόν έχω και δεν είχα πρόβλημα ποτέ (φτου φτου )!
Ενώ ο Μ52 είναι πιο απλός αλλά σκυλί όπως κάθε 6κιλυνδρο της bmw!!
Ελπίζω να βοήθησα λίγο!
Πηγή :
https://www.bmwfans.gr/forum/showpos...11&postcount=2
![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη bill_m3 : 29-07-10 στις 16:21
και ο Μ54 2.2 ειναι πολυ ανωτερος απο τους 2 που ειπε ο Μπιλ σε καταναλωση και αποδοση.
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
Dathanaso (29-07-10)
Bασίλη ο
318i/Ci/ti N42B20 143 PS 4κύλινδρος μπαίνει σε sedan?
επίσης επειδη ειναι τετρακυλινδρος θα χρειαστει σασμαν η όχι δεδομενου οτι αυτος που φοραω 1.8 ειναι 4κυλ.
Επισης τι άλλο θα χρειαστει για την παραπάνω μετατροπη?
ευχαριστω
Όλα τα πράγματα που πουλάω !!!!!!!
Κοίτα :
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=3304
ΟΚ το διαβασα και με ενδιαφερει θα σου στειλω pm να σε ρωτησω και καποια αλλα πραγματα.Ταιριαζει ομως ?με το σαζμαν τι γινεται?που ρωτησα
bill εγκεφαλο χρειαζεται?