Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 69

Θέμα: CSL ή κατι αλλο?

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    χεχεχε οκ ρε μην αρπάζεστε. η κύπρος δεν είναι ελλάδιστάν με τις συνναλαγές.
    ο συμπέθερος όταν λέει επιταγή ενοεί επιταγή ημέρας, η οποία θα έχει εκδοθεί
    μηχανογραφημένα απο την ίδια την τράπεζα. this means that υπάρχει αντίκρισμα.
    όσον αφορά για τις επιλογές σου συμπεθερούλη, εγώ θα έλεγα αν σου κάτσει
    92άρι σε καλά λεφτά και λίγο παραπάνω απο το μπάτζετ σου να το πάρεις.
    πρίν λίγες μέρες είχα εμπειρία και μόνο ένα πράγμα έχω να πώ. τα περί μαούνας -
    βάρκα - βαρίδιο κτλ κτλ είναι όλα μαλακίες. πρόκειτε για αμαξάρα. βέβαια δεν έχει
    την αλητεία που κουβαλάει το 46άρι, αλλά εγώ λέω πως είναι το τελευταίο αληθινό
    ///Μ λίγο πρίν τα φυσητήρια.
    το τσιφ ες ελ απο την άλλη πιστεύω πως σου ταιριάζει περισότερο, μιας και εσύ είσαι
    λαι lightweight και αλητάμπουρας.
    πιστεύω όμως πως κάποια στιγμή θα το μετανοιώσεις για την συγκεκριμένη αγορά, ενώ
    για το 92άρι απο την πρώτη βδομάδα θα πείς καλά που δεν πείρα το τσιφ ες ελ.
    αν και το ///Μ5 μου αρέσει πάαααααααααρα πολύ, θα προτιμούσα το 92άρι συμπέ.


    φιλικά σε ασπάζομαι...
    ο συμπέθερος σου!!!
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    chief (17-07-10), manos///3 (17-07-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φιλαράκι μου που έχει πάθος με αυτοκίνητα πήρε Μ3 Ε92 και χτυπάει το κεφάλι του κάθε μέρα που δεν έχει πάρει CSL.
    Έχω οδηγήσει το Μ3 του κάμποσες φορές και με πήρε ο ύπνος μετά από λίγο, η βαρεμάρα η ίδια.
    Εντυπωσιακό που εκθείαζετε το Μ3 Ε92
    Χμ, μάλλον τα 420 άλογα εντυπωσιάζουν...
    Δεν ξέρω πόσοι έχουν οδηγήσει γνήσιο CSL και Ε92 Μ3 για να μπορούν να συγκρίνουν.
    Το αναφέρω γιατί ο τσιεφ είπε ότι θέλει να ξεφεύγει με το αμάξι που οδηγεί.

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Αλεξανδρε ισως εχεις δικιο, απο την αλλη ειναι καθαρα υποκειμενικο τι αρεσει στο καθενα...

    Η διαφορα ειναι ειναι οτι ο Χριστοφορος εχει ηδη στη κατοχη του ενα Μ3 46αρι..

    Για να αγορασει καποιος csl ,ενα αυτοκινητο 8 ετων, πρεπει να ειναι απολυτα σιγουρος στο τι ζηταει. Τα χρηματα δεν ειναι λιγα.

  5. The Following User Says Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    Thomelef (17-07-10)

  6. #4
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλεξανδρε ισως εχεις δικιο, απο την αλλη ειναι καθαρα υποκειμενικο τι αρεσει στο καθενα...

    Η διαφορα ειναι ειναι οτι ο Χριστοφορος εχει ηδη στη κατοχη του ενα Μ3 46αρι..

    Για να αγορασει καποιος csl ,ενα αυτοκινητο 8 ετων, πρεπει να ειναι απολυτα σιγουρος στο τι ζηταει. Τα χρηματα δεν ειναι λιγα.
    Μάνο το CSL είναι 6 ετών και όχι 8..

    Επίσης δεν έχει σχέση το απλό Μ3 με το CSL, πως να το κάνουμε τώρα.
    Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.
    Όποιος τα έχει ζήσει το καταλαβαίνει.

  7. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μάνο το CSL είναι 6 ετών και όχι 8..

    Επίσης δεν έχει σχέση το απλό Μ3 με το CSL, πως να το κάνουμε τώρα.
    Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.
    Όποιος τα έχει ζήσει το καταλαβαίνει.
    Να διορθωσω 7 ετων, απο το 2003.

    Το csl ,κατα τα αλλα ενα καταπληκτικο αυτοκινητο, που εχει ως βαση του το Μ3 Ε46 επισης καταπληκτικο αυτοκινητο, που εχει ως βαση του το σασι του Ε46, ειναι ισως υπερεκτιμημενο και αψογο προιον/τεχνασμα μαρκετινγκ της εταιριας του Μοναχου.
    Niche marketing
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη manos///3 : 17-07-10 στις 11:10

  8. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να διορθωσω 7 ετων, απο το 2003.

    Το csl ,κατα τα αλλα ενα καταπληκτικο αυτοκινητο, που εχει ως βαση του το Μ3 Ε46 επισης καταπληκτικο αυτοκινητο, που εχει ως βαση του το σασι του Ε46, ειναι ισως υπερεκτιμημενο και αψογο προιον/τεχνασμα μαρκετινγκ της εταιριας του Μοναχου.
    συμπέ... το σι ες ελ έχει αποδείξει την αξία του και έχω να πώ πως εγώ προσωπικά δεν το βρίσκω καθόλου υπερεκτιμημένο.
    θα έλεγα πως το 92άρι είναι αρκετά υποβιβασμένο μετά απο αυτά που είδα.
    φυσικά μιλάω για χειροκίνητο και όχι αυτόματο.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    συμπέ... το σι ες ελ έχει αποδείξει την αξία του και έχω να πώ πως εγώ προσωπικά δεν το βρίσκω καθόλου υπερεκτιμημένο.
    Μιλάω για τα χρηματα που κοστιζε καινουργιο.
    Κατι αναλογο επαναλαμβανει η bmw με το Μ3 gts.

  10. #8
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να διορθωσω 7 ετων, απο το 2003.

    Το csl ,κατα τα αλλα ενα καταπληκτικο αυτοκινητο, που εχει ως βαση του το Μ3 Ε46 επισης καταπληκτικο αυτοκινητο, που εχει ως βαση του το σασι του Ε46, ειναι ισως υπερεκτιμημενο και αψογο προιον/τεχνασμα μαρκετινγκ της εταιριας του Μοναχου.
    Niche marketing
    Έχεις δει χρόνους στο Ρινγκ ?
    Όχι και μάρκετινγκ το CSL.
    Ακόμη και σήμερα έχει το ταχύτερο 200-0 και 100-0 από ότι αμάξι παραγωγής έχει βγει.
    Το πρώτο που έχει πλευρική επιτάχυνση 1.4G και ακουλούθησαν μετά από 4 χρόνια το 997 GT3RS και 430 Scuderia.

    Οι χρόνοι δεν είναι μάρκετινγκ φίλε Μάνο, μην λέμε και ότι θέλουμε.
    Σχετικά με το κόστος, το CSL το δικαιολογεί μιας και το μισό αμάξι είναι κάρμπον.
    Το GTS όχι μιας και είναι ένα Μ3 με ανάρτηση, φρένα, καθίσματα και rollcage.

    Τέσπα, ο καθένας έχει τη δική του άποψη βέβαια άλλα όταν ένα CSL μαμά κάνει στο Ρινκ 7.41 βρες μου τι εργοστασιακό αυτοκίνητο το κάνει αυτό με 360 άλογα.

  11. #9
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχεις δει χρόνους στο Ρινγκ ?
    Όχι και μάρκετινγκ το CSL.
    Ακόμη και σήμερα έχει το ταχύτερο 200-0 και 100-0 από ότι αμάξι παραγωγής έχει βγει.
    Το πρώτο που έχει πλευρική επιτάχυνση 1.4G και ακουλούθησαν μετά από 4 χρόνια το 997 GT3RS και 430 Scuderia.

    Οι χρόνοι δεν είναι μάρκετινγκ φίλε Μάνο, μην λέμε και ότι θέλουμε.
    Σχετικά με το κόστος, το CSL το δικαιολογεί μιας και το μισό αμάξι είναι κάρμπον.
    Το GTS όχι μιας και είναι ένα Μ3 με ανάρτηση, φρένα, καθίσματα και rollcage.

    Τέσπα, ο καθένας έχει τη δική του άποψη βέβαια άλλα όταν ένα CSL μαμά κάνει στο Ρινκ 7.41 βρες μου τι εργοστασιακό αυτοκίνητο το κάνει αυτό με 360 άλογα.

    ΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΜΕΝΟ.
    με 20 ευρώ το τετραγωνικό έναντι 15-16 του δέρματος, το οποίο δουλεύετε
    τελείως στο χέρι έναντι του κάρμπον που είναι όλα καλουπωτά.
    έχω 10 μέτρα κάρμπον πανί σα δείγμα στο εργοστάσιο και η τιμή του είναι δειγματική...υπολογίστε λοιπόν 2-3 ευρώ ακόμα πιο κάτω. φυσικά το φοάμ
    που βάζουν μέσα απο το κάρμπον για να πάρει πάχος είναι ότι πιο άθλιο...
    αλλά οκ μιλάμε για πολά κιλά κάτω. εδώ πρέπει να τα πληρωθούν, άσχετα
    αν είναι τραγικά υπερεκτιμημένο...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  12. #10
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχεις δει χρόνους στο Ρινγκ ?
    Όχι και μάρκετινγκ το CSL.
    Ακόμη και σήμερα έχει το ταχύτερο 200-0 και 100-0 από ότι αμάξι παραγωγής έχει βγει.
    Το πρώτο που έχει πλευρική επιτάχυνση 1.4G και ακουλούθησαν μετά από 4 χρόνια το 997 GT3RS και 430 Scuderia.

    Οι χρόνοι δεν είναι μάρκετινγκ φίλε Μάνο, μην λέμε και ότι θέλουμε.
    Σχετικά με το κόστος, το CSL το δικαιολογεί μιας και το μισό αμάξι είναι κάρμπον.
    Το GTS όχι μιας και είναι ένα Μ3 με ανάρτηση, φρένα, καθίσματα και rollcage.

    Τέσπα, ο καθένας έχει τη δική του άποψη βέβαια άλλα όταν ένα CSL μαμά κάνει στο Ρινκ 7.41 βρες μου τι εργοστασιακό αυτοκίνητο το κάνει αυτό με 360 άλογα.
    Ρε συ Αλεξανδρε τους ξερω τους χρονους στη πρασινη κολαση...
    Απλα αυτο που θελω να πω ειναι πως προιοντα με προαποφασισμενη περιορισμενη παραγωγη ,απο αυτοκινητα μεχρι ντοματες, προσθετουν μια αιγλη πανω σε αυτα και ολιγον δοση μυθου. Και αυτο το πληρωνεις...Η τιμη στα προιοντα ειναι και επικοινωνιακη και δινει τη τοποθετηση τους στην αγορα..στην εκτιμηση του κοσμου.
    Ειμαι σιγουρος οτι αν το csl κοστιζε 200.000 ευρω και παράγονταν μονο 500 τεμ. σημερα θα ειχαμε διαφορετικη αποψη.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP